quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:30 schreef Predator40 het volgende:
4 tienden verschil van mercedes op pole......nog nooit voorgekomen in de afgelopen 7 jaar ?
( op uitzonderingen zoals kwalis in de regen na )
Niet alleen hier, maar ook in de topics over de klassen die hij niet leuk vindt.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:30 schreef Blik het volgende: [..] Om reacties uit te lokken, trollt ieder seizoen lekker door
Japanners zijn eergevoelig en super ijverig.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:36 schreef potjecreme het volgende:
Ben benieuwd of Honda dit een heel seizoen kan volhouden.
We gaan het zien, 23 races is best lang, ja maar ik denk dat alle teams daar een uitdaging aan gaan hebben, ook Mercedes.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:36 schreef potjecreme het volgende:
Ben benieuwd of Honda dit een heel seizoen kan volhouden.
vind het maar een eng kutventje geworden......maarja zijn BLM holmaat HAM staat niet op pole dusquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Kamphuis weer vals zoals we hem kennen.
Wisten we al uit de juniorklassen..quote:
Natuurlijk, maar je moet het altijd nog maar bewijzen in de klasse waar het echt om gaat.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wisten we al uit de juniorklassen..
Echte aanwinst voor de F1. Ik voorspel geen lange carriere.quote:
Dan zou Max in theorie bijna 0,5 sec. sneller zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Volgens Horner kostte de vloerschade een tiende.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Japanners zijn eergevoelig en super ijverig.
Heb daar wel goede hoop op.
Dat zou best kunnen hoor. De Q run in FP3 was een tiende of 7-8 dacht ik.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan zou Max in theorie bijna 0,5 sec. sneller zijn.
Dat is wel heel veel.
Ik zie nu een ander fragment waarin je duidelijk zijn engineer hoort zeggen "It's okay to overtake".quote:
Klopt, volgens mij waren ze ook redelijk eergevoelig bij McLaren en dat was ook niet echt een succes...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]leuk maar een garantie is dat natuurlijk niet
Zeg ik toch ook niet?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]leuk maar een garantie is dat natuurlijk niet
Niet voor de laatste bocht.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:49 schreef potjecreme het volgende:
Verstappen haalde bij de laatste run toch ook in...
klopt, maar dat was ruim voor het einde van de rondequote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:49 schreef potjecreme het volgende:
vind ik toch wat anders dan als rookie in de langzaamste autoquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:49 schreef potjecreme het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |