Wat een ranzige idioot blijft het ook. Langdurige schorsing gewoonquote:Op zondag 28 maart 2021 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Het escaleert uit de hand.
Ik ben het al aan het opnemen.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:11 schreef Koffieplanter het volgende:
21:55 op Eén: De ronde 104, aanrader allen.
De dranghekken zijn inmiddels beterquote:Op zondag 28 maart 2021 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Het escaleert uit de hand.
Draait de gifjesmachine al? Ik predikeer een hysterische Fitte na De Val.quote:
Kan achteraf wel, eerst geniet0n.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Draait de gifjesmachine al? Ik predikeer een hysterische Fitte na De Val.
Zodat ik het terug kan kijken?quote:
PatLef en Remco zaten boos op twitter te schuimenquote:Op zondag 28 maart 2021 22:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Arme Marion, ze blijft er nog rustig onder.
Laten ze wijselijk maar niet zien/horenquote:Op zondag 28 maart 2021 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
PatLef en Remco zaten boos op twitter te schuimen
Jeetje, daar is geen woord van gelogen.quote:
Hij heeft ook nog niks gezegd.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:56 schreef Mani89 het volgende:
Jalabert ziet er ook uit als een kloothommel met dat sjaaltje.
Kristof De Kegel heeft het idee dat hij er echt toedoet.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Roodhooft junior is een emotionele jongen.
Nou ja, die zal toch enigszins bijdragen aan de Alpecin-bonus.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kristof De Kegel heeft het idee dat hij er echt toedoet.
Zeker, ook Verandas had toentertijd een collectieve brommer ingeslikt, maar dat vriendje vriendje gedoe staat me tegen.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nou ja, die zal toch enigszins bijdragen aan de Alpecin-bonus.
Recidivist Nacer is wel een rubriek die leuk blijft.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Genottelijke commentsectie, zie ze eens schuimen. Met allerlei vage kronkels en omwegen probeert het merendeel zich een weg te banen naar een bevestiging van het eigen gelijk, maar het slaat collectief de plank mis.
Bouhanni heeft, vermoedelijk terecht, de schijn tegen en ik wil ook verder niet recht lullen wat krom is, maar zoveel boeiends gebeurde er volgens mij uiteindelijk niet echt. Hij probeert een wiel te volgen en in een gat te duiken met meer onkunde dan opzet, niet wetende dat Stewart in hetzelfde gat zit. Bijzonder gevaarlijk en daarmee zeker een gegronde diskwalificatie. Als schorsen het nieuwe precedent wordt is ook die op zijn plaats, maar dan zijn we met een maand wel klaar. Echter, onze Groenewegen is lang gestraft, dus iedereen moet en zal lang worden gestraft volgens de rood-wit-blauwe waas van Jumboflits.quote:Op maandag 29 maart 2021 07:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Recidivist Nacer is wel een rubriek die leuk blijft.
Voor elk ander zou een DQ prima zijn. Echter, bij gekke Nacer is verbanning uit de wielersport wel op z'n plaats.quote:Op maandag 29 maart 2021 10:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bouhanni heeft, vermoedelijk terecht, de schijn tegen en ik wil ook verder niet recht lullen wat krom is, maar zoveel boeiends gebeurde er volgens mij uiteindelijk niet echt. Hij probeert een wiel te volgen en in een gat te duiken met meer onkunde dan opzet, niet wetende dat Stewart in hetzelfde gat zit. Bijzonder gevaarlijk en daarmee zeker een gegronde diskwalificatie. Als schorsen het nieuwe precedent wordt is ook die op zijn plaats, maar dan zijn we met een maand wel klaar. Echter, onze Groenewegen is lang gestraft, dus iedereen moet en zal lang worden gestraft volgens de rood-wit-blauwe waas van Jumboflits.
Dezelfde straf als Groenewegen lijkt me ook schromelijk overdreven maar je bagetelliseert het nu wel iets teveel. We kennen Bouhanni allemaal, dit was meer dan onkunde.quote:Op maandag 29 maart 2021 10:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bouhanni heeft, vermoedelijk terecht, de schijn tegen en ik wil ook verder niet recht lullen wat krom is, maar zoveel boeiends gebeurde er volgens mij uiteindelijk niet echt. Hij probeert een wiel te volgen en in een gat te duiken met meer onkunde dan opzet, niet wetende dat Stewart in hetzelfde gat zit. Bijzonder gevaarlijk en daarmee zeker een gegronde diskwalificatie. Als schorsen het nieuwe precedent wordt is ook die op zijn plaats, maar dan zijn we met een maand wel klaar. Echter, onze Groenewegen is lang gestraft, dus iedereen moet en zal lang worden gestraft volgens de rood-wit-blauwe waas van Jumboflits.
Wat dan?quote:Op maandag 29 maart 2021 12:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dezelfde straf als Groenewegen lijkt me ook schromelijk overdreven maar je bagetelliseert het nu wel iets teveel. We kennen Bouhanni allemaal, dit was meer dan onkunde.
Stewart van zich afbeuken want Bouhanni duldt geen passeerders.quote:
Stewart had gewoon geen respect voor hem. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 29 maart 2021 13:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stewart van zich afbeuken want Bouhanni duldt geen passeerders.
Dat zie ik niet, ik vraag me zelfs af of hij hem überhaupt gezien heeft op het moment dat hij dat manoeuvre inzet. Hij verdient een straf, want zijn actie was een roekeloze waarmee hij anderen in gevaar bracht, maar zoals ik het zie komt het meer voort uit tunnelvisie en blindheid dan opzet.quote:Op maandag 29 maart 2021 13:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stewart van zich afbeuken want Bouhanni duldt geen passeerders.
Ik ben wel blij voor Nacer dat Alpe d'Huez dit jaar niet beklommen wordt in de Tour. Die was bocht 7 niet levend uitgekomen.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:39 schreef Mani89 het volgende:
Dit was eigenlijk ook mijn mening nadat ik het twee keer had gezien, maar het is Bouhanni dus van mij mag hij levenslang geschorst worden.
Ben het hier wel mee eens. Een schorsing van een paar weken of een maand is prima. Dan duikt iemand niet weer zo blind in een gat.quote:Op maandag 29 maart 2021 10:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je aan mij vraagt, vind ik eind oktober een mooiers periode dan midden april voor de kasseien naar Roubaix,quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
17 of 24 oktober schijnt de nieuwe datum voor Roubaix te worden.
Met een dergelijke datum wordt het voor Van Aert en Van der Poel ook wel meer interessant om bijvoorbeeld Lombardije te doen, zou erg mooi zijn. Er zit bijna een maand tussen Leuven en Roubaix.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
In het voorjaar Ronde van Vlaanderen als hoogtepunt, in het najaar Parijs-Roubaix.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:45 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als je aan mij vraagt, vind ik eind oktober een mooiers periode dan midden april voor de kasseien naar Roubaix,
Meh.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Start Van Aert daar ook?quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Roglic ook in de Amstel Gold Race. Gelijk een van de topfavorieten.
In principe niet, maar als Roubaix uitgesteld wordt, kan ik me voorstellen dat hij alsnog start.quote:
quote:tamzak (de ~ (m.), ~ken)
luilak, lamzak,lammen tamme
zie ook tam, tammen
Den Dirk is nen echten tamzak, dieje komt nooit zijne zetel ni uit.
Een Boskampje.quote:
Tweede keer al zelfs.quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hup naar de livebeelden, we zijn al bij de Kluisberg.
Het ziekenhuis van Ronse. Klinkt niet als aan A-locatie.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:31 schreef El-Stinho het volgende:
Altijd tegen Viviani. Het komt nooit meer goed.
https://www.ronse.be/site(...)nse_uw_Stad_2020.pdfquote:Op woensdag 31 maart 2021 15:32 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Het ziekenhuis van Ronse. Klinkt niet als aan A-locatie.
Dan heeft Elia mooi wat om door te bladeren in het Algemeen Ziekenhuis der Zusters van Barmhartigheid - Campus Glorieux.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.ronse.be/site(...)nse_uw_Stad_2020.pdf
92 pagina's informatie over Ronse.
Voor wie?quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het peloton kan ook nog wel terugkomen als ze het een beetje organiseren.
Als je dit zo leest een lekker staaltje indekken.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Die grimas geeft weinig indicatie van een trainingstocht.
Zou een flink nummertje zijn!quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Begint er toch verdacht goed uit te zien voor Van Baarle.
Ten tijde van zijn aanval verklaarde ik hem voor gek.quote:
Nee, einde tijdperk MvdP.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:09 schreef Coelho het volgende:
Zal toch geen verstoppetje meer zijn van MvdP?
Hij heeft soms van die dagen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh Poeltje gewoon gelost
Bijzonder
Bedanktquote:Op woensdag 31 maart 2021 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh Poeltje gewoon gelost
Bijzonder
Koronaquote:Op woensdag 31 maart 2021 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh Poeltje gewoon gelost
Bijzonder
Ik schakel net inquote:
Lijkt me geen lekkere indicatie voor de Rondequote:Op woensdag 31 maart 2021 16:14 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hij heeft soms van die dagen.
Bijzondere jongen blijft het.
Valt wel mee toch? Dit was de eerste keer in het jaar dat ie moest lossen dit jaar? Voor zover daar überhaupt sprake van was.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, 1e Strade, 2 etappes Tirreno, 5e MSR, 3e E3.
Laporte heeft nog nooit gedacht dat hij wint.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:24 schreef wimderon het volgende:
Gaat er nog iemand anders denken dat hij wint?
quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:25 schreef Bill_Hillie het volgende:
Zeer mooie overwinning van Van Baarle. Hij stak ook al in zeer goede vorm.
Nu Quintana niet op niveau is kan dat klassement ze al bijna niet meer ontsnappen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Merlier toch weer sterk (en veel punten voor hem en de ploeg)
Haha, zeker voor iemand die bij een Britse ploeg rijdt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fantastisch Engels ook wel.
Vanwege Hayter? Hij had 'geluk' dat de Vocsnors erachter een virtueel Ineos truitje aanhadden. Niki was vaak vooral een profiteur van het overtal.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:28 schreef Slobeend het volgende:
Dit is wel een Terpstraatje @:showtimer
Nee 'karren maar karren maar karren maar'.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vanwege Hayter? Hij had 'geluk' dat de Vocsnors erachter een virtueel Ineos truitje aanhadden. Niki was vaak vooral een profiteur van het overtal.
Dit leek me toch wat spontaner dan bij Terpstra.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee 'karren maar karren maar karren maar'.
Kloptquote:Op woensdag 31 maart 2021 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit leek me toch wat spontaner dan bij Terpstra.
Niet gehoord.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee 'karren maar karren maar karren maar'.
Die stond bij de sjuut van Eljero.quote:
Maar voor winst is deze tactiek wel z’n enige kans, denk ik, en zondag heeft hij dan nog extra concurrentie van Wout en (als het goed is) Mathieu die hem dan niet zomaar laten gaan, terwijl QS toch wel iets beter zal zijn dan vandaag, zou je zeggen. Acht de kans groot dat hij net als in de E3 de finale rijdt, maar winnen is toch nog iets anders.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:28 schreef skysherrif het volgende:
In deze vorm ook gewoon 1 van de favorieten voor de ronde?
En zat daarna nog weer bij die aanval van Alaphilippe. Die is toch wel goed in vorm. Jammer voor hem dat hij de Patbonus mist in de sprint.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die stond bij de sjuut van Eljero.
En vaak genoeg is Greg dat zelfquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zeker, al blijkt het vaak te lastig voor een groepje als er een stoorzender inzit.
Moet eens naar zichzelf kijken de afgelopen koersen. Met z’n steenkolenengels.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Benieuwd naar het verhaal van VDP. Gewoon training en knechten voor Merlier of niet goed (warme weer?).
Bron:https://www.wielerflits.n(...)-vandaag-dan-zondag/quote:Mathieu van der Poel stak op vijftig kilometer van de finish zijn neus aan het venster, maar liet zich snel terug uitzakken. In de finale beperkte hij zich tot werken voor Tim Merlier. “Nee, ik speelde geen verstoppertje. Ik had de benen niet. Maar daar trek ik geen conclusies uit voor de Ronde van Vlaanderen.”
“Ik voelde het al vrij vroeg”, was de eerste reactie van Mathieu van der Poel in de mixed zone in Waregem. “Het draaide in het begin al niet goed. Het was echt niet mijn dag. Of het aan de warmte lag? Dat zou kunnen. Ik heb dat niet graag. Eten en drinken heb ik in elk geval voldoende gedaan. Daar lag het niet aan.”
Van der Poel was best luchtig in zijn reacties. “Ik stak vandaag wat geld in de parkeermeter”, kon hij er om lachen. “Maar ik was zeker niet de enige. Ook Julian Alaphilippe kwam me onderweg vertellen dat hij geen stuiver waard was. Ook ik kon niet afzien. Op de Hotond wist ik het al. Daar moest ik snel op mijn eigen tempo terugvallen. Beter vandaag dan zondag, denk ik.”
De kopman van Alpecin-Fenix wilde er ook conclusies aan vastknopen. “Ik kan zoiets ondertussen wel plaatsen. In de finale heb ik nog mijn best gedaan in functie van Tim Merlier. Mooi dat hij nog naar het podium sprint. Maar waarom zou mijn minder presteren van vandaag een voorbode zijn voor zondag? Kijk naar Van Aert. Die was ook niet top in E3 Saxo Bank Classic, maar dan zie je hem twee dagen later wel op overtuigende manier Gent-Wevelgem winnen. Zondag zal het trouwens ook minder warm zijn dan vandaag.”
“Wat er de komende dag nog op het programma staat? Dat moet ik nog bespreken met mijn trainer. Ik vermoed af en toe een prikkel om de benen op spanning te houden.”
Dat vind ik op zich erg logischquote:
De wedervraag die bij elk mensen op aarde dan opkomt. was Maarten Wynans niet al 8 jaar geleden gestopt?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
De belangrijkste vraag van allemaal: stopt Maarten Wynants nu eerder of later?
Dankzij mijn staat van dienst bij Jumbo-Visma mocht ik zelf kiezen wanneer ik zou stoppen: na Parijs-Roubaix.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De wedervraag die bij elk mensen op aarde dan opkomt. was Maarten Wynans niet al 8 jaar geleden gestopt?
De bidonnen zullen nooit meer hetzelfde worden uitgedeeld.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dankzij mijn staat van dienst bij Jumbo-Visma mocht ik zelf kiezen wanneer ik zou stoppen: na Parijs-Roubaix.
Nou, volgende week gaat het anders ook flink regenen daar. Altijd tegen ons.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wel meer kans op slecht weer in oktober
volgend weekend stromende regen, begin oktober 20 graden en een zonnetje, je weet het gewoonquote:
Er zit ongeveer een maand tussen de ronde en de eerste MTB world cup dus 2 weken extra doortrekken tot na de AGR betekent eigenlijk na een rustperiode amper specifieke voorbereiding. En het schema is al niet optimaal voor de MTB in verband met de tour. Ook zal hij punten nodig hebben om bij de OS niet op rij 6 of zo te moeten starten.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Op naar de mountainbike dus.
Leuk interview!quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:08 schreef Aguero het volgende:
https://www.ad.nl/wielren(...)s-keihard~a3001df90/
Bij Bram de Groot zie ik voor me dat hij al 10 jaar lang opgesloten zit in een kelder en er alleen 2x per week uitkomt om naar de bakker te gaan.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Leuk interview!
Hoe zou het met Bram Schmitz, Bram de Groot en Bas Giling gaan?
Volgens mij kwam ik die naam afgelopen week ergens tegen in een interview. Was actief in de fietsenbranche.quote:
Mijn nederige excuses, ik heb wel gezocht maar niet echt heel goed blijkbaar. Ik heb naar eer en geweten gehandeld.quote:Op vrijdag 2 april 2021 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We hebben al een topic heren!
WLR / [KOERS] Ronde van Vlaanderen 2021 #1
quote:Fabio Jakobsen zal in de Ronde van Turkije (11/04- tot 18/04) zijn comeback maken, vertelt ploegdokter Yvan Vanmol. De Nederlandse wielrenner keert na een revalidatie van 7 maanden - na zijn zware valparij in de Ronde van Polen - terug in het peloton.
"Fabio is koersklaar. Ik denk niet dat hij bang zal zijn om zich te mengen in een massasprint. Fabio gaat meesprinten en nog winnen ook", vertelt Yvan Vanmol, de ploegdokter van Deceuninck Quick-Step, in de podcast Vals Plat.
Wat ging er door je heen toen je erachter kwam dat er toch al een topic was?quote:Op vrijdag 2 april 2021 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses, ik heb wel gezocht maar niet echt heel goed blijkbaar. Ik heb naar eer en geweten gehandeld.
Mathieuquote:Ik neem na zondag twee weken vrij, om me dan goed voor te bereiden op de Wereldbekers mountainbike in Albstadt en Nove Mesto.
Die zijn voor mij heel belangrijk. Ik moet daar punten verzamelen die ik heel hard nodig heb voor de Olympische Spelen. Ik wil zo kort mogelijk eindigen in die wedstrijden voor een betere startpositie in Tokio. Na het mountainbike-blok ga ik op trainingskamp en daarna zal ik de Ronde van Zwitserland, het Nederlands kampioenschap op de weg en de Tour de France rijden. Door corona heb ik niet echt de optie om te kiezen tussen de Tour en de Spelen, maar het is zeker zo dat op die laatste mijn focus ligt.”
Daar heb ik geen actieve herinnering aan.quote:Op vrijdag 2 april 2021 17:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat ging er door je heen toen je erachter kwam dat er toch al een topic was?
Met een budgetverhoging gaat DQS alles winnen.quote:Patrick Lefevere had zichzelf tot 31 maart de tijd gegeven om de toekomst van zijn team veilig te stellen. "Soms zeg of tweet ik wel wat te veel, maar we zijn op de goede weg", zei de teambaas vandaag op de persconferentie voor de Ronde van Vlaanderen. "Ik had gehoopt het plaatje al rond te hebben voor de Ronde, maar er is nog wat werk. Momenteel zijn we de zesde of zevende ploeg qua budget, maar ik wil naar de kopgroep", gaat Lefevere voort. "Daar heb ik meerdere sponsors voor nodig, er is niet één sponsor die zomaar 40 miljoen geeft zoals bij andere teams. Niet dat ik daarover klaag, integendeel.”
Denk dat hij nu wel heeft gemerkt wat een enorme inspanning (zoals die in de Tirreno) in de weken daarna kan doen, dat zal hij toch in z’n achterhoofd houden met de Tour zo vlak voor de Spelen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mathieu wil focus op Tokio maar de ploeg liever op de Tour.
bij de tour komt de naam van de sponsor in beeld, bij de spelen niet.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mathieu wil focus op Tokio maar de ploeg liever op de Tour.
Vanuit het oogpunt van de sponsor is het logisch natuurlijk, maar verder zou elke fatsoenlijke teambaas (zeker als je goodwill bij je renner wilt hebben) zijn superster natuurlijk gewoon de kans geven om mee te doen aan een evenement dat maar eens in de vier jaar gehouden wordt.quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:01 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
bij de tour komt de naam van de sponsor in beeld, bij de spelen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |