Ja.quote:
Volgens de kenners kan dat niet, want lage rake bij Mercedes.quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan heeft Mercedes genoeg tijd om met updates te komen om weer makkelijk te winnen.
echt benieuwd naar, wat me wel een beetje zorgen baart is de betrouwbaarheid bij Honda, geen van de 4 ingezette powerunits heeft naar behoren gewerktquote:Op dinsdag 6 april 2021 09:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens de kenners kan dat niet, want lage rake bij Mercedes.
Die angst heb ik ook inderdaad. Anderzijds zag je Mercedes vorig jaar ook problemen hebben tegen het einde. Als ze nog meer onder druk komen te staan verwacht ik daar ook wat meer problemen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:05 schreef Tarado het volgende:
e wel een beetje zorgen baart is de betrouwbaarheid bij Honda, geen van de 4 ingezette powerunits heeft naar behoren gewerk
Verstappen heeft de motor moeten terugschroeven nadat hij de koppositie had ingeleverd.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt benieuwd naar, wat me wel een beetje zorgen baart is de betrouwbaarheid bij Honda, geen van de 4 ingezette powerunits heeft naar behoren gewerkt
ja maar die andere 3 hebben uit voorzorg ook al energy store (ES) and Control Electronics (CE) vervangen, daar hebben ze er maar 2 van zonder penaltyquote:Op dinsdag 6 april 2021 11:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Verstappen heeft de motor moeten terugschroeven nadat hij de koppositie had ingeleverd.
volgens Helmut Marko zijn de problemen gerelateerd aan de software en is het op te lossen met een klein aantal aanpassingen.
Wil niet zeggen dat deze al niet meer te gebruiken zijn. Beter op tijd checken en eventueel (legale) aanpassingen doen als te laat vervangen en niet meer kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar die andere 3 hebben uit voorzorg ook al energy store (ES) and Control Electronics (CE) vervangen, daar hebben ze er maar 2 van zonder penalty
het kan hoor, dat daar firmware in zat die toch niet zo lekker werkt in racecondities.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar die andere 3 hebben uit voorzorg ook al energy store (ES) and Control Electronics (CE) vervangen, daar hebben ze er maar 2 van zonder penalty
begrijp ik maar een goed teken is het toch nietquote:Op dinsdag 6 april 2021 11:52 schreef Jhojho-1987 het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat deze al niet meer te gebruiken zijn. Beter op tijd checken en eventueel (legale) aanpassingen doen als te laat vervangen en niet meer kunnen gebruiken.
Het is ook niet bepaald een kort seizoen dit jaar. Al heb ik ook twijfels dat we alle races gaan rijden.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt benieuwd naar, wat me wel een beetje zorgen baart is de betrouwbaarheid bij Honda, geen van de 4 ingezette powerunits heeft naar behoren gewerkt
Duitsland ook. Denk dat Mugello ook wel weer wil.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:04 schreef Starflyer het volgende:
Canada en Brazilië zijn op dit moment nog een groot vraagteken. Maar Turkije zit al weer in de wachtkamer om in te vallen, mocht dat nodig zijn.
Terugschalen in bezoekers en afstand houden willen ze dus niet. Ze willen alles of niets. Komt ook door de business case die achter de Dutch GP zit. Die wordt volledig gedraaid op een vol huis.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:09 schreef shiz het volgende:
ment. 48hr van tevoren een officiële negatieve test overhandigen. Op de dag zelf ook nog een keer. Daarbovenop toch gewoon
https://www.telegraaf.nl/(...)orona-in-buitenluchtquote:Nieuw onderzoek: nauwelijks bewezen besmettingen met corona in buitenlucht
DUBLIN - Slechts 0,1 procent van de coronabesmettingen valt te herleiden naar contacten in de buitenlucht. Dat concludeert de Ierse gezondheidsdienst HPSC, die volgens The Irish Times ruim 232.000 coronagevallen onder de loep nam.
De onderzoekers konden bij slechts 262 besmettingen in Ierland vaststellen dat die buiten hadden plaatsgevonden. De HPSC noemt het voorbeeld van twee gezinnen die buiten aan het klussen waren. Dat leidde tot 7 besmettingen. Onderzoekers konden ook besmettingen herleiden naar bouwplaatsen en sportactiviteiten.
In de praktijk raakten mogelijk meer mensen buitenshuis besmet. Het lukt vaak niet om vast te stellen waar iemand het virus precies heeft opgelopen. Toch hebben internationale onderzoekers al eerder geconcludeerd dat mensen binnenhuis aanmerkelijk meer risico lopen om besmet te raken dan buiten.
Mooi, kunnen de terassen openquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dit Ierse onderzoek geeft wel goed nieuws. Het blijkt dat 0,1% van de besmettingen naar de buitenlucht is te herleiden.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)orona-in-buitenlucht
Nou nee. Dit cijfer was zo omdat in Ierland de terrassen ook gesloten waren. Geen wonder dat er dan ook geen besmettingen ontstaan.quote:
Waarom zet je dat niet in het voorbeschouw....quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:21 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
even dubbel omdat het toch wel belangrijk is om te weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |