quote:Op zondag 28 maart 2021 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KutzomertijdBen er altijd een paar dagen van in de war.
Je wordt nu om 14:00 wakker ipv om 13:00?quote:Op zondag 28 maart 2021 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 28 maart 2021 14:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je wordt nu om 14:00 wakker ipv om 13:00?
Ik heb vannacht seks met mijn vrouw gehad Drizzt.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeker een uur en 2 minuten hahahaquote:Op zondag 28 maart 2021 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb vannacht seks met mijn vrouw gehad Drizzt.
Ik in de jaren 90. Daarna werd ze hoer in Nijmegen.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb vannacht seks met mijn vrouw gehad Drizzt.
Ik vind het wel een goede zaak dat we dat opeens waterwerpers zijn gaan noemen.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:15 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje waterwerper.
@:zipportal
Ze heeft zich in ieder geval geen minuut verveeld.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zeker een uur en 2 minuten hahaha
Korte, edoch leuke anekdote over je moeder.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik in de jaren 90. Daarna werd ze hoer in Nijmegen.
Gisteren thuis al het gras weggestoken en afgevoerd. Daarna drie flessen bier gedronken en op de bank in slaap gevallen. Heerlijk. Topfit dus ook vandaag.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:33 schreef Caland het volgende:
Ik heb een verschrikkelijke kater dus heb maar wat tripeltjes gehaald om dat leed wat te verzachten
#alcoholistenleef
Geen idee wat gras wegsteken is maar hopelijk heb je ervan genotenquote:Op zondag 28 maart 2021 15:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gisteren thuis al het gras weggestoken en afgevoerd. Daarna drie flessen bier gedronken en op de bank in slaap gevallen. Heerlijk. Topfit dus ook vandaag.
Zo'n waterwerper is goed bemenst. @Wereldgozerquote:Op zondag 28 maart 2021 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede zaak dat we dat opeens waterwerpers zijn gaan noemen.
Dit even ter info
Spraid the desies.quote:
Het gazon voor en achter verwijderd. Ik heb er niet van genoten aangezien mijn hele klauwen vol met blaren zitten en mijn rug momenteel niet lekker gaat.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee wat gras wegsteken is maar hopelijk heb je ervan genoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |