Turkije al 0-2 voor tegen Noorwegen, die gaan lekkerquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou hilarisch zijn als we ons niet weten te kwalificeren.
Geloof niet dat ze echt een sterke selectie hebben ook. Die Kabak een redelijk talent naast Chad Söyüncü. Een bejaarde Yilmaz. Demiral en Hakan spelen bij grote clubs. That's it.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Turkije al 0-2 voor tegen Noorwegen, die gaan lekker
Zeker, had Noorwegen wel wat beter ingeschat. Tegen Gibraltar ook matig en Haaland amper in beeldquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze echt een sterke selectie hebben ook. Die Kabak een redelijk talent naast Chad Söyüncü. Een bejaarde Yilmaz. Demiral en Hakan spelen bij grote clubs. That's it.
Des te knapper.
Afgelopen week nog politicoloog en nu voetbalanalist, lekker man ouwe pikkenpijperquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker, had Noorwegen wel wat beter ingeschat. Tegen Gibraltar ook matig en Haaland amper in beeld
Je kan mij overal voor inhurenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Afgelopen week nog politicoloog en nu voetbalanalist, lekker man ouwe pikkenpijper
Ze is zeer over je te sprekenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan mij overal voor inhurenMaar dat wist jouw moeder al
Een beetje zoals ik in FM. Een onvermogen om de bal bij de spits te krijgen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker, had Noorwegen wel wat beter ingeschat. Tegen Gibraltar ook matig en Haaland amper in beeld
Is natuurlijk ook geen gemakkelijke opgave tegen Gibraltar hequote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje zoals ik in FM. Een onvermogen om de bal bij de spits te krijgen.
Wat had jij voor statement gemaakt?quote:
waarom die inb4quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat had jij voor statement gemaakt?
inb4 niet gaan
Ik zie niet in hoe je statement beter zou kunnen zijn dan die shirts, alles behalve niet gaan is toch een nutteloos statementquote:
Alsof die arabieren van links naar rechts kunnen lezenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe je statement beter zou kunnen zijn dan die shirts, alles behalve niet gaan is toch een nutteloos statement
Voor hun doe je het toch niet, het interesseert ze toch geen reetquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
Alsof die arabieren van links naar rechts kunnen lezen
Idd. En ze hebben nu toch tshirtjesquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je een beetje fatsoen in je donder hebt, ga je gewoon niet natuurlijk.
Maar goed, dat is teveel gevraagd aan onze gepamperde miljonairs.
Zoals elk land gewoon zal gaanquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon zoals Amerika doen. Je nationale competitie de World Series noemen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:08 schreef Fugue het volgende:
Maak gewoon je eigen WK, heb je die jurken niet voor nodig
Hadden we nu ook niet. Maar ja corruptie héquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:08 schreef Fugue het volgende:
Maak gewoon je eigen WK, heb je die jurken niet voor nodig
Liever mensenrechten schenden in je Ferrari dan in je Volkswagenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hadden we nu ook niet. Maar ja corruptie hé
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
Liever mensenrechten schenden in je Ferrari dan in je Volkswagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Misschien gaan ze ook nog even knielenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zullen de nabestaanden fijn vindenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Misschien gaan ze ook nog even knielen
Hoezo? Kaneel is degene die curry maakt en dus de enige die vanavond aan de race gaat. (lol)quote:
The joke is on you, ik was al aan de racequote:Op zondag 28 maart 2021 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Kaneel is degene die curry maakt en dus de enige die vanavond aan de race gaat. (lol)
Gewaagd om dan niet voor iets te gaan met minder kruidenquote:Op zondag 28 maart 2021 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
The joke is on you, ik was al aan de race
Living on the edge toch.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewaagd om dan niet voor iets te gaan met minder kruiden
Ik ook niet nee, eerder bij vette hap danquote:Op zondag 28 maart 2021 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Living on the edge toch.
Heb ik goed excuus om morgen naar huis te gaan.
Maar zonder dollen, heb ik daar nooit zo veel last van.
En gisteren zou hij nog bij iedereen wegrijden vanaf de start?quote:
Het blijft onvoorspelbaarquote:Op zondag 28 maart 2021 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En gisteren zou hij nog bij iedereen wegrijden vanaf de start?
Niet echtquote:
Stel je niet aanquote:Op zondag 28 maart 2021 18:49 schreef Speciale het volgende:
[..]
En als je het tegenovergestelde roept wordt je publiekelijk aan de schandpaal genageld.
Posts iets te serieus nemen is datquote:
Black power is een term voor de emancipatie van mensen van kleur. White power wordt gebruikt om anderen te onderdrukkenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:49 schreef Speciale het volgende:
[..]
En als je het tegenovergestelde roept wordt je publiekelijk aan de schandpaal genageld.
Mort is een uitstekende troll. Een beetje zoals Sylvana Simons.quote:
Had dan een uitdrukking gekozen die niet als 2 druppels water lijkt op een racistische uitspraakquote:Op zondag 28 maart 2021 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Black power is een term voor de emancipatie van mensen van kleur. White power wordt gebruikt om anderen te onderdrukken
Noem je haar nu een aap?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mort is een uitstekende troll. Een beetje zoals Sylvana Simons.
Maar dan knap.
Oh oke mensen van kleur moeten bij hun woordkeuze rekening houden met white supremacistsquote:Op zondag 28 maart 2021 18:54 schreef Speciale het volgende:
[..]
Had dan een uitdrukking gekozen die niet als 2 druppels water lijkt op een racistische uitspraak
De witte medemens moet dat anders wel, of staan mensen van kleur ineens boven blanken?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh oke mensen van kleur moeten bij hun woordkeuze rekening houden met white supremacists
Ik zou niet durven.quote:
Zei ik laatst nog in een topic hier over droomwerk.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.
Apen zijn sociaal.
Apen
Lijkt me machtig mooi om met zulke beesten te mogen werken man.
Denk dat je over de posts van Fok-it en Kaneel hebt heen gelezen.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:54 schreef Speciale het volgende:
[..]
Had dan een uitdrukking gekozen die niet als 2 druppels water lijkt op een racistische uitspraak
Ja de enige manier om eeuwen van ongelijkheid recht te zetten. Witte mensen hebben daardoor zo'n enorme voorsprongquote:Op zondag 28 maart 2021 18:57 schreef Speciale het volgende:
[..]
De witte medemens moet dat anders wel, of staan mensen van kleur ineens boven blanken?
Gewoon af en toe wat slagtanden verkopenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zei ik laatst nog in een topic hier over droomwerk.
Met apen of olifanten ofzo in het wild werkenSuper ja, maar ja, ook geen geld opleverend.
Ik distantieer me van dit soort walgelijke praktijkenquote:Op zondag 28 maart 2021 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon af en toe wat slagtanden verkopen
Apen kun je ook prima prostituerenquote:Op zondag 28 maart 2021 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon af en toe wat slagtanden verkopen
het is een DTS'er. Zinloze moeitequote:Op zondag 28 maart 2021 18:59 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Denk dat je over de posts van Fok-it en Kaneel hebt heen gelezen.
En als je met de slagtanden van één olifant twee andere olifanten kunt redden?quote:Op zondag 28 maart 2021 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik distantieer me van dit soort walgelijke praktijken
Hoe zou dat een mogelijkheid kunnen zijnquote:Op zondag 28 maart 2021 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En als je met de slagtanden van één olifant twee andere olifanten kunt redden?
Hey Naatje.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En als je met de slagtanden van één olifant twee andere olifanten kunt redden?
Denk dat wij nog meemaken dat olifantjes uitsterven maat.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zei ik laatst nog in een topic hier over droomwerk.
Met apen of olifanten ofzo in het wild werkenSuper ja, maar ja, ook geen geld opleverend.
Als met dat geld natuurreservaten kunt aanleggen?quote:Op zondag 28 maart 2021 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zou dat een mogelijkheid kunnen zijn
Dat kan ook met schoner geldquote:Op zondag 28 maart 2021 19:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als met dat geld natuurreservaten kunt aanleggen?
Rationeel gezien zou dat dan wel het beste zijn jaquote:
Gaat hard ja, fucking stropersquote:Op zondag 28 maart 2021 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat wij nog meemaken dat olifantjes uitsterven maat.
De mensheid niet heel veel laterquote:Op zondag 28 maart 2021 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat wij nog meemaken dat olifantjes uitsterven maat.
Ik was vroeger jarenlang donateur. Denk dat ik daar maar weer eens over na ga denkenquote:Op zondag 28 maart 2021 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
Ok.
Allemaal even doneren aan het WWF https://www.wwf.nl/kom-in-actie/met-een-donatie/word-donateur
Steun alleen de KWFquote:Op zondag 28 maart 2021 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was vroeger jarenlang donateur. Denk dat ik daar maar weer eens over na ga denken
Die heb ik ook een tijdje gesteund ja. Beide broodnodigquote:
Ze vroegen serieus na een maand al om meer geld. "kun je niet meer doneren?" Hoe bedoel je het komt ondankbaar overquote:
Volgens mij heb ik die paar jaar geleden weleens gezien.quote:
Voor mijn geweten welquote:
Wtf. Ik was onmiddellijk gestopt als donateurquote:Op zondag 28 maart 2021 19:19 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ze vroegen serieus na een maand al om meer geld. "kun je niet meer doneren?" Hoe bedoel je het komt ondankbaar over
quote:Op zondag 28 maart 2021 19:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wtf. Ik was onmiddellijk gestopt als donateur
Nog zo'n leukequote:Op zondag 28 maart 2021 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die paar jaar geleden weleens gezien.
Trek dat soort docu's wel heel slecht moet ik zeggen
Ik zou er iig meteen klaar mee zijn maar als jij je geld aan hun strijkstok wilt hangen be my guestquote:Op zondag 28 maart 2021 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je doneert toch voor het doel wat er aan vast hangt. Niet vanwege een medewerker die zijn werk moet doen.
Zeker eens.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog zo'n leuke![]()
Trophy (2017) - IMDb
Nee ik trek dit soort docu's heel slecht, maar het is wel goed dat het onder de aandacht wordt gebracht, misschien gebeurd er dan nog eens iets.
Dan doneer je dus niet vanwege je eigen idealen.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zou er iig meteen klaar mee zijn maar als jij je geld aan hun strijkstok wilt hangen be my guest
K heb vroeger wel collecte gelopen voor kwfquote:Op zondag 28 maart 2021 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan doneer je dus niet vanwege je eigen idealen.
Gewoon matige coureur die Max. De beste heeft gewonnenquote:Op zondag 28 maart 2021 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus wat was ik mad toen Verstappen die positie moest teruggeven. Alleen maar door een toefje overstuur. Man man man
Maar ja, 7 punten achter Lewis nu en we hebben een betere auto. We gaan er tegenaan!
Max was gisteren de snelste, door omstandigheden heeft hij de overwinning niet kunnen pakken. Het is maar één racequote:Op zondag 28 maart 2021 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon matige coureur die Max. De beste heeft gewonnen
Gaat Sky dan een fuck corona party houden?quote:Op maandag 29 maart 2021 00:18 schreef moemoe het volgende:
ONZ / skysherrif is weer jarig!!!
Het is tijd voor een leuk feestje mensen, komen jullie ook?
Als hij de snelste was zou hij geen tweede geworden zijn (lol)quote:Op maandag 29 maart 2021 00:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max was gisteren de snelste, door omstandigheden heeft hij de overwinning niet kunnen pakken. Het is maar één race
Bij voetbal wint ook niet altijd de bestequote:Op maandag 29 maart 2021 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als hij de snelste was zou hij geen tweede geworden zijn (lol)
Natuurlijk wel. Als je wint ben je de bestequote:Op maandag 29 maart 2021 00:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij voetbal wint ook niet altijd de beste
Alleen als er een luchtkasteel isquote:Op maandag 29 maart 2021 00:18 schreef moemoe het volgende:
ONZ / skysherrif is weer jarig!!!
Het is tijd voor een leuk feestje mensen, komen jullie ook?
Was het een goede post?quote:Op maandag 29 maart 2021 17:02 schreef Fok-it het volgende:
Lol, iemand liked een post van 7 jaar geleden
Dan ben je echt een toegewijde fan
Welke steden de grootste paupersteden in Nederland waren. Even mijn ongezouten mening over Almere,Heerlen en Hoogvliet gegeven. Dat kon hem/haar/het bekorenquote:
Doe ik ook weleens. Dan heb ik gewoon niet door dat het een oud topic isquote:Op maandag 29 maart 2021 17:02 schreef Fok-it het volgende:
Ja verpest dit momentje anders evenquote:Op maandag 29 maart 2021 17:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
Doe ik ook weleens. Dan heb ik gewoon niet door dat het een oud topic is
quote:Op maandag 29 maart 2021 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
De kat is hoogzwanger. Als het goed is, bevalt ze einde van de week.
Heb er al helemaal zin in
Aaaaaaaawhquote:Op maandag 29 maart 2021 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, we zien wel hoeveel het er zijn (willen er zelf 1 houden) en hoe ze eruit zien. Schoonzus wil er ook graag 1. Dan mag ze zelf een naam verzinnen.quote:
Met echo? Vast wel.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:00 schreef Fok-it het volgende:
Vraag me af of je bij een zwangere kat ook kan zien hoeveel kittens het gaan worden
Als je de staart omhoog doet, kun je ze zien zittenquote:Op maandag 29 maart 2021 18:00 schreef Fok-it het volgende:
Vraag me af of je bij een zwangere kat ook kan zien hoeveel kittens het gaan worden
quote:Op maandag 29 maart 2021 18:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je de staart omhoog doet, kun je ze zien zitten
Ik heb de OP van "Wie is deze man?" geliketquote:Op maandag 29 maart 2021 17:02 schreef Fok-it het volgende:
Ga je foto's posten?quote:Op maandag 29 maart 2021 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon wachten tot mijn vader zo ver is?quote:Op maandag 29 maart 2021 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens ik heb ontdekt hoe @:fugue miljonair kan worden
quote:Op maandag 29 maart 2021 20:39 schreef Fugue het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot mijn vader zo ver is?
Waarom zo onaardig?quote:Op maandag 29 maart 2021 20:41 schreef datismijnmening het volgende:
Nice die kneus heeft een ban te pakken
Je zou denken dat je blij zou zijn als je een paar likes zou krijgen een keerquote:
Milou Deelenquote:
Like starpooper maar helemaal de moeder.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:45 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je zou denken dat je blij zou zijn als je een paar likes zou krijgen een keerWaarom is iedereen hier zo zuur altijd
Oh ja hoor. Maar achteraf na al je neukertjes een appje sturen, hou op met me hoor.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou je er geen 1,50 voor over hebben?
Ja je begrijpt het weer niet blijkbaar. Maar ik heb alle likes, op een paar na van sommige users die niet zeiken, verwijderd wees gerust. Het zal je ook niet weer overkomenquote:Op maandag 29 maart 2021 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben klaar met al die kutmentionlijstjes in elk topic
Het ging niet om jou hoorquote:Op maandag 29 maart 2021 20:59 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja je begrijpt het weer niet blijkbaar. Maar ik heb alle likes op een paar na van sommige users verwijderd wees gerust. Het zal je ook niet weer overkomen
@Mortaxxquote:Op maandag 29 maart 2021 20:59 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Maar ik heb alle likes op een paar na van sommige users verwijderd
Haha goeiequote:Op maandag 29 maart 2021 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
Zit anticonceptie niet gewoon in het basispakket.?
Ik moest van mn moeder zeggen dat je haar tikkie nog steeds niet hebt betaald maar hij staat wel op 2 blauwe vinkjes??????quote:Op maandag 29 maart 2021 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Maar achteraf na al je neukertjes een appje sturen, hou op met me hoor.
quote:Op maandag 29 maart 2021 21:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik moest van mn moeder zeggen dat je haar tikkie nog steeds niet hebt betaald maar hij staat wel op 2 blauwe vinkjes??????
Leuk dat je dat grappig vindt maar ik ben waardevoller voor de maatschappij dan jij dat bent of niet.quote:
Elke feminist houdt nu van jequote:Op maandag 29 maart 2021 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
Als er iets gratis en makkelijk beschikbaar zou moeten zijn
Mag hopen van niet. Zogenaamd baas in eigen buik maar een ander laten betalen zekerquote:Op maandag 29 maart 2021 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
Zit anticonceptie niet gewoon in het basispakket.?
Met het CDA in de coalitie anticonceptie in het basispakket. Zie je het al voor jequote:Op maandag 29 maart 2021 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
Als er iets gratis en makkelijk beschikbaar zou moeten zijn
Niet omdat het perse een vrouwenrecht is hoorquote:
Alsof moslims wel anticonceptie zouden gebruiken als het gratis isquote:Op maandag 29 maart 2021 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet omdat het perse een vrouwenrecht is hoor![]()
Vooral om het aantal kinderen (uit bepaalde sociale kringen) te beperken.
Dacht dat al sinds 1980 in het basispakker zat johquote:Op maandag 29 maart 2021 21:05 schreef Fugue het volgende:
[..]
Met het CDA in de coalitie anticonceptie in het basispakket. Zie je het al voor je
Zou wel een hoop Jaydens schelen hequote:Op maandag 29 maart 2021 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet omdat het perse een vrouwenrecht is hoor![]()
Vooral om het aantal kinderen (uit bepaalde sociale kringen) te beperken.
Nee dan moeten condooms er ook in, want anders is het alsof anticonceptie de verantwoordelijkheid van de vrouw is. En om skere tokkie zwangerschappen deels veroorzaakt door geldgebrek te voorkomen moet het dan ook niet van je eigen risico af gaan.quote:
Anticonceptiepil op de opiumlijst!quote:Op maandag 29 maart 2021 21:05 schreef Fugue het volgende:
[..]
Met het CDA in de coalitie anticonceptie in het basispakket. Zie je het al voor je
Ik bedoelde tokkies, uitkeringstrekkers en tienermoeders.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof moslims wel anticonceptie zouden gebruiken als het gratis is
Ik las afgelopen zaterdag in het NRC dat volgende bepaalde radicale grefo's de pil een abortieve werking heeft.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dacht dat al sinds 1980 in het basispakker zat joh![]()
Maar die partijen zijn toch zo tegen abortus. Lijkt me dat je dan juist voor het voorkomen van ongewenste zwangerschappen bent.
Condooms zouden bij elke apotheek gratis verkrijgbaar moeten zijnquote:Op maandag 29 maart 2021 21:07 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Nee dan moeten condooms er ook in, want anders is het alsof anticonceptie de verantwoordelijkheid van de vrouw is. En om skere tokkie zwangerschappen deels veroorzaakt door geldgebrek te voorkomen moet het dan ook niet van je eigen risico af gaan.
Gewoon elke moeder die niet zonder staatsinfuus en sociale huur rond komt dusquote:Op maandag 29 maart 2021 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bedoelde tokkies, uitkeringstrekkers en tienermoeders.
Of gewoon onthouden van seksquote:Op maandag 29 maart 2021 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Condooms zouden bij elke apotheek gratis verkrijgbaar moeten zijn
Ach Van der Staaij heeft ooit gezegd dat als vrouwen verkracht worden en het niet lekker vinden dat ze dan een bepaalde mechaniek in werking kunnen zetten waardoor ze niet zwanger rakenquote:Op maandag 29 maart 2021 21:08 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik las afgelopen zaterdag in het NRC dat volgende bepaalde radicale grefo's de pil een abortieve werking heeft.
Ik ken mensen die aan wiet gestorven zijnquote:Op maandag 29 maart 2021 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach Van der Staaij heeft ooit gezegd dat als vrouwen verkracht worden en het niet lekker vinden dat ze dan een bepaalde mechaniek in werking kunnen zetten waardoor ze niet zwanger raken
Ik ken iemand die van de trap is geka.. laat maarquote:Op maandag 29 maart 2021 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken mensen die aan wiet gestorven zijn
Dat is van der Steur.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken mensen die aan wiet gestorven zijn
Weet ikquote:
Ik was wel fan van Buma eigenlijkquote:
Heel vervelend mannetje vind ik dat. Bij iedere hap doet hij z'n ogen, kijkt dan omhoog en begint met z'n ogen te draaien. En kreunen erbijquote:
Het is geen Anthony Bourdain neequote:Op maandag 29 maart 2021 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heel vervelend mannetje vind ik dat. Bij iedere hap doet hij z'n ogen, kijkt dan omhoog en begint met z'n ogen te draaien. En kreunen erbij
Ik zie Chevy als iemand die aromat als pittig ervaartquote:Op dinsdag 30 maart 2021 06:40 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Toch maar iets minder kruiden voortaan dan
Lijkt me anno 2021 sterk.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie Chevy als iemand die aromat als pittig ervaart
Je weet het niet. We blijven Hollanders hequote:
Als kind was dat best lekker. Maar toen had ik ook een belabberde smaakquote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:18 schreef SignificanteAnder het volgende:
Wat ik zie bij afbeeldingen als ik aromat Google geeft me een hele sterke vissenvoervibe.
Nooit gehad.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie Chevy als iemand die aromat als pittig ervaart
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
In huize @:fok-it bestond het toetje uit
[ afbeelding ]
Ik heb altijd perenijs als dessertquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:07 schreef Fok-it het volgende:
Al aten we wel serieus elke avond een toetjeyoghurt,vla siroop vaak. Echt slecht
perenijsjesquote:
Van die aardbeiensiroop en slagroom over de vlaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:07 schreef Fok-it het volgende:
Al aten we wel serieus elke avond een toetjeyoghurt,vla siroop vaak. Echt slecht
Echt goed jaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van die aardbeiensiroop en slagroom over de vla
Je vergeet hagelslagquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van die aardbeiensiroop en slagroom over de vla
Meer werken dan mijn koelkast ziet er altijd uit alsof ik heb geplunderdquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:11 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso wel goeie leven als kind met eten.
Koelkast elke dag gegarandeerd bomvol. Alles A-merk. Rijke tattaleef. Hoef ik nu niet meer op te rekenen
Neuh. Teveel Braddiebuik is niet goedquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Meer werken dan mijn koelkast ziet er altijd uit alsof ik heb geplunderd
Tijd om te trouwen met een rijke vrouwquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:11 schreef Fok-it het volgende:
Koelkast elke dag gegarandeerd bomvol. Alles A-merk. Rijke tattaleef. Hoef ik nu niet meer op te rekenen
At je wel gezond?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:11 schreef Fok-it het volgende:
Niet over de vla, idioot, over de slagroomquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:14 schreef Fok-it het volgende:
hagelslag over de vlaGadverdamme inderdaad
Net als mensen die peertjes met vla eten, ook zo kaolosmerig
Hahaquote:
Wat nou idioot. Ik heb niet met je geknikkerd ofzoquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Niet over de vla, idioot, over de slagroom
Wetenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aromat altijd voor over de bloemkool. Anders was daar weinig aan.
Kan me niet herinneren dat wij dat hadden.quote:
Het lukt me nu ook niet gevarieerd te eten dus snap wel dat mama vaak in herhaling vielquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha
Nee
Nou ja, opzich wel bijna elke dag groente maar elke week wel standaard hetzelfde. Rijk maar niet erg culinair ingesteld. Heb pas echt leren eten na mijn 20ste ofzo?
Oeioei!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha
Nee
Nou ja, opzich wel bijna elke dag groente maar elke week wel standaard hetzelfde. Rijk maar niet erg culinair ingesteld. Heb pas echt leren eten na mijn 20ste ofzo?
Is wel een van de moeilijkere dingen als volwassene. 21 maaltijden per week plannen, voorbereiden, koken en eten. Echt een fucking drama is dat.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het lukt me nu ook niet gevarieerd te eten dus snap wel dat mama vaak in herhaling viel
Nou jaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oeioei!
Eigenlijk had ik hetzelfde, na mijn 20e ongeveer ging ook mijn bord leeg eten, ook als het niet echt lekker was![]()
Wat noem jij "echt eten"?
Ik zit er aan te denken om te gaan mealpreppen maar mezelf kennende hou ik dat niet lang volquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel een van de moeilijkere dingen als volwassene. 21 maaltijden per week plannen, voorbereiden, koken en eten. Echt een fucking drama is dat.
Kan nu met thuiswerken wel veel meer tijd ervoor nemenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel een van de moeilijkere dingen als volwassene. 21 maaltijden per week plannen, voorbereiden, koken en eten. Echt een fucking drama is dat.
Hangt er ook allemaal vanaf wat er mogelijk is.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om te gaan mealpreppen maar mezelf kennende hou ik dat niet lang vol
Dat is wel een voordeel.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kan nu met thuiswerken wel veel meer tijd ervoor nemen
Bij mij was niks verplicht, meestal nam ik zelf wel twee happen of zo en dan kwam ik erachter dat ik het mokervies vond en at ik niets meer lolquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja
Als ik als kind pasta at was het spaghetti met gehakt en tomatensaus, als ik rijst at was het rijst met kip, satesaus en omelet (al vind ik dat nu nog steeds wel lekker) en pas als volwassen knul een beetje variatie leren kennen, andere keukens en die shizzle
Moest jij ook 2 happen verplicht eten?
Ja dat is dus beetje het punt. Mijn vriezer is minuscuul. Maar zou vooral wel beter voor mij zijn qua ontbijt en lunch, daar ben ik echt slecht in. Als ik soms zie, sommige die dagelijks gewoon salades, warme maaltijden, shit voor ontbijt en lunch klaarmaken. Ik mag blij zijn als ik sochtends fruit eet en smiddags paar eieren naar binnen werkquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er ook allemaal vanaf wat er mogelijk is.
Heb je een auto, kun je boodschappen voor een week plannen en halen. Ben je meestal ook nog goedkoper uit.
Heb je ook goede vriezer nodig.
En natuurlijk ben je dan zaterdag en zondag lang bezig om alles voor te bereiden.
Wel meer wc papierquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel.
Hoop toch echt dat veel bedrijven dalijk er voor kiezen om werknemers meer thuis te laten werken. Minder kantoorruimte nodig, minder stroomkosten etc. Minder reistijd, minder file. Meer tijd voor sociale zaken.
Dus het geld dat het bedrijf niet nodig heeft voor kantoor en reiskosten, gaat naar wc-papier subsidie.quote:
Je kunt natuurlijk gewoon de avond er voor wat klaarleggen toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is dus beetje het punt. Mijn vriezer is minuscuul. Maar zou vooral wel beter voor mij zijn qua ontbijt en lunch, daar ben ik echt slecht in. Als ik soms zie, sommige die dagelijks gewoon salades, warme maaltijden, shit voor ontbijt en lunch klaarmaken. Ik mag blij zijn als ik sochtends fruit eet en smiddags paar eieren naar binnen werk
Ben al blij dat ik het red om in de ochtend te douchen voor ik naar werk gaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus het geld dat het bedrijf niet nodig heeft voor kantoor en reiskosten, gaat naar wc-papier subsidie.
[..]
Je kunt natuurlijk gewoon de avond er voor wat klaarleggen toch?
Overnight oats. Pannenkoekjes maken. Zulke dingen.
Mja moet je maar wel zin in hebben nadat je al avondeten hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus het geld dat het bedrijf niet nodig heeft voor kantoor en reiskosten, gaat naar wc-papier subsidie.
[..]
Je kunt natuurlijk gewoon de avond er voor wat klaarleggen toch?
Overnight oats. Pannenkoekjes maken. Zulke dingen.
En poepen?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben al blij dat ik het red om in de ochtend te douchen voor ik naar werk ga
Nee, doe ik niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja moet je maar wel zin in hebben nadat je al avondeten hebt gemaakt.
Doe jij dat wel dan? Jij gaat nog eens de hele dag naar school ook
Eet je verder niks meer dan de rest van de dag?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En poepen?
[..]
Nee, doe ik niet.
Ben te moe in de avond. Ik eet in de ochtend 2 bammen, en dan weer om half 6.
Al heb ik soms ook tijden dat ik wat meer tijd heb, en dan haal ik wel eens een broodje bij de super.
In de avond meestal nog wel iets. Gisteren broodje hummus. Soms koekjes, nootjes.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eet je verder niks meer dan de rest van de dag?
Deel jouw eetschema eensquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
Een hoop culinaire armoede in deze sc
Hoe kun je zo weinig etenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En poepen?
[..]
Nee, doe ik niet.
Ben te moe in de avond. Ik eet in de ochtend 2 bammen, en dan weer om half 6.
Al heb ik soms ook tijden dat ik wat meer tijd heb, en dan haal ik wel eens een broodje bij de super.
Dat is de laatste weken ook wel culinaire armoedequote:
Je eet meerdere dagen per week rood vlees?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is de laatste weken ook wel culinaire armoede![]()
Veel biefstuk met groenten of salade.
Twee à drie keerquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je eet meerdere dagen per week rood vlees?
Wat is daar gek aanquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je eet meerdere dagen per week rood vlees?
Niet het meest gezonde vlees om vaak te etenquote:
Boeiequote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet het meest gezonde vlees om vaak te eten
Fuck de klimaatlobby.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mag niet van de klimaatlobby
Die maken geen onderscheid in soort vleesquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mag niet van de klimaatlobby
Nou ja, kip is wel het duurzaamstquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die maken geen onderscheid in soort vlees
Vast niet ongezonder dan karbonades of worsten oidquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet het meest gezonde vlees om vaak te eten
K gooi straks ff paar kippenvleugeltjes in de airfryer mmmmquote:
Dat valt er dan ook onderquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vast niet ongezonder dan karbonades of worsten oid
ok braddiequote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K gooi straks ff paar kippenvleugeltjes in de airfryer mmmm
Nouuuuuquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Het duurzaamst? Weet je hoeveel ammoniak die dingen uitschijten
Beter dan deze 2 in ieder gevalquote:
Daarom moet je er veel van eten. Een dode kip poept nietquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Het duurzaamst? Weet je hoeveel ammoniak die dingen uitschijten
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom moet je er veel van eten. Een dode kip poept niet
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:22 schreef Solotovski het volgende:
Tel was in t water gevallen tijdens het varen
Had jij die Khichdi nou al gemaakt?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben bezig, sta er Dan niet bij still.
Ja kan welquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:34 schreef Fok-it het volgende:
Je telefoon was ook al keer in bad gevallen toch
Misschien is het een signaal
Nog niet aan toegekomen. Na Deze week wat meer tijd.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had jij die Khichdi nou al gemaakt?
Denk niet iets wat ik snel nog eens zal maken. Was opzich best oke qua smaak maar wel een overkill aan groenten en je zit er supersnel vol van dus dat is positief maar was hem toch net niet.
Gewoon klein blikje van bonduellequote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet aan toegekomen. Na Deze week wat meer tijd.
Ja, zag er zeer vullen uit. Welke linzen had je?
Weet niet of je een link had gestuurd, if ik zelf een link had gezocht. Maar daar hadden ze gele linzen. Misschien een verschil.quote:
Jatochquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nouuuuu
Eend pfoee mmmmmm aaaaah jaaaa
Zullen we eerst gewoon zomer doen?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:59 schreef Azula het volgende:
[..]
Jatoch
Gans is ook lekker. Hert. Pfoh. Zin in kerst.
Durf jij al vakantie te boeken voor de zomer?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zullen we eerst gewoon zomer doen?
Ik boek eigenlijk nooit ver van te voren. Maar ik ga er wel vanuit dat de meeste landen gewoon weer open zijn in juli.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
Durf jij al vakantie te boeken voor de zomer?
Stranden in Nederland zullen sowieso overvol liggenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:16 schreef Fok-it het volgende:
Heb geen zomerverlof geboekt. Als je al vakantie kan vieren moet je echt niet in hoogseizoen weg nadat iedereen weer mag
Ik ga niet weer met 40+C op het balkon zitten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:16 schreef Fok-it het volgende:
Heb geen zomerverlof geboekt. Als je al vakantie kan vieren moet je echt niet in hoogseizoen weg nadat iedereen weer mag
Nee wat denk je van mij. Op een kamertje van 23 vierkante meter word je ook niet vrolijk van. Maar ik ben sowieso niet heel erg van de hitte, dus bakken in de zon is sowieso niet mijn ideale vakantiequote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik ga niet weer met 40+C op het balkon zitten.
Was al blij dat ik vorig jaar nog een paar weken weg ben geweest toen het kon
Heb je motorbootje?quote:
Ja sowieso, maar hertenbiefstuk potverdorie.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zullen we eerst gewoon zomer doen?
Nooit Bambi gekeken zeker?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:34 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja sowieso, maar hertenbiefstuk potverdorie.
Nee joh, ik teer op vrienden met bootjesquote:
Nou jeetje oke danquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:36 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik geef geen fuck om hoe de dieren die op m’n bord liggen heten en hun moeders.
Sprekend met iemand die bij het CBR werkt: Veel plezier met je vaarbewijs in 2022quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee joh, ik teer op vrienden met bootjes
Vind t wel dusdanig leuk dat k wel wil overwegen klein motorbootje te kopen
Lessen mag toch gewoon weerquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sprekend met iemand die bij het CBR werkt: Veel plezier met je vaarbewijs in 2022
Doe even normaalquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:36 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik geef geen fuck om hoe de dieren die op m’n bord liggen heten en hun moeders.
Is niet nodig tot 20km per uur dus topquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sprekend met iemand die bij het CBR werkt: Veel plezier met je vaarbewijs in 2022
ja maar theorie-examens kan je met lockdown van nu pas weer in augustus doen. En dat is alleen als het niet weer verlengd wordtquote:
Oh ja theorie is dicht idd. Lastig wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja maar theorie-examens kan je met lockdown van nu pas weer in augustus doen. En dat is alleen als het niet weer verlengd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |