abonnement Unibet Coolblue
pi_198752865


quote:
Ja echt, er zitten 101 dinosaurussen in dit boek. En ze hebben allemaal werkelijk op
aarde rondgelopen.
In dit derde boek in de serie, na 101 dieren en 101 zeebeesten, kan gespeurd worden
naar dinosaurussen. Welke onderkant van de bladzijden hoort bij welke bovenkant? En
kun je alle dino’s die onderaan zijn afgebeeld ook in de prenten terugvinden?
Een heerlijk kartonboek dat gegarandeerd een succes is bij alle jonge dinoliefhebbers.
ISBN: 9789047712794 | Uitvoering: Kartonboek | Prijs: ¤ 10,99
Hier kan je het boek bestellen: Kartonboek

Uitgeverij Lemniscaat heeft een recensie-exemplaar van Er zitten 101 dinosaurussen in dit boek ter beschikking gesteld aan FOK!. Ik mocht vervolgens voor OUD onderstaande recensie schrijven.

Er zitten 101 dinosaurussen in dit boek is een titel die perfect de lading dekt. Er staan 101 dino’s in het boek. Ze worden met naam benoemd, zodat je die kunt leren. De bladzijden zijn opgesplitst in boven en onder en je kunt ze los van elkaar bladeren. Je moet dus zoeken welk onderste deel bij welk bovenste stuk past. Daarna kan je de verschillende dino’s gaan zoeken. Kan je alle 20 dinosaurussen vinden op iedere bladzijde?
Er is ook nog een extra dinosaurus ergens verstopt, namelijk nummer 101.
Het boek laat zien wat de leefgebieden van de verschillende dinosaurussen waren. Hier zijn de dino’s namelijk op gegroepeerd. De kleuren van de dino’s lekker vrolijk, ze zijn paars, roze, geel, blauw, groen en nog veel meer kleuren. Het is een kleurrijk boek hierdoor.

Toen dit boek binnen kwam, dook mijn kleuter er bovenop. Hij vindt het een superleuk boek om doorheen te bladeren. Hij geeft het, wanneer ik hem erom vraag, 5 sterren. Het past helemaal in zijn straatje. Het boek ligt dan ook al een week of wat op de bank en hij pakt het er af en toe even bij.

Wat ik, als ouder, mis, is wat meer informatie over de verschillende dinosaurussen. Ik lees alle namen, maar daar houdt het op. Het mist daarom voor mij wat diepgang. Maar als een boekje om af en toe in te bladeren, voldoet het zeker!

Ik geef het boek 3 sterren, mijn kleuter geeft het boek dus 5 sterren.

Hier vind je een inkijkfragment.


Zie hieronder eerdere recensies van nieuwe kinderboeken van Lemniscaat:
OUD / [recensie kinderboek] Zullen we vriendjes zijn? - McBratney & Jeram
OUD / [recensie kinderboek] Blauwe planeet, Blue Planet II - Leisa Stewart
OUD / [recensie kinderboek] Ei moet uit - Mariken Jongman
OUD / [recensie kinderboek] Ridder Tim - Inge Besaris
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 30 maart 2021 @ 02:01:04 #2
269689 crew  Viv
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 2 april 2021 @ 00:09:15 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_198811892
Kunnen we hem niet winnen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 2 april 2021 @ 00:14:23 #4
269689 crew  Viv
pi_198811980
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 00:09 schreef Paul het volgende:
Kunnen we hem niet winnen
Dit voorjaar heb ik alleen recensie-exemplaren geregeld. Voor het vervolg van onze samenwerking met Lemniscaat zou een winactie inderdaad een leuke toevoeging kunnen zijn. :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')