Niet het enige waar Benetton/Enstone Team in die jaren op gepakt werd.quote:Op zondag 28 maart 2021 11:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
oops, het incident waarbij Jos Verstappen in brand stond, daarbij bleek gerommeld te zijn met de brandstofslang.
er was een filter verwijderd zodat de brandstof sneller de auto in kon stromen. saillant detail
Ze zijn ook met heel veel weggekomen zoals de illegale traction controlquote:Op zondag 28 maart 2021 11:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Niet het enige waar Benetton/Enstone Team in die jaren op gepakt werd.
dan zat die er niet opquote:Op zondag 28 maart 2021 11:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze zijn ook met heel veel weggekomen zoals de illegale traction control
het kon wel ingeschakeld worden als je een bepaalde volgorde van handelingen deed, zo bleek achterafquote:Op zondag 28 maart 2021 11:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zat er wel op maar was niet ingeschakeld was het verhaal toch?
ik weet het niet meer, wel dat Flavio een paar hoofdstukken aan het bend the rules boekje heeft toegevoegdquote:Op zondag 28 maart 2021 11:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verstopt in de software, drie keer vol rem intrappen, 6x terugschakelen, geheim menu in softwarequote:Op zondag 28 maart 2021 11:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Traction_Control.exequote:Op zondag 28 maart 2021 11:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Verstopt in de software, drie keer vol rem intrappen, 6x terugschakelen, geheim menu in software
malwarequote:Op zondag 28 maart 2021 11:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Verstopt in de software, drie keer vol rem intrappen, 6x terugschakelen, geheim menu in software
De beroemde Option 13.quote:Op zondag 28 maart 2021 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het kon wel ingeschakeld worden als je een bepaalde volgorde van handelingen deed, zo bleek achteraf
Precies. Mercedes was hier altijd goed. Een paar jaar geleden had Leclerc wel de kans te winnen in Bahrein, maar toen haperde de Ferrari-motorquote:Op zondag 28 maart 2021 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik geniet van al die figuren in de ontkenningsfase met hun "Bahrein is altijd een zwak circuit geweest voor Mercedes"
Ferrari was wel beter toen ze nog die illegale motor hadden. Maar daar stond wel tegenover dat RB helemaal kansloos was.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies. Mercedes was hier altijd goed. Een paar jaar geleden had Leclerc wel de kans te winnen in Bahrein, maar toen haperde de Ferrari-motor
Hoe mad ga je vanmiddag zijn als HAM weer met de champagne staat te spuiten?quote:Op zondag 28 maart 2021 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik geniet van al die figuren in de ontkenningsfase met hun "Bahrein is altijd een zwak circuit geweest voor Mercedes"
Net als Abu Dhabi. Vorig jaar voor het eerst gewonnen door een niet Mercedes motor.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies. Mercedes was hier altijd goed. Een paar jaar geleden had Leclerc wel de kans te winnen in Bahrein, maar toen haperde de Ferrari-motor
Dat doen plek 2 en 3 ookquote:Op zondag 28 maart 2021 12:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hoe mad ga je vanmiddag zijn als HAM weer met de champagne staat te spuiten?
Voor zijn Mercedes tijd gebeurde dat Hamilton geregeld, natuurlijk.quote:Op zondag 28 maart 2021 10:17 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Lewis kan natuurlijk nogsteeds een aardig potje sturen. Maar hij leek wel een stuk minder comfortabel toen duidelijk werd dat de Red bull de snellere auto was. Heb zelf Lewis nooit eerder in die positie gezien (dat hij de mindere auto had) en ik vraag mij af of dat een situatie is waarmee hij om kan gaan.
Hangt er van af. Als er een Honda ploft niet echt. Als Mazespin toeslaat behoorlijk.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hoe mad ga je vanmiddag zijn als HAM weer met de champagne staat te spuiten?
Maar de laatste 7 jaar heeft hij natuurlijk een auto gehad waarbij het kampioenschap in zijn handen lag. Kan mij voorstellen dat als hij dat dit jaar niet heeft dat ontzettend zuur is ineens.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voor zijn Mercedes tijd gebeurde dat Hamilton geregeld, natuurlijk.
Yep en ik heb niet het idee dat Hamilton erg goed is in het handelen van dergelijke situaties. Als we even terugkijken naar het Rosberg jaar dan was Hamilton vooral erg goed in het uitten van beschuldigingen (aan zijn eigen team nota bene) en excuses zoeken waarom hij niet won. En dat was zijn eigen team.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar de laatste 7 jaar heeft hij natuurlijk een auto gehad waarbij het kampioenschap in zijn handen lag. Kan mij voorstellen dat als hij dat dit jaar niet heeft dat ontzettend zuur is ineens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |