Ik heb ook net iets teveel gegeten, lig nu zelf als een soort bavarois op de bankquote:Op zondag 28 maart 2021 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekkerrrr
Wij hebben gegeten in het pizzarestaurant van vrienden, op het terras want het zonnetje schijnt lekker vandaag. En nu zit ik mutjevol in m'n stoel 😅

Wow, klinkt prima inderdaadquote:Op zondag 28 maart 2021 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vooraf stokbrood met kruidenboter, knoflooksaus en kerriesaus. Hoofdgerecht was een mixed grill met een prima ossenhaas, botermalse spare ribs en pittig kipfiletje. En dan warme groente, witlofsalade, aardappels en frietjes erbij. En toe een box met o.a. bastogne cheesecake, arretjescake, aardbeienbavarois enzo
Heerlijk

quote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook net iets teveel gegeten, lig nu zelf als een soort bavarois op de bank
 Ik heb maar snel m'n huisbroek aangedaan want die broekriem zat niet zo lekker meer
 Ik heb maar snel m'n huisbroek aangedaan want die broekriem zat niet zo lekker meer  

Nou, ik ben meer van het omdenken: ik zou vrij nemen op dagen dat je normaal gesproken werktquote:Op zondag 28 maart 2021 18:54 schreef Cyan9 het volgende:
Wat wijsheden, vandaag geleerd via een dating app:
Door op dagen te gaan werken waarop je normaal niet werkt, haal je jezelf uit je comfortzone. Ook als je werk er inhoudelijk niet door veranderd.
Als je al meerdere maanden niet hebt gedate, dan is de enige juiste conclusie dat je depressief bent. Of vaag, dat kan ook.

Ik heb ook mijn joggingbroek aangetrokkenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:59 schreef Strani het volgende:
[..]Ik heb maar snel m'n huisbroek aangedaan want die broekriem zat niet zo lekker meer

Klinkt goed! Ik heb nu een diepvriespizza in de oven liggen. Verschil moet er wezenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vooraf stokbrood met kruidenboter, knoflooksaus en kerriesaus. Hoofdgerecht was een mixed grill met een prima ossenhaas, botermalse spare ribs en pittig kipfiletje. En dan warme groente, witlofsalade, aardappels en frietjes erbij. En toe een box met o.a. bastogne cheesecake, arretjescake, aardbeienbavarois enzo
Heerlijk

Wat is het toch fijn om veertiger te zijnquote:Op zondag 28 maart 2021 19:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn joggingbroek aangetrokken

Ook niets mis meequote:Op zondag 28 maart 2021 19:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik heb nu een diepvriespizza in de oven liggen. Verschil moet er wezen

Ja hequote:Op zondag 28 maart 2021 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is het toch fijn om veertiger te zijn
 . Gaat een wereld van comfort voor je open nu!
 . Gaat een wereld van comfort voor je open nu! 

Wat mag ik nou nog meer wat voorheen niet mocht?quote:Op zondag 28 maart 2021 19:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja he. Gaat een wereld van comfort voor je open nu!
Ik doe dit dus al bijna twee jaar he, uitbuiken in een huispak of joggingbroek

Dat hoef je nu dus niet meer stiekem te doenquote:Op zondag 28 maart 2021 19:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat mag ik nou nog meer wat voorheen niet mocht?
Ik ging al wel heel regelmatig stiekem even op bed liggen in de namiddag

Je bedoelt dat ik ook dáárover niet meer stiekem hoef te doen...quote:Op zondag 28 maart 2021 19:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat hoef je nu dus niet meer stiekem te doen
Je mag nu ook pantoffels (of slippers, wat je maar wil) aanschaffen als hoofdschoeisel, daar loop je dan de hele dag op tenzij je naar buiten gaat.

Lekker los in de weiquote:Op zondag 28 maart 2021 18:59 schreef Strani het volgende:
[..]Ik heb maar snel m'n huisbroek aangedaan want die broekriem zat niet zo lekker meer

Kun je nagaan wat je mag als je 50 wordtquote:Op zondag 28 maart 2021 19:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja he. Gaat een wereld van comfort voor je open nu!
Ik doe dit dus al bijna twee jaar he, uitbuiken in een huispak of joggingbroek

quote:
 Funghi!
 Funghi!

Kun je alvast een tipje van de sluier oplichtenquote:Op zondag 28 maart 2021 19:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat je mag als je 50 wordt

Vanaf 50 mag je in principe alles omdat je dan als 'verward' gezien kan worden.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kun je alvast een tipje van de sluier oplichten

Dat zijn wel hele hoge verwachtingen.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
"Voor slechts ¤16,95 per maand krijg je wijsheden die ook daadwerkelijk ergens op slaan!"

Welkom bij de club!quote:Op zondag 28 maart 2021 18:57 schreef skysherrif het volgende:
Zojuist op fok geleerd dat ik depressief en vaag ben!!

Goed gedaan!!!quote:Op zondag 28 maart 2021 19:34 schreef molloot200 het volgende:
Het. Is. Feest. Want. MIJN SCRIPTIE IS DE DEUR UIT.
Nu nog even bedenken hoe ik dat ga vieren. Behalve dan dat ik morgen gewoon lekker weer naar kantoor moet voor stage

Superrrquote:Op zondag 28 maart 2021 19:34 schreef molloot200 het volgende:
Het. Is. Feest. Want. MIJN SCRIPTIE IS DE DEUR UIT.
Nu nog even bedenken hoe ik dat ga vieren. Behalve dan dat ik morgen gewoon lekker weer naar kantoor moet voor stage
 is dit definitief of kan alsnog dat je iets moet aanpassen?
 is dit definitief of kan alsnog dat je iets moet aanpassen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |