Nadat hij meer dan 25 keer met 4 wielen over de witte lijn is gegaan. Dat is beetje mosterd na de maaltijd.quote:
Onzin het is geen mercedes ding, meerdere teams hebben opgelet tijdens brieving en er van geprofiteerd. Uiteraard ga je daar niet publiekelijk over praten als je weet dat zoiets kwetsbaar is en leid tot ophef.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gedoogbeleid?
Oh, als Mercedes het doet gedogen ze het en als anderen het willen niet meer..
Daar komt het in principe op neer nu.
Als men het gedoogd moeten ze het de hele race gedogen. en wedereom, niet de regels halverwege aanpassen.
Ik ben tegen racisme.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:58 schreef Nober het volgende:
Mooi dat de juiste huidskleur heeft gewonnen.
ik zie het niet eens als iets wat Verstappen valt aan te rekenen. Max was er gewoon al voorbij.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:59 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap het gejank niet zo. Verstappen had 1 ronde moeten wachten,dan had ie hem makkelijk op de baan in kunnen halen. Dan hadden we dit gezeik niet.
Dat is wel snel dan want het gebeurde in bocht 4 en kreeg na bocht 9 al opdracht hem weer voorbij te laten.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze tegen Max toen hij vroeg waarom ze hem niet hadden laten gaan, zodat hij 5 seconden weg kon rijden.
Waarom had die moeten wachten?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:59 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap het gejank niet zo. Verstappen had 1 ronde moeten wachten,dan had ie hem makkelijk op de baan in kunnen halen. Dan hadden we dit gezeik niet.
Sorry, maar snap je zelf niet hoe onzinnig dit is?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Er zijn geen regels aangepast, het is voor iedereen gedoogd totdat RB zo nodig moest oproepen tot een overtreding(want dat is en blijft het) toen konden ze niks anders meer.
Bij het schaatsen leggen ze blokjes neer...bij het aantikken van die blokjes ben je gediskwalificeerd.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet wat nou de regel is of was. totaal niet duidelijk.
leg dan een bananenschil neer voorbij die witte lijn.
Onzin inderdaad. Was gewoon een prima actie, was er al voorbij. Ging een fractie te vroeg op zijn gas waardoor hij naar buiten schoot. Actie was al gebeurd en hij had de bocht in principe al gehaald. Wachten had weinig uitgemaakt, want als het zo makkelijk was geweest had hij in de laatste drie ronden nog wel een poging kunnen doen.quote:
Wat dacht je van een grindbak neer leggen of zo'n geel kerb geval dingquote:Op zondag 28 maart 2021 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij het schaatsen leggen ze blokjes neer...bij het aantikken ben je gediskwalificeerd.
Dat is ook een prima oplossingquote:Op zondag 28 maart 2021 22:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat dacht je van een grindbak neer leggen of zo'n geel kerb geval ding
Precies, wat dus in mijn ogen een teken is dat ze niet alle beelden hebben bekeken en maar gewoon hebben lopen roepen na het bekijken van de reguliere camerabeelden.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat is wel snel dan want het gebeurde in bocht 4 en kreeg na bocht 9 al opdracht hem weer voorbij te laten.
Er zijn wel regels aangepast.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Onzin het is geen mercedes ding, meerdere teams hebben opgelet tijdens brieving en er van geprofiteerd. Uiteraard ga je daar niet publiekelijk over praten als je weet dat zoiets kwetsbaar is en leid tot ophef.
Dan zat ie er dichter achter,had ie niet van de baan gehoeven en had ie de plek niet terug hoeven te geven.quote:
Je weet dat softdrugs al is het maar 1 milligram gewoon in beslag genomen kan worden, zoals regelmatig gebeurt.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sorry, maar snap je zelf niet hoe onzinnig dit is?
Als je gaat gedogen, moet je blijven gedogen. Je kan niet midden in de race opeens een andere manier van handhaving gaan toepassen.
• Er is gezegd dat ze gingen gedogen bij bocht 4. Prima.
• Lewis maakte hier dankbaar gebruikt van. Prima.
• RB ziet dit en geeft aan Max door dat er flink gedoogd wordt, dus dat hij het ook moet doen. Prima.
Opeens wordt er niet meer gedoogd, nadat Lewis er 29x voordeel van heeft gehad.
Je gaat toch ook niet midden op de dag persoon A die uit een coffeeshop komt laten gaan en persoon B die uit een coffeeshop komt aanhouden, omdat iemand voor de deur staat die roept dat je 5gr soft drugs kan kopen, zonder dat je bestraft wordt?
A wordt gedoogd. Lewis doet A. RB roept op om ook maar A te doen, en opeens is het strafbaar? Ja daaaag.
Ik geloof nog steeds niet echt dat die fia daar opdracht voor gegeven zou hebben waar precies zou Max dat gezecht hebben ?quote:Op zondag 28 maart 2021 22:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Precies, wat dus in mijn ogen een teken is dat ze niet alle beelden hebben bekeken en maar gewoon hebben lopen roepen na het bekijken van de reguliere camerabeelden.
Je kan niet te lang dicht op je voorganger rijden. Slecht voor de bandentemperatuur.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan zat ie er dichter achter,had ie niet van de baan gehoeven en had ie de plek niet terug hoeven te geven.
Op de boordradio richting Max zeiden ze dat. Wacht, ik ga even zoeken voor jequote:Op zondag 28 maart 2021 22:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet echt dat die fia daar opdracht voor gegeven zou hebben waar precies zou Max dat gezecht hebben ?
Ze hebben nooit gezegd dat het mag maar dat ze heel terughoudend zouden zijn met handhaving.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:05 schreef needakill het volgende:
[..]
Er zijn wel regels aangepast.
Persoon A en B rijden erover heen, want Racecontrol zegt dat het mag. Prima, dus er word tegen persoon C gezegd dat hij het ook kan/mag doen totdat Racecontrol nee zegt. Vervolgens word er halverwege de wedstrijd maar bepaald dat het niet meer mag, want het word teveel gedaan.
Dan had Racecontrol ook zo moeten wezen van: Gewoon niet, want in de quali mocht het ook niet.
Jij maakt hem😜quote:Op zondag 28 maart 2021 22:06 schreef potjecreme het volgende:
Even een andere opmerking...we zijn gegroeid. We hebben niet eens een Jos gaat weer meppen opmerking gemaakt vandaag. #trots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |