Vooral ook de anderen.quote:
Ja waarom niet?quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:45 schreef ZaZoe het volgende:
wordt hierna toch iemand vermoord als Diederik gaat?
Hoezo? De verraders doen het goed. Ook als Diederik weg is staan ze er nog goed voor.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:49 schreef bianconeri het volgende:
Gewoon niet goed gespeeld door de verraders al vanaf het begin.
Daar gaat Diederik de pineut van zijn.
Kees doet het buiten dat prima.
Holly moest wel mee op Diederik.
Je offert eigenlijk altijd wel iemand op. Ze doen het prima hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:49 schreef bianconeri het volgende:
Gewoon niet goed gespeeld door de verraders al vanaf het begin.
Daar gaat Diederik de pineut van zijn.
Kees doet het buiten dat prima.
Holly moest wel mee op Diederik.
Ze hebben qua moorden gwn gekke keuzes gemaakt en Diederik ook in hoe hij probeerde ineens het licht naar anderen plaatsen en telkens weer anderen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:49 schreef viceversa het volgende:
[..]
Hoezo? De verraders doen het goed. Ook als Diederik weg is staan ze er nog goed voor.
Yep als getrouwe kan je niet winnenquote:Op zaterdag 3 april 2021 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Altijd leuk een twist.
Maar alles lijkt wel echt ingesteld opvwinst voor de verraders.
Denk het ook. En Steven leefde nog, in het geval ze toch op hem wilden gaan als ze het niet zouden aannemen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:03 schreef bianconeri het volgende:
Aan de reacties te zien komt iedereen binnen, oftewel ze neemt het aanbod aan.
En dan bij het ontbijt je gezicht strak (of gepast verbaasd) houden.quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:03 schreef bianconeri het volgende:
Aan de reacties te zien komt iedereen binnen, oftewel ze neemt het aanbod aan.
Ik ben wel benieuwd of het anatal afleveringen een ‘mooi’ getal is. Met andere woorden: of ze van te voren bedacht hebben dat het per se een reeks van tien (bijvoorbeeld) moet worden en allerlei plannen B hebben om dat te vullen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:58 schreef fallrite het volgende:
Ik denk dat de productie daar inderdaad wel een plan B voor heeft. Je gaat niet geld uitgeven en dan maar drie afleveringen kunnen produceren. De groep is nu nog best groot dus ook een risico om met twee verraders verder te spelen.
Klopt, het interessantste is die totale mindfuck die iedereen heeft, continue twijfelen, alles verdacht vinden en elke nacht hopen dat je het overleefd.quote:Op zondag 4 april 2021 00:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of het anatal afleveringen een ‘mooi’ getal is. Met andere woorden: of ze van te voren bedacht hebben dat het per se een reeks van tien (bijvoorbeeld) moet worden en allerlei plannen B hebben om dat te vullen.
Leuk programma in elk geval. Ik zou nog wel iets meer willen zien van de emoties. Meer persoonlijke gesprekken met de kandidaten individueel, want juist de mindfuck en wat dat met mensen doet, is zo interessant. Verder is het niet echt heel spannend qua opdrachten en zo.
Normaal gesproken zou je dit niet doen (in het weerwolvenspel), maar je kan goed gelijk hebben dat de productie het gedaan heeft om een mooi aantal afleveringen te hebben. Toch denk ik dat ze sowieso niet een vast aantal afleveringen gepland hadden, dat is niet te voorspellen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik val hier even binnen, en jullie hebben het er vast al lang over gehad, maar: is dit ook de oplossing voor als de verraders er te snel uit zouden vliegen? Het programma zou erg kort worden als men de verraders te snel achter elkaar op het spoor zou zijn. Ik vroeg me al af hoe het in dat geval zou gaan. Je kunt moeilijk na vier uitzendingen zeggen: dit was het dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |