Hopelijk zijn er wel thermische beelden gemaakt en komen die vrij maar verder was dit het tot nu.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:19 schreef beantherio het volgende:
Ik heb nog steeds geen beelden gezien. Alleen de beelden van SpaceX zelf gevolgd en dat gaf weinig informatie.
Ik kijk hem eigenlijk nooit meer.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:26 schreef Starhopper het volgende:
Dat hoofd van EA. Die gaat zo een potje janken volgens mij
[ afbeelding ]
Sowieso kijk ik tijdens lanceringen niet naar al die schreeuwerds, fucking irritant.quote:
Is zijn cap niet ironisch op dit moment? "Nominal"?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso kijk ik tijdens lanceringen niet naar al die schreeuwerds, fucking irritant.
Maar zijn cap zegt niet 'Nominal'quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Is zijn cap niet ironisch op dit moment? "Nominal"?
Waarschijnlijk wel ja. Of anders een raptor die ontploftequote:
De raptors blijken nogal temperamentvol inderdaad. Ze hadden gehoopt dat rond nr50 het beter zou worden, en er lijkt nu inderdaad een major redesign te zijn geweest. Dus ben heeeel erg benieuwd naar SN15 met de nieuwe raptors.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:32 schreef Gremen het volgende:
Je hoort het 15 seconden lang brokstukken regenen![]()
Volgens mij is de bellyflop niet het probleem toch, maar het weer aanzetten van de motoren en genoeg afremmen?
quote:
Ja, blijkbaar is de combinatie erg moeilijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:32 schreef Gremen het volgende:
Je hoort het 15 seconden lang brokstukken regenen![]()
Volgens mij is de bellyflop niet het probleem toch, maar het weer aanzetten van de motoren en genoeg afremmen?
Ja. En daarna waarschijnlijk BN1 of BN2 , afhankelijk van of ze BN1 nog willen testen of dit helemaal gaan overslaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |