De brokstukken vielen al de hele tijd zover, dus dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als de brokstukken zover vliegen gaat de FAA zeker lastig doen komende launches.
Dat is ook excitingquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:08 schreef Starhopper het volgende:
Exciting test volgens John. Geen woord over een crash
Volgens mij had hij een brok in zijn keelquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:08 schreef Starhopper het volgende:
Exciting test volgens John. Geen woord over een crash
Is dat zo? Leek wel alsof hij in de lucht ontplofte. Vorige keren allemaal op de grond.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:08 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
De brokstukken vielen al de hele tijd zover, dus dat lijkt me niet.
Ze werden soms tot ver in de duinen gevonden. Zeker de copv's kwamen heel erg ver.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is dat zo? Leek wel alsof hij in de lucht ontplofte. Vorige keren allemaal op de grond.
Hebben ze dus toch de FTS getest, hij werktquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
Speculatie op discord is dat de FTS af ging
Moet haast welquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:08 schreef heywoodu het volgende:
Op het moment dat de SpaceX-stream stopte was 'ie nog wel een aardig stukje boven de grond toch? Ontploft in de lucht?
in b4 donatiecampagnequote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:12 schreef Starhopper het volgende:
Everyday Astronaut livestream: "we just lost 20 grand worth of gear"![]()
![]()
Die baalt
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:12 schreef Starhopper het volgende:
![]()
Die baalt
Ja precies, dat ding is gewoon uit elkaar geklapt toen die motoren weer aan werden geslingerd.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:13 schreef beantherio het volgende:
Het beeld stopte vlak na de herstart van de motoren.
Ik volg zijn livestreams niet echt maar ik dacht dat ie altijd gebruik maakte van de beelden van iemand anders.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:12 schreef Starhopper het volgende:
![]()
Die baalt
niemand die het weetquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:13 schreef Gremen het volgende:
Dus (ver) buiten geplande plek neergestort?
Dan ging ie waarschijnlijk een richting uit die niet de bedoeling was.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
Speculatie op discord is dat de FTS af ging
Nee, al zijn views zijn van hemzelf tegenwoordig. Hij had nu voor het eerst een vrij dure camera setup vlak bij de launch padquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik volg zijn livestreams niet echt maar ik dacht dat ie altijd gebruik maakte van de beelden van iemand anders.
"lastig verhaal" in de zin van op schema blijven misschien. Het programma gaat echt niet gestaakt worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hopelijk gaat SN15 wel lukken anders wordt het toch wel een lastig verhaal voor Elon denk ik.
quote:
Klinkt als een handige plek.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Nee, al zijn views zijn van hemzelf tegenwoordig. Hij had nu voor het eerst een vrij dure camera setup vlak bij de launch pad
Sorry dat bedoelde ik niet. Maar wellicht wel deels terug naar de tekentafel.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
"lastig verhaal" in de zin van op schema blijven misschien. Het programma gaat echt niet gestaakt worden.
Die zou flink verbeterde raptors en design krijgen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hopelijk gaat SN15 wel lukken anders wordt het toch wel een lastig verhaal voor Elon denk ik.
Nee joh, hooguit vertraging.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Daarom m'n punt, als SN15 ook niet lukt (en verdere prototypes gebaseerd op dat ontwerp) dan is het hele idee van de bellyflop misschien lastiger dan gedacht.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:18 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Die zou flink verbeterde raptors en design krijgen.
Deze lancering was eigenlijk niet nodig in het kader van de progress, maar zou extra info opleveren over het vliegen met de raptors.
Daarom was het een week of wat geleden nog een dingetje toen er een raptor overleed, ze hadden geen oude versie raptors meer liggen om hem te vervangen
Zeker, maar ze hebben in de afgelopen tien jaar toch wel laten zien dat ze gewoon volle bak potentie hebben. Die Falconlandingen gingen ook niet altijd even soepel aan het begin en zijn nu zo routinematig dat ik ze niet eens meer kijkquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sorry dat bedoelde ik niet. Maar wellicht wel deels terug naar de tekentafel.
Trouwens verbrand Elon echt gigantisch veel geld he, zelfs met alle investeringen gaat het rap. Ik denk dat er op een gegeven moment wel resultaat moet komen.
Er valt ook niet zo veel te zienquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:19 schreef beantherio het volgende:
Ik heb nog steeds geen beelden gezien. Alleen de beelden van SpaceX zelf gevolgd en dat gaf weinig informatie.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar ze hebben in de afgelopen tien jaar toch wel laten zien dat ze gewoon volle bak potentie hebben. Die Falconlandingen gingen ook niet altijd even soepel aan het begin en zijn nu zo routinematig dat ik ze niet eens meer kijk
Op welke van hun 600 camera's?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:22 schreef Starhopper het volgende:
LabpadreAl die brokstukken die richting de camera vliegen
![]()
Vanaf 08:06:00 lokale tijdquote:
Hopelijk zijn er wel thermische beelden gemaakt en komen die vrij maar verder was dit het tot nu.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:19 schreef beantherio het volgende:
Ik heb nog steeds geen beelden gezien. Alleen de beelden van SpaceX zelf gevolgd en dat gaf weinig informatie.
Ik kijk hem eigenlijk nooit meer.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:26 schreef Starhopper het volgende:
Dat hoofd van EA. Die gaat zo een potje janken volgens mij
[ afbeelding ]
Sowieso kijk ik tijdens lanceringen niet naar al die schreeuwerds, fucking irritant.quote:
Is zijn cap niet ironisch op dit moment? "Nominal"?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso kijk ik tijdens lanceringen niet naar al die schreeuwerds, fucking irritant.
Maar zijn cap zegt niet 'Nominal'quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Is zijn cap niet ironisch op dit moment? "Nominal"?
Waarschijnlijk wel ja. Of anders een raptor die ontploftequote:
De raptors blijken nogal temperamentvol inderdaad. Ze hadden gehoopt dat rond nr50 het beter zou worden, en er lijkt nu inderdaad een major redesign te zijn geweest. Dus ben heeeel erg benieuwd naar SN15 met de nieuwe raptors.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:32 schreef Gremen het volgende:
Je hoort het 15 seconden lang brokstukken regenen![]()
Volgens mij is de bellyflop niet het probleem toch, maar het weer aanzetten van de motoren en genoeg afremmen?
quote:
Ja, blijkbaar is de combinatie erg moeilijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:32 schreef Gremen het volgende:
Je hoort het 15 seconden lang brokstukken regenen![]()
Volgens mij is de bellyflop niet het probleem toch, maar het weer aanzetten van de motoren en genoeg afremmen?
Ja. En daarna waarschijnlijk BN1 of BN2 , afhankelijk van of ze BN1 nog willen testen of dit helemaal gaan overslaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |