En je ziet zelf niet in dat dat raar is?quote:
dat zie ik toch andersquote:Op maandag 29 maart 2021 09:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
bekijk de on board beelden even, Max had Hamilton allang ingehaald voor de bocht al.
en daarna moest hij wel wijder om hamilton te ontwijken die geen grip had.
Inderdaad. Het is een enorm voordeel geweest.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:50 schreef opreis het volgende:
[..]
En je ziet zelf niet in dat dat raar is?
Je kan met een undercut of overcut ook in halen. Als je door een andere bocht te nemen daardoor tijd bespaard en voor iemand uitkomt heb je in principe ook ingehaald door buiten de track te gaan. Er is alleen niemand in de buurt.
Of je daarmee iemand nou inhaalt of niet kun je het nog over hebben, maar door 29x 0,2 seconden te pakken kan je simpelweg niet heen om "gaining a lasting advantage".quote:Op maandag 29 maart 2021 09:50 schreef opreis het volgende:
[..]
Je kan met een undercut of overcut ook in halen. Als je door een andere bocht te nemen daardoor tijd bespaard en voor iemand uitkomt heb je in principe ook ingehaald door buiten de track te gaan. Er is alleen niemand in de buurt.
natuurlijk is het raar, hadden ze nooit moeten toestaan maar volgens Leclerc in de video hierboven is dat wel gebeurd, ik vind sowieso dat je na bijvoorbeeld 3 keer verlaten track een straf zou moeten krijgenquote:Op maandag 29 maart 2021 09:50 schreef opreis het volgende:
[..]
waar zie je Ham dan voor Max net voor, in en na de bocht ?quote:
Dus zat hij er niet helemaal voor, maar naast. En dus was de inhaalactie niet afgemaakt. Dus had hij er voordeel van.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
bekijk de on board beelden even, Max had Hamilton allang ingehaald voor de bocht al.
en daarna moest hij wel wijder om hamilton te ontwijken die geen grip had.
Ik denk dat het ook een beetje 2 issues zijn die in 1 discussie gepakt worden en door elkaar gebruikt wordenquote:Op maandag 29 maart 2021 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk is het raar, hadden ze nooit moeten toestaan maar volgens Leclerc in de video hierboven is dat wel gebeurd, ik vind sowieso dat je na bijvoorbeeld 3 keer verlaten track een straf zou moeten krijgen
Het ging al fout door meerdere keren de regels bij die bocht te veranderen.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk is het raar, hadden ze nooit moeten toestaan maar volgens Leclerc in de video hierboven is dat wel gebeurd, ik vind sowieso dat je na bijvoorbeeld 3 keer verlaten track een straf zou moeten krijgen
Dat is gewoon fout, inderdaad.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Of je daarmee iemand nou inhaalt of niet kun je het nog over hebben, maar door 29x 0,2 seconden te pakken kan je simpelweg niet heen om "gaining a lasting advantage".
ditquote:Op maandag 29 maart 2021 09:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus zat hij er niet helemaal voor, maar naast. En dus was de inhaalactie niet afgemaakt. Dus had hij er voordeel van.
Ze zijn niet veranderd. Er werd alleen niet goed gehandhaafd.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het ging al fout door meerdere keren de regels bij die bocht te veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |