Klopt zeg ik met eigenbelang. Maar zowel Roda, Volendam als NEC zijn om die reden nog niet zeker.quote:Op maandag 12 april 2021 23:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
De laatste periode mag wel naar een plek uit de top 8 gaan. Teams op plek 3 tot 8 zijn prima voor de play-offs.
NAC heeft een groot probleem.quote:
Ach, tegen Excelsior stonden ze tot 60 minuten 1-2 achter en werd het nog 7-2.quote:
RalfCrutzen, geen commentaar verder.quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun die man zijn twitterhobby
MVV twittert wel grappig.quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun die man zijn twitterhobby
NACGodenquote:Op vrijdag 16 april 2021 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal je leren met je rare teksten.
Deze grensrechter komt niet bij makkelie in het team
Die stond net alleen te appellerenquote:Op vrijdag 16 april 2021 20:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Doet die Hendriks het daar nog een beetje?
Ik zie eigenlijk alleen maar schakelprogramma’s maar hij begon wel heel aardif ja, daarna een beetje mee in het vaak matige niveau.quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Doet die Hendriks het daar nog een beetje?
Waarom haat jij alles wat met Den Haag te maken heeft?quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:38 schreef Tagliano het volgende:
Ik gun Steijn een heleboel ellende met zijn continue gejank
Oh toen hij bij Den Haag zat vond ik het nog wel te doenquote:Op vrijdag 16 april 2021 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom haat jij alles wat met Den Haag te maken heeft?
Normaal kijk ik altijd Voetbal Op Vrijdag 's nachts terug, maar met die verknipte weekenden omdat alles lang live moest ging dat wat lastiger. Zo is het fijn om te volgen, nu.quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kijk dit normaal nooit maar wel genot dit ja.
Je krijgt 2 arbitrale blunders tegen en dus 2 tegendoelpunten in de eerste helft en jij bent verrast dat de trainer WOEST is.quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh toen hij bij Den Haag zat vond ik het nog wel te doen
Voor mijn gevoel is hij met de jaren steeds cynischer geworden (of ben ik dat geworden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |