En in de play off finale ookquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk wel lachen vinden als Snoei op de slotdag in de laatste minuut promotie misloopt.
Zou ie straks weer naar De Graafschap gaan?quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
Ik sta volledig achter het concept Henk de Jong.
Nou dit zijn harde en gevatte woorden hoor!quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:20 schreef bianconeri het volgende:
Allemaal insluiten door de ME die maffe friezen en tegelijk in het gekkenhuis stoppen voor een jaar.
Kunnen ze na dat jaar gelijk weer verder dat clubje steunen in de KKD.
Dat is een hoop x95 euro.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de zorgmedewerkers
@:wereldgozer
Nou nou nouquote:Op vrijdag 16 april 2021 23:20 schreef bianconeri het volgende:
Allemaal insluiten door de ME die maffe friezen en tegelijk in het gekkenhuis stoppen voor een jaar.
Kunnen ze na dat jaar gelijk weer verder dat clubje steunen in de KKD.
@Littlerabbit ligt in een deuk.quote:
Speelt MVV twee keer een uitwedstrijd tegen Cambuur?quote:
Ja, het lijkt wel of Henk de Jong zijn enig contact en informatie met de buitenwereld alleen maar via enkele fans is.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:36 schreef Caland het volgende:
Cambuur gaat nog steeds wel echt full calimero mbt de niet promotie van vorig seizoen he?
Laat het gaan jongons
Henk de Jong is een act.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
Ik sta volledig achter het concept Henk de Jong.
Had Klaas Jan de club destijds niet kunnen kopen?quote:Op zaterdag 17 april 2021 08:24 schreef Spockjuh_ het volgende:
Vroegah,toen we met AGOVV nog wisten te winnen in Leeuwarden en onder het genot van een stenenregen de stad uit werden gejaagd 😂
jazeker, net zoals Mertens, Chadli, Bosz, een rijtje rijke mensen uit Apeldoorn e.o. . Maar het mocht niet zo zijn, teveel fout gegaan bij de aanloop naar en het daadwerkelijke meedoen aan de GGD.quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:42 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Had Klaas Jan de club destijds niet kunnen kopen?
Elke ploeg in de top-8 die niet Cambuur heet is toch wisselvallig?quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:21 schreef Tagliano het volgende:
Almere gaat ook niet echt heel erg lekker he
Volgende week tegen Almere (en daarna Cambuur) dus dat is wellicht iets te vroegquote:Op zaterdag 17 april 2021 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
Volgend jaar de superboeren terug in de eredivisie.
#4JUSTICEquote:Op zaterdag 17 april 2021 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgende week tegen Almere (en daarna Cambuur) dus dat is wellicht iets te vroeg
Cambuur gelooft het misschien wel nu. Het is in ieder geval nog wel spannend.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgende week tegen Almere (en daarna Cambuur) dus dat is wellicht iets te vroeg
Helaas is het wel net als in de eredivisie een strijd om de tweede plaats maar ik heb de komende vrijdagen wat te doen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Cambuur gelooft het misschien wel nu. Het is in ieder geval nog wel spannend.
Voor de spanning was het beter geweest als GAE die pot tegen De Graafschap had gewonnen. Go Ahead lijkt misschien nog wel het sterkst na Cambuur.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
Voor de stand zou het leuk zijn als De Graafschap nu verliest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |