quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:36 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
BN1 gaat alweer door de versnipperaar![]()
Die is al gesloopt voordat ze klaar waren met bouwen dacht ik. SN15 is de volgende.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:05 schreef Bocaj het volgende:
Well that was an exiting testflight...
Wanneer gaat SN12 de lucht in?
13 & 14 ook?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die is al gesloopt voordat ze klaar waren met bouwen dacht ik. SN15 is de volgende.
Ja. SN15 is een nieuw ontwerp en alles wat ze nog aan het bouwen waren o.b.v. het oude ontwerp is gesloopt of niet aan begonnen.quote:
Blijkbaar die installatie bij de container.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:10 schreef Tourniquet het volgende:
Zijn dat links de antennes van EverydayAstronaut?
[ afbeelding ]
Ja, deze (dit was gisteren):quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Blijkbaar die installatie bij de container.
Er ligt een hoop troep omheen maar de installatie van EDA lijkt nog intact te zijn.
Op de container is van LapPadre die ernaast van EDAquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Blijkbaar die installatie bij de container.
Er ligt een hoop troep omheen maar de installatie van EDA lijkt nog intact te zijn.
LabPadre heeft natuurlijk best wel gezeik gehad met die launch pad camera die in 1e instantie door SpaceX verwijderd is en nu dankij toestemming van Musk zelf daar weer mag staan.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:32 schreef beantherio het volgende:
LabPadre en Everyday Astronaut hebben eigenlijk een beetje ruzie lees ik?
quote:From my contacts at KSC.
Two engines failed to relight for flip, vehicle was out of proper position for landing, Flight Termination System self activated.
Ik heb 1 dag met KSC KSP gewerkt.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ twitter ]
[..]
Denk dat Elon wel een greencard kan regelen voor me. Overigens is er op de ITAR een uitzondering te maken als je specifieke kennis mee neemt die waardevol is voor de US.
Ik denk dat je KSP bedoelt? Op deze manier gaat het niet lukken!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:24 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Ik heb 1 dag met KSC gewerkt.
Zou dat voldoende zijn?
KSP bedoel je?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:24 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Ik heb 1 dag met KSC gewerkt.
Zou dat voldoende zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |