Ik denk kruisband.quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat had die knul van Jong Ajax nou?
Wat vind je van de verschijning Jasper Ter Heide?quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik feliciteer Cambuur met zijn promotie.
Zelfs na een Google sessie moet ik je het antwoord schuldig blijvenquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je van de verschijning Jasper Ter Heide?
Ik vorig seizoen al.quote:
Die schiet de bal naar Valkenburg aan de Zeul ha ha haquote:
Je moet ook niet teveel verwachten van het slag volk dat jaren terug Lodeweges de stad uitjoeg.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:36 schreef Caland het volgende:
Cambuur gaat nog steeds wel echt full calimero mbt de niet promotie van vorig seizoen he?
Laat het gaan jongons
Ik heb er ook niet veel mee.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan echt niet eens glimlachen om dat soort twittergrapperij
Ik ga er direct vanuit dat je de ex-drummer van de Beatles bent.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
Hebben jullie een vooroordeel over de voornaam 'Ringo'?
Ouders met een prima muzieksmaak.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
Hebben jullie een vooroordeel over de voornaam 'Ringo'?
Nu De Graafschap nog.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
JUSTICEEEE
Hoe kun je nou dit soort emoties acteren, zeer jaloers.
Ik zou het eigenlijk wel lachen vinden als Snoei op de slotdag in de laatste minuut promotie misloopt.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou Cambuur sieren om over 2 weken? te verliezen voor Justice, JUStice, JUSTICE!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |