Dan nog, ze lancering best wel ver omhoog. De afstand is nog veel groter vanwege a2 + b2 = c2.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het zou engine bay protection kunnen zijn die tijdens de vlucht los is gekomen en naar beneden is gedwarreld.
Maar dan nog is het een issue. Ik gok dat een volgende lancering even gaat duren en dat de FAA werk voor de boeg heeft.
Zou hij ook rontgenlaboranten of anesthesie medewerkers nodig hebben denk je?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:23 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
Ik ga mijn koffers pakken Elon!
Sowieso mag je er alleen werken als je Amerikaan bentquote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zou hij ook rontgenlaboranten of anesthesie medewerkers nodig hebben denk je?
Ik weet wel iets van gassen af
Denk dat Elon wel een greencard kan regelen voor me. Overigens is er op de ITAR een uitzondering te maken als je specifieke kennis mee neemt die waardevol is voor de US.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sowieso mag je er alleen werken als je Amerikaan bent
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:36 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
BN1 gaat alweer door de versnipperaar![]()
Die is al gesloopt voordat ze klaar waren met bouwen dacht ik. SN15 is de volgende.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:05 schreef Bocaj het volgende:
Well that was an exiting testflight...
Wanneer gaat SN12 de lucht in?
13 & 14 ook?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die is al gesloopt voordat ze klaar waren met bouwen dacht ik. SN15 is de volgende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |