Precies dat werd wel duidelijk uit hoe Hamilton sprak en uit zijn lichaamstaal. Ik weet niet hoe hij vroeger was, maar ik kan mij voorstellen dat als je net in de formule 1 komt dat het nog allemaal leuk is, ook als je achteraan/midfield rijd. Maar als je eenmaal 7 jaar lang achter elkaar om de overwinningen hebt gestreden dan is het zuur dat jouw auto ineens niet meer de snelste is. Maar we gaan het merken hoe Lewis dit gaat handelen en of hij zijn ervaring hem helpt.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep en ik heb niet het idee dat Hamilton erg goed is in het handelen van dergelijke situaties. Als we even terugkijken naar het Rosberg jaar dan was Hamilton vooral erg goed in het uitten van beschuldigingen (aan zijn eigen team nota bene) en excuses zoeken waarom hij niet won. En dat was zijn eigen team.
Maar aan de andere kant is er het gezegde "Toon mij een goede verliezer en ik toon je een verliezer"
VBL is een straatje verderquote:Op zondag 28 maart 2021 12:39 schreef Caland het volgende:
@:ggmm en ik zitten er al helemaal klaar voor!
Pirelli, altijd grappig.quote:
Of als er "toevallig" een SC is als Ham bij de pitingang rijdt, hij weer iemand haakt die buiten de punten finisht en zelf nog steeds 10+ punten krijgt, geen straf krijgt bij gele vlaggen negeren, etc. Als de McLaren en RBR dichterbij zitten dan zullen de stewards echt hun best moeten gaan doenquote:Op zondag 28 maart 2021 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt er van af. Als er een Honda ploft niet echt. Als Mazespin toeslaat behoorlijk.
ik vond z'n huilie huilie gisteren toch wel erg snel, dat toont wel aan dat de voorsprong die er nu is ook echt is, maar goed hij kan vandaag gewoon winnenquote:Op zondag 28 maart 2021 12:38 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Precies dat werd wel duidelijk uit hoe Hamilton sprak en uit zijn lichaamstaal. Ik weet niet hoe hij vroeger was, maar ik kan mij voorstellen dat als je net in de formule 1 komt dat het nog allemaal leuk is, ook als je achteraan/midfield rijd. Maar als je eenmaal 7 jaar lang achter elkaar om de overwinningen hebt gestreden dan is het zuur dat jouw auto ineens niet meer de snelste is. Maar we gaan het merken hoe Lewis dit gaat handelen en of hij zijn ervaring hem helpt.
Dat gehuil zijn we ondertussen wel gewend toch? No power, no powerquote:Op zondag 28 maart 2021 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond z'n huilie huilie gisteren toch wel erg snel, dat toont wel aan dat de voorsprong die er nu is ook echt is, maar goed hij kan vandaag gewoon winnen
dat is toch wat anders dan "It's no secret that what the changes [have done], of course they've been done to peg us back."quote:Op zondag 28 maart 2021 12:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat gehuil zijn we ondertussen wel gewend toch? No power, no power-> fastest lap.
Natuurlijk, maar feiten zijn niet belangrijk bij zulke types. Anders was ie ook geen BLM aanhanger.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is toch wat anders dan "It's no secret that what the changes [have done], of course they've been done to peg us back."
ik ben tegen racismequote:Op zondag 28 maart 2021 12:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar feiten zijn niet belangrijk bij zulke types. Anders was ie ook geen BLM aanhanger.
RB is veel liever voor de banden, dus geluk met de SC is nu ook een stuk moeilijker om af te dwingenquote:Op zondag 28 maart 2021 12:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Of als er "toevallig" een SC is als Ham bij de pitingang rijdt, hij weer iemand haakt die buiten de punten finisht en zelf nog steeds 10+ punten krijgt, geen straf krijgt bij gele vlaggen negeren, etc. Als de McLaren en RBR dichterbij zitten dan zullen de stewards echt hun best moeten gaan doen
Ik ook, vind het tenenkrommend hoever de sporten mee gaan met dergelijke terroristische organisaties. Maarja, geld bepaalt alles.quote:
je gaat wat (te) ver, maar het feit dat de eerste race in Bahrein is lijkt me toch hypocriet genoeg als het om professionele sport en mensenrechten gaatquote:Op zondag 28 maart 2021 12:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik ook, vind het tenenkrommend hoever de sporten mee gaan met dergelijke terroristische organisaties. Maarja, geld bepaalt alles.
Als je geen probleem hebt met een studio die eruit ziet zoals bij de plaatselijke stadsomroep.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vraagje: Stel de voorbeschouwing op F1TVPro wat voor?
Goede vraag dit!quote:Op zondag 28 maart 2021 12:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vraagje: Stel de voorbeschouwing op F1TVPro wat voor?
Het zal vooral zuur voor hem zijn als hij in principe niets fouts doet in een race, en toch verliest. Dan weet hij eens hoe anderen zich voelen, dat ze niet verslagen worden omdat ze slechtere coureurs zijn, maar omdat hun materiaal minder is dan dat van de concurrentie.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:38 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Precies dat werd wel duidelijk uit hoe Hamilton sprak en uit zijn lichaamstaal. Ik weet niet hoe hij vroeger was, maar ik kan mij voorstellen dat als je net in de formule 1 komt dat het nog allemaal leuk is, ook als je achteraan/midfield rijd. Maar als je eenmaal 7 jaar lang achter elkaar om de overwinningen hebt gestreden dan is het zuur dat jouw auto ineens niet meer de snelste is. Maar we gaan het merken hoe Lewis dit gaat handelen en of hij zijn ervaring hem helpt.
Dat had die ook toen Vettel bij Red Bull steeds wereldkampioen werd.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:14 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het zal vooral zuur voor hem zijn als hij in principe niets fouts doet in een race, en toch verliest. Dan weet hij eens hoe anderen zich voelen, dat ze niet verslagen worden omdat ze slechtere coureurs zijn, maar omdat hun materiaal minder is dan dat van de concurrentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |