50 stukjes zilver is het volgens mij de prijs .. Maar neem aan niet voor eigen gewin .. dus een goed doel lijkt mequote:Op zondag 4 april 2021 00:57 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik volg het pas sinds 2.5 afleveringen maar I like it.
Met name zien hoe de verraders proberen mensen op een ander pad te brengen.
Leuk programma wel. Alleen wat is het doel?
Wint de laatste BNNer die overblijft wat?
Want met de nieuwe twist...zo.kun je nooit alle verraders eruit spelen.
Ik vind die twist eigenlijk best stom maar ik begrijp het speltechnisch wel.
Alleen dat is monopolie spelen en opeens de spelregels veranderen.
Er was in het begin al een speler die zei dat hij hoopte zich op een gegeven moment bij de verraders aan te sluiten. Ik denk dat het misschien een bekend onderdeel van het spel is? Of hij dacht er gewoon slim over na.quote:Op zondag 4 april 2021 00:57 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik volg het pas sinds 2.5 afleveringen maar I like it.
Met name zien hoe de verraders proberen mensen op een ander pad te brengen.
Leuk programma wel. Alleen wat is het doel?
Wint de laatste BNNer die overblijft wat?
Want met de nieuwe twist...zo.kun je nooit alle verraders eruit spelen.
Ik vind die twist eigenlijk best stom maar ik begrijp het speltechnisch wel.
Alleen dat is monopolie spelen en opeens de spelregels veranderen.
Dat zijn juist de mensen die de verraders erin houdenquote:Op zondag 4 april 2021 01:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat is die Barbera een domme doos...
Met een hoop geschreeuw en geblèr stemt ze heel bravour elke week de verkeerde eruit, is ook een tactiek maar ik hoop al weken dat ze die eens laten gaan.
Geen idee, sowieso dat dit natuurlijk van te voren al bedacht is.quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik val hier even binnen, en jullie hebben het er vast al lang over gehad, maar: is dit ook de oplossing voor als de verraders er te snel uit zouden vliegen? Het programma zou erg kort worden als men de verraders te snel achter elkaar op het spoor zou zijn. Ik vroeg me al af hoe het in dat geval zou gaan. Je kunt moeilijk na vier uitzendingen zeggen: dit was het dan.
Sinds er bij Wie is de mol de prijs aan een goed doel is gedoneerd vermoed ik dat geen BNner het nog aandurft het zelf te houdenquote:Op zondag 4 april 2021 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
50 stukjes zilver is het volgens mij de prijs .. Maar neem aan niet voor eigen gewin .. dus een goed doel lijkt me
Dat hoop ik niet, dat goede doel.quote:Op zondag 4 april 2021 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
50 stukjes zilver is het volgens mij de prijs .. Maar neem aan niet voor eigen gewin .. dus een goed doel lijkt me
Gewoon zonder BNners spelen, is voor het spel vele malen beter, je ziet het nu ook weer bewezen bij de Vlaamse Mol, echt onvergelijkbaar beter dan de NL versie met carrière geile BNersquote:Op zondag 4 april 2021 12:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, dat goede doel.
Het moet gewoon een keihard spel blijven, waarin je je niet schuldig hoeft te voelen over wat er met de pot gebeurt. Vind ik bij De Mol ook jammer, dat sinds Nikkie er plots een morele dwang is de pot aan een goed doel te schenken. Het maakt het allemaal te verheven. Er moet gewoon rauwe hebzucht aan te pas komen. En in geval van De Mol: onbelemmerde manilpulatie en sabotage. Rücksichtslos!
Hoe zou het bij De Verraders eigenlijk gaan met die pot? Stel alle verraders zijn er tegen het einde uit en er zijn nog drie kandidaten. Wie wint er dan? Tot nu toe lijkt het een eliminatiespel. Ik hoop niet dat het lot op het einde bezegeld wordt door een flauw wedstrijdspelletje tussen twee kandidaten.
Wat het wel is, het kan onverwacht hard gaan met het eruit stemmen van verraders. Dus het mag niet lijken alsof er 1 verrader over is en dat de productie het programma probeert te sturen / redden ten voordele van de verraders. Dat willen ze misschien wel, maar het mag i.i.g. niet zo lijken.quote:Op zondag 4 april 2021 09:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zal dus vast wel een bepaalde vangnet zijn dit. Maar ik vind het wel beetje laat ingezet en ook wel vrij snel met nog 2 verraders over.
Dat is nou eenmaal het programma toch?quote:Op zondag 4 april 2021 13:30 schreef fallrite het volgende:
[..]
Wat het wel is, het kan onverwacht hard gaan met het eruit stemmen van verraders. Dus het mag niet lijken alsof er 1 verrader over is en dat de productie het programma probeert te sturen / redden ten voordele van de verraders. Dat willen ze misschien wel, maar het mag i.i.g. niet zo lijken.
Ja precies. RTL zal ook wel een bepaald aantal afleveringen besteld hebben en de productie wil natuurlijk ook dat het tot het einde spannend blijft. Holly en vooral Kees worden al te veel verdacht op het moment.quote:Op zondag 4 april 2021 12:02 schreef ZaZoe het volgende:
Dat de spelleiding dit nu doet kan ik wel volgen omdat Kees en Holly links en rechts al behoorlijk verdacht waren. En dan kan het hard gaan met de verraders.
In weerwolven wordt altijd de rol van de spelers die vermoord zijn bekend gemaakt, dat is dus niet iets wat Rtl heeft verzonnen.quote:Op zondag 4 april 2021 13:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal het programma toch?
Anders ben je kunstmatig het programma aan het rekken. Dat is aan alle kanten eigenlijk oneerlijk.
Stel in aflevering 1 maken ze een grote blunder waardoor heel veel al op de 3 verraders zitten en 1 gaat er al uit.
En de andere 2 zouden er de komende dagen uitgaan en ineens is er een nieuwe 3e bij die compleet onder de radar is. Dat past gewoon niet.
Ik snap dat ze het voor het programma doen als het echt snel voorkomt. Maar op den duur moet het ook klaar zijn.
Het is ook een risico die ze nemen door de bekendmaking aan het einde van de ronde tafel.
Wij deden altijd het spel maffia met vrienden, beetje zelfde idee als dit programma.
Maar de speler die je verbande was gewoon simpelweg verbannen. Je wist niet welke rol die dan had (in dat spel dan burger, maffia, dokter of politie).
Daar kon je deels achter komen en de spelleider maakte wel bekend voor je de nacht inging na die verbanning of je als dorp (die niet maffia) gewonnen had of niet.
Ik snap de keuze om het bekend te maken voor zo'n show, maar eigenlijk is het speltechnisch veel beter om het niet bekend te maken of iemand een getrouwe is of verrader.
Dat spel ken ik niet.quote:Op zondag 4 april 2021 14:55 schreef Felagund het volgende:
In weerwolven wordt altijd de rol van de spelers die vermoord zijn bekend gemaakt, dat is dus niet iets wat Rtl heeft verzonnen.
Anders is het ook helemaal gokken voor de burgers/getrouwen.
dan moet Samantha wel gewoon haar spel blijven spelen zoals al deed anders is het gelijk verdachtquote:Op maandag 5 april 2021 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel slim om Samantha er bij te halen gezien ze al op mevrouw brood zat zoals ze het zelf zei en daarmee Francis en de basketbalster mee had waarschijnlijk.
Ik vind zo'n opmerking dus enorm onnodig en heeeel erg creepyquote:Op zondag 4 april 2021 14:34 schreef spleeh het volgende:
Zou trouwens me ook niet helemaal op mijn gemak voelen als Abbey de hele tijd naar mij zat te kijken. Wat is die toch lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |