Ik zie 50/50 welles nietes, ik wacht de bron rustig afquote:Op zondag 28 maart 2021 19:02 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Tijdens de race niet. Een aantal hebben het hier nu al een aantal keer aangegeven.
Fok! is hierin leidend? Kom eens met een goede bron.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:02 schreef YellowBlacks het volgende: [..] Tijdens de race niet. Een aantal hebben het hier nu al een aantal keer aangegeven.
ok, eerste keer in 6 jaar dus.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:02 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lewis_Hamilton
Laatste keer dat Hamilton in de openingsrace won was in 2015. Sindsdien (op vandaag na) niet.
Eensquote:Op zondag 28 maart 2021 19:03 schreef Vriezzer het volgende:
Jammer. Tactisch afgetroefd.
Maar we hebben zo te zien een strijd. En dat is een overwinning voor de sport.
Max heeft een beperkt aantal ronde hetzelfde gedaan..........quote:Op zondag 28 maart 2021 19:01 schreef kun_bbongal het volgende:
Ik hoop dat Mercedes een 5s straf krijgt, want wat zij hebben gedaan is pure bullshit.
Apart dat de Hamilton fans het incident met Vettel in Canada alweer zijn vergeten. Maarja, dan had ham nu ook zijn plaats af moeten staan en dat is niet leuk.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:00 schreef Starflyer het volgende: [..] Jawel, maar zelfs dan. Inhalen buiten de baan mag niet. Track limits of geen track limits.
Het probleem is handhaving en daar mag Masi gerust op worden aangesproken, wat mij betreft, het invalideert de uitslag verder niet maar goed is anders.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Max heeft een beperkt aantal ronde hetzelfde gedaan..........
Pas op met wat je wenst.
De heer mol is de bron. Hij heeft eindeloos uitgelegd dat er geen track limit ligt tijdens de race maar dat dit niet betekend dat je met 4 banden buiten de lijnen mag.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Fok! is hierin leidend? Kom eens met een goede bron.
Lol, het zijn geen ham fans.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Apart dat de Hamilton fans het incident met Vettel in Canada alweer zijn vergeten. Maarja, dan had ham nu ook zijn plaats af moeten staan en dat is niet leuk.
Me 2quote:Op zondag 28 maart 2021 19:05 schreef Peterselieman het volgende:
Baal nog steeds flink van dit resultaat
Olav als bron?!quote:Op zondag 28 maart 2021 19:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De heer mol is de bron. Hij heeft eindeloos uitgelegd dat er geen track limit ligt tijdens de race maar dat dit niet betekend dat je met 4 banden buiten de lijnen mag.
Mijn DM staat open voor een luisterend oor.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:05 schreef Peterselieman het volgende:
Baal nog steeds flink van dit resultaat
Alleen omdat er blijkbaar niks aan gedaan werd, en ineens gingen ze handhaven...quote:Op zondag 28 maart 2021 19:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Max heeft een beperkt aantal ronde hetzelfde gedaan..........
Pas op met wat je wenst.
Zeker, helemaal gelijk.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het probleem is handhaving en daar mag Masi gerust op worden aangesproken, wat mij betreft, het invalideert de uitslag verder niet maar goed is anders.
https://www.racefans.net/(...)and-race-in-bahrain/quote:Op zondag 28 maart 2021 19:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zie 50/50 welles nietes, ik wacht de bron rustig af![]()
https://www.racefans.net/(...)and-race-in-bahrain/quote:Op zondag 28 maart 2021 19:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Fok! is hierin leidend? Kom eens met een goede bron.
Die weet ook niet alles.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De heer mol is de bron. Hij heeft eindeloos uitgelegd dat er geen track limit ligt tijdens de race maar dat dit niet betekend dat je met 4 banden buiten de lijnen mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |