SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 1 t/m maandag 7 december
Totaal: 41.116 (percentage positieve tests: 11,6%)
Stijging t.o.v. week ervóór': 22,7%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 8 t/m maandag 14 december
Totaal: 58.065 (percentage positieve tests: 12,1%)
Stijging t.o.v. week ervóór': 41,2%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 15 t/m maandag 21 december
Totaal: 79.328 (percentage positieve tests: 13,6%)
Stijging t.o.v. week ervóór': 36,6%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 22 t/m maandag 28 december:
Totaal: 69.865 (percentage positieve tests: 13,0%)
Daling t.o.v. week ervóór: 11,9%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 29 t/m maandag 4 januari
Totaal: 57.738 (percentage positieve tests: 13,7%)
Daling t.o.v. week ervóór: 17,4%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 5 t/m maandag 11 januari:
Totaal: 50.999 (percentage positieve tests: 12,3%)
Daling t.o.v. week ervóór: 11,7%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 12 t/m maandag 18 januari:
Totaal: 39.562 (percentage positieve tests: 10,6%)
Daling t.o.v. week ervóór: 22,4%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 19 t/m maandag 25 januari:
totaal: 35.727 (percentage positieve tests: 11,1%)
Daling t.o.v. week ervóór: 9,7%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 26 januari tot en met maandag 1 februari:
totaal: 26.768 (percentage positieve tests: 11,5%)
Daling t.o.v. week ervóór: 19,5%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 2 t/m maandag 8 februari:
Totaal: 26.326 (percentage positieve tests: 10,9%)
Daling t.o.v. week ervóór: 7,8%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 9 t/m 15 maandag februari:
totaal: 24.115 (percentage positieve tests: 10,8%)
Daling t.o.v. week ervóór: 8,4%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 16 t/m 22 maandag februari:
totaal: 28.700 (percentage positieve tests: 9,7%)
Stijging t.o.v. week ervóór 19,0%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 22 februari tot en met maandag 1 maart:
totaal: 31.651 (percentage positieve tests: 8,6%)
Stijging t.o.v. week ervóór 10,3%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 2 t/m maandag 8 maart:
totaal: 31.457 (percentage positieve tests: 8,6%)
Daling t.o.v. week ervoor: 0,6%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 9 t/m maandag 15 maart:
totaal: 38.752 (percentage positieve tests: 7,8%)
Stijging t.o.v. week ervoor: 23,2%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 16 t/m maandag 22 maart:
totaal: 45.145 (percentage positieve tests: 8,1%)
Stijging t.o.v. week ervoor: + 16,5%
dinsdag: 4.902
woensdag: 5.924
donderdag: 6.125
vrijdag: 7.375
zaterdag: 7.593
zondag: 6.965
maandag: 6.261
totaal: 45.145
Besmettingcijfers dinsdag 23 t/m maandag 29 maart:
Stijging t.o.v. week ervoor: + 11,8% (percentage positieve tests: 8,6%)
dinsdag: 5.560
woensdag: 7.579
donderdag: 7.705
vrijdag: 7.562
zaterdag: 8.798
zondag: 7.430
maandag: 6.718
totaal: 50.452
Besmettingcijfers dinsdag 30 maart t/m maandag 5 april:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervoor: + 2,5 %
dinsdag: 5.828
woensdag: 7.633
donderdag:
vrijdag:
zaterdag:
zondag:
maandag:
totaal: 47.113 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)![]()
![]()
@Oliver23 Bedankt voor het overzicht. Het aantal nieuwe besmettingen is vandaag weliswaar hoger dan gisteren, maar dat is meestal het geval op woensdag en het verschil met vorige week woensdag is minder dan 100 personen. Hopelijk het kantelpunt naar een daling in het aantal besmettingen!![]()
Ja, week over week is de stijging nog maar een procentje ofzo. En dat is belangrijk, we vlakken af.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:25 schreef phluphy het volgende:
Soortgelijke stijging als vorige week. Het had erger gekund.
Overigens vandaag weer boven de 60k prikken (65k!). Eindelijk houden we het tempo erin!![]()
Wat een heerlijk weertje mensen! Vandaag gezellig bij mijn dochter in de tuin gezeten (ze woont in een begeleidt wonen huis), met z'n tweetjes geluncht en gezellig bijgekletstDus ik negeer gewoon even de cijfers vandaag
![]()
![]()
Wat betekenen de cijfers van vandaag? Afvlakking zet door.
En de vaccinaties? Deze week gaat stuk sneller dan vorige week. Gisteren zaten we al op het niveau van woensdag vorige week.![]()
Genieten! Belangrijk in deze tijd. Even het moreel oppeppenquote:Op woensdag 31 maart 2021 16:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat een heerlijk weertje mensen! Vandaag gezellig bij mijn dochter in de tuin gezeten (ze woont in een begeleidt wonen huis), met z'n tweetjes geluncht en gezellig bijgekletstDus ik negeer gewoon even de cijfers vandaag
![]()
![]()
Ik schrik steeds van de vaccinatiegrafieken, maar die moeten omhoogquote:Op woensdag 31 maart 2021 15:31 schreef simonblue het volgende:
En gisteren zijn er ruim 65000 vaccinaties gezet, dus weer meer dan eergisteren:
[ afbeelding ]
Tap tap tap![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schrik steeds van de vaccinatiegrafieken, maar die moeten omhoog![]()
![]()
... ♥ ik mis je ♥![]()
Ja precies!quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:37 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Genieten! Belangrijk in deze tijd. Even het moreel oppeppen![]()
Mijn ouders hebben vanmorgen gebelt en die konden hun afspraak naar morgen verplaatsen in plaats van over 2 weken, ik snap niet dat als ze open plekken hebben dat ze zelf mensen gaan bellen om dat proberen te fixen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schrik steeds van de vaccinatiegrafieken, maar die moeten omhoog🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Weer negatief getest vandaag! Maar dat is positief nieuws!Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
misschien hebben ze daar niet genoeg mensen voor?quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben vanmorgen gebelt en die konden hun afspraak naar morgen verplaatsen in plaats van over 2 weken, ik snap niet dat als ze open plekken hebben dat ze zelf mensen gaan bellen om dat proberen te fixen.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Gister was er zo een jongen van een callcenter die melde dat er de hele dag geen enkele afspraak is gemaakt, kortom die lijken het niet erg druk te hebben.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:59 schreef Ole het volgende:
[..]
misschien hebben ze daar niet genoeg mensen voor?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik doe BCO en we hebben het gruwelijk druk nu (helaas) maar het positieve is dat de meeste mensen die ik spreek niet hele erge klachten hebben.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Zeker te veel moeite.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben vanmorgen gebelt en die konden hun afspraak naar morgen verplaatsen in plaats van over 2 weken, ik snap niet dat als ze open plekken hebben dat ze zelf mensen gaan bellen om dat proberen te fixen.
Edit: beetje lomp gezegd, maar misschien administratief een hele rompslomp. Je zit ook met privacybeleid dat ze niet zomaar mensen mogen bellen misschien.Tap tap tap![]()
denk niet dat die actief mensen gaan bellen danquote:Op woensdag 31 maart 2021 17:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gister was er zo een jongen van een callcenter die melde dat er de hele dag geen enkele afspraak is gemaakt, kortom die lijken het niet erg druk te hebben.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
callcenter mag je ook vooral geen eigen initiatief hebben denk ikquote:Op woensdag 31 maart 2021 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeker te veel moeite.
Edit: beetje lomp gezegd, maar misschien administratief een hele rompslomp. Je zit ook met privacybeleid dat ze niet zomaar mensen mogen bellen misschien.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Je kunt ook schijnbaar online een afspraak maken voor een vaccinatie.
Volgens mij hebben we prikkers genoeg, maar na het zien van Nieuwsuur gisteren denk ik dat e.e.a. nog niet lekker loopt met de "backoffice". Te weinig capaciteit? Te veel administratieve rompslomp? Een man had in ieder geval een aantal keer naar de GGD gebeld, vaak in de wacht gestaan, de ene keer kon hij geen afspraak maken, de andere keer wel, en concludeerde dat het puur ervan afhangt wie je aan de lijn krijgt daar. Maar dat had Maarten van Rossem eigenlijk ook al bewezen.![]()
Maar goed, nu het positieve (want daarvoor is dit topic): het begint nu wel lekker op gang te komen, terwijl de stijging van besmettingen begint af te vlakken.Ook een goede dag voor de ziekenhuizen zo te zien.
Laten we hopen dat straks alle problemen w.b. het maken van vaccinatieafspraken eruit zijn als de "bulk" vanaf "pak 'm beet" 1 mei aan de beurt is.
The only way you can be original, is to be yourself.![]()
testen gaat in elk geval soepel.
mag ook wel na een jaar..Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Dat ligt inderdaad heel gevoelig. En als ze het dan weer communiceren loopt de boel waarschijnlijk weer vastquote:Op woensdag 31 maart 2021 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeker te veel moeite.
Edit: beetje lomp gezegd, maar misschien administratief een hele rompslomp. Je zit ook met privacybeleid dat ze niet zomaar mensen mogen bellen misschien.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Forum Opties Forumhop: Hop naar: