Nee dat is gedaan om de auto’s dichter bij elkaar te brengen. En ja, dat valt uit in het nadeel van het team dat voorgaande jaren dominant was.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja, dit is ook echt gedaan om mercedes expres te benadelen......hahaha
Wat heeft de motor van Honda met de aero van de Merc te maken?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Honda heeft ook expres een 2022 spec motor gebouwd om mercedes te benadelen
van 2 a 3 tienden elke race voordeel naar 5 tienden nadeel.....ligt niet alleen maar aan de vloer maargoedquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee dat is gedaan om de auto’s dichter bij elkaar te brengen. En ja, dat valt uit in het nadeel van het team dat voorgaande jaren dominant was.
de vloer aanpassing is gedaan voor de banden trouwens, niet om de teams dichter bij elkaar te brengen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee dat is gedaan om de auto’s dichter bij elkaar te brengen. En ja, dat valt uit in het nadeel van het team dat voorgaande jaren dominant was.
ja net zulke onzin als jij loopt te vertellenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat heeft de motor van Honda met de aero van de Merc te maken?
Nu blijkt dat, ja. Maar dat was van te voren niet bekend. Er werd zelfs het omgekeerde verwacht.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, de aero verschilt per auto en deze regels vallen uit in het nadeel van de AM en de Merc.
Hoe kun jij nou stellen dat elk team er evenveel last van heeft?
daar hoor je niemand over.......en maar saaie races het hele seizoenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nu blijkt dat, ja. Maar dat was van te voren niet bekend. Er werd zelfs het omgekeerde verwacht.
Sowieso waren eerdere regelveranderingen (2017 en 2019) in het voordeel van Mercedes.
Officieel omdat het niet te controleren was dat teams gebruik maakten van illegale motorinstellingen. Er werd ook informatie gevraagd over het auxiliary powersysteem van de MGU systemen aan de teams, omdat je via die weg blijkbaar meer power kon gebruiken dan toegestaan was, maar wat niet te controleren was.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
de vloer aanpassing is gedaan voor de banden trouwens, niet om de teams dichter bij elkaar te brengen.
kwali modes zijn wel gedaan om het dichter bij elkaar te brengen
De regelhandhaving was ook altijd in het voordeel van Mercedes, of Hamilton dan als zijn teamgenoot hem bedreigde.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nu blijkt dat, ja. Maar dat was van te voren niet bekend. Er werd zelfs het omgekeerde verwacht.
Sowieso waren eerdere regelveranderingen (2017 en 2019) in het voordeel van Mercedes.
die komen er heus wel weer bij, het is alleen te hopen dat ze niet weer dominant wordenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:57 schreef potjecreme het volgende:
Lawddd laat ik gelijk hebben dat de volgende race Mercedes er weer bij zit. Anders een laaaaaaaaaaaaaaang seizoen
Als ik Sky mag geloven gaat dat niet gebeuren omdat de high rake auto's een groot voordeel hebben tov low rake. Ookal wil geen van de teams daaraan geloven.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:57 schreef potjecreme het volgende:
Lawddd laat ik gelijk hebben dat de volgende race Mercedes er weer bij zit. Anders een laaaaaaaaaaaaaaang seizoen
Verwacht ook dat Lewis er snel met de pet naar gaat gooien als dit een paar races zo blijft. Die gast is echt niet gewend om om te gaan met druk. Hij ziet zich ook ver boven iedereen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het begint NU al !!!!!! wat is dat team een stel jankerds zeg als ze eens niet bovenaan staan.
slechte verliezers !!!!!
Welk team kwam in Engeland vorig jaar uit de verf als team die het meeste van de achterbanden vergde? De Mercs vraten rubber vanwege de grote hoeveelheid downforce op de achterbanden. Dan is het niet verwonderlijk dat juist dat team nu in de problemen komt. Je zag het bij de testdagen en de VT die Mercs liggen een stuk slechter op de baan. Dus ja, deze regel raakt de Mercs harder dan andere teams.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nu blijkt dat, ja. Maar dat was van te voren niet bekend. Er werd zelfs het omgekeerde verwacht.
Sowieso waren eerdere regelveranderingen (2017 en 2019) in het voordeel van Mercedes.
Dat ontkent niemand ook.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:08 schreef tja77 het volgende:
Ik ben er niet rouwig om, maar deze regel doet Mercedes meer pijn dan andere teams
compleet gelulquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Welk team kwam in Engeland vorig jaar uit de verf als team die het meeste van de achterbanden vergde? De Mercs vraten rubber vanwege de grote hoeveelheid downforce op de achterbanden. Dan is het niet verwonderlijk dat juist dat team nu in de problemen komt. Je zag het bij de testdagen en de VT die Mercs liggen een stuk slechter op de baan. Dus ja, deze regel raakt de Mercs harder dan andere teams.
Ik ben er niet rouwig om, maar deze regel doet Mercedes meer pijn dan andere teams.
Daar lijkt het wel op. Maar dat was niet het doel van deze regel. Dat was omdat Pirelli bang was dat de banden het dit jaar niet zouden uithouden. Niet om Mercedes af te stoppen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Welk team kwam in Engeland vorig jaar uit de verf als team die het meeste van de achterbanden vergde? De Mercs vraten rubber vanwege de grote hoeveelheid downforce op de achterbanden. Dan is het niet verwonderlijk dat juist dat team nu in de problemen komt. Je zag het bij de testdagen en de VT die Mercs liggen een stuk slechter op de baan. Dus ja, deze regel raakt de Mercs harder dan andere teams.
Ik ben er niet rouwig om, maar deze regel doet Mercedes meer pijn dan andere teams.
excuses zoeken......quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Maar dat was niet het doel van deze regel. Dat was omdat Pirelli bang was dat de banden het dit jaar niet zouden uithouden. Niet om Mercedes af te stoppen.
Toch gek, aangezien hij de enige juist leek te zijn die gas terug genomen hadquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:27 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel mag zich morgen bij de stewards melden voor het mogelijk negeren van de gele vlaggen na de spin van Mazespin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |