SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Huishoudelijke hulp.quote:
Krijg je het filter er niet uit of de rotzooi in t filter?quote:
Los maar blijft maar draaien,quote:Op maandag 29 maart 2021 12:49 schreef just me het volgende:
[..]
Krijg je het filter er niet uit of de rotzooi in t filter?
je krijgt de filter er dus niet uit? Weer dichtdraaien en voorzichtig weer proberen? En als je er stress van krijgt gewoon even nietsdoen!quote:Op maandag 29 maart 2021 12:51 schreef Rafeiro het volgende:
Hoop dat zij nog een dingetje uit ervaring weet. Anders moet ik de man van mijn moeder inschakelen. Maar met hun gedoe voelt dat echt lekker.
[..]
Los maar blijft maar draaien,
quote:Op maandag 29 maart 2021 15:15 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Die kreeg ik mobiel van een niet Fok!er
Raf is ook gewoon een jongensnaam. In Limburg in ieder geval, dus in België ook wel.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:10 schreef Rafeiro het volgende:
Het is ook echt bizar, want de fok! naam weet echt niemand IRL. Maar buiten dat ik geen Vlaming ben zou het deels wel een actie voor mijn zijn
Ik ben zelf een tikje manisch.quote:Op maandag 29 maart 2021 17:19 schreef MadMaster het volgende:
🔜 Vanavond vanaf 19.30 uur zal ik weer eens een Manic Monday doen...
Heb je de huishoudelijke hulp dan wel nodig?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:05 schreef Rafeiro het volgende:
De mesjien draait weer. Zat weinig in het filter ook trouwens. Maar wel fijn dat ie weer boenkeboekeboenk doet.Ik leef te netjes, ze krijgt haar 2 uur per week bijna nooit echt vol. Maar als ze hier straks binnen beginnen met de renovatie zal dat wel anders zijn. En ramen buiten worden nu ook maar overgeslagen, haha.
Leukquote:Op maandag 29 maart 2021 17:19 schreef MadMaster het volgende:
🔜 Vanavond vanaf 19.30 uur zal ik weer eens een Manic Monday doen...
Ja, want als die niet komt laat ik het helemaal versloffen, Deels is het dus ook alleen de prikkel dat ze komt, ga ik net voor ze komt nog opruimen. Knuppel dat ik ben, mag natuurlijk niet te erg zijn als ze komtquote:Op maandag 29 maart 2021 17:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je de huishoudelijke hulp dan wel nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |