abonnement Unibet Coolblue
pi_198707253
Nu het er toch weer meer en meer over lijkt te gaan, wie vertelt dit eigenlijk aan zijn partner? Ik vind dit echt onbelangrijk en voor mij was het dan ook altijd don't ask don't tell. Je kan er uiteindelijk toch niets meer aan veranderen. Helaas was dat soms wel pijnlijk als er op de een of andere manier verhalen aan het daglicht komen die mijn exen liever niet hoorden. Maar als je dit allemaal zelf moet vertellen lijkt me dat toch niet veel beter, toch?

Nu heb ik al een paar keer reacties gelezen van mannen die me dan toch afschrikken. Ik ben steeds zeer open over seks maar dit begint me soms toch dwars te zitten. Ik dacht, de volgende keer zegt ik het gewoon. Ik ben nu al een aantal keer op date geweest met echt een lieve man waar het wel verder mee zou kunnen gaan. Gisteren was plots de vraag daar, ik schrok even, moest iets zeggen, twijfelde en heb gewoon over het aantal gelogen. Onmiddelijk daarna dacht ik van fuck wat heb ik nu gedaan maar ik nu ook niet echt meer terug. Ik heb met hem nog geen seks gehad en er nog niet veel over gepraat dus kan nog niet goed inschatten hoe conservatief hij daarin is. Daarom blokkeerde ik even.

In ieder geval, wat vinden jullie van deze schijtsituatie?
pi_198707464
Vind de situatie maar raar.

Als iemand je iets vraagt dan moet je gewoon altijd eerlijk antwoord kunnen geven. Anders moet die persoon er maar niet naar vragen.

En als het antwoord die persoon niet aanstaat omdat ie conservatief is.. tjah.. je hoeft toch niet te gaan liegen om de ander maar blij te maken. Het gaat meestal vooral om formulering, als iemand dik is kan je zeggen dat die persoon niet echt slank is bijvoorbeeld. Dan lieg je niet maar zit je iemand niet te kwetsen. Maar zoiets vind ik nog heel wat anders dan echt liegen als iemand je gericht een vraag stelt
pi_198707493
Hoeveel heb je er gepakt dan?
pi_198707517
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:41 schreef anoniemV het volgende:
Nu het er toch weer meer en meer over lijkt te gaan, wie vertelt dit eigenlijk aan zijn partner? Ik vind dit echt onbelangrijk en voor mij was het dan ook altijd don't ask don't tell. Je kan er uiteindelijk toch niets meer aan veranderen. Helaas was dat soms wel pijnlijk als er op de een of andere manier verhalen aan het daglicht komen die mijn exen liever niet hoorden. Maar als je dit allemaal zelf moet vertellen lijkt me dat toch niet veel beter, toch?

Nu heb ik al een paar keer reacties gelezen van mannen die me dan toch afschrikken. Ik ben steeds zeer open over seks maar dit begint me soms toch dwars te zitten. Ik dacht, de volgende keer zegt ik het gewoon. Ik ben nu al een aantal keer op date geweest met echt een lieve man waar het wel verder mee zou kunnen gaan. Gisteren was plots de vraag daar, ik schrok even, moest iets zeggen, twijfelde en heb gewoon over het aantal gelogen. Onmiddelijk daarna dacht ik van fuck wat heb ik nu gedaan maar ik nu ook niet echt meer terug. Ik heb met hem nog geen seks gehad en er nog niet veel over gepraat dus kan nog niet goed inschatten hoe conservatief hij daarin is. Daarom blokkeerde ik even.

In ieder geval, wat vinden jullie van deze schijtsituatie?
Altijd awkward als mannen die vraag stellen..ik heb altijd wel de waarheid gezegd, als het antwoord niet bevalt dan hadden ze die vraag maar niet moeten stellen. Kwam het aantal wat je tegen hem hebt verteld hoger of lager uit dan het aantal sekspartners van hem? "Schrok" hij zegmaar alsnog? Of beviel het antwoord hem wel?
Verder moet je je ook afvragen of je wel iets wil beginnen met iemand die conservatiever dan jij overkomt op dat gebied. :)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198707821
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:41 schreef anoniemV het volgende:
... er nog niet veel over gepraat dus kan nog niet goed inschatten hoe conservatief hij daarin is. Daarom blokkeerde ik even.
Dit vind ik een nogal opvallende instelling...
Waarom zou je je antwoord aanpassen aan jouw inschatting van wat je 'denkt' dat de ander wil horen?

Los ervan dat ikzelf dat niet echt een nuttig onderwerp om naar te vragen en het zelf nooit exact zou willen vragen aan een partner...

Als iemand dat vraagt moet hij/zij het ook aankunnen het antwoord daarop te horen te krijgen.
Ik geloof niet dat je dan he antwoord moet gaan 'aanpassen' aan wat je denkt dat de ander wil horen (dat is imho al een teken van gebrek aan vertrouwen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_198707846
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:53 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Altijd awkward als mannen die vraag stellen..ik heb altijd wel de waarheid gezegd, als het antwoord niet bevalt dan hadden ze die vraag maar niet moeten stellen. Kwam het aantal wat je tegen hem hebt verteld hoger of lager uit dan het aantal sekspartners van hem? "Schrok" hij zegmaar alsnog? Of beviel het antwoord hem wel?
Verder moet je je ook afvragen of je wel iets wil beginnen met iemand die conservatiever dan jij overkomt op dat gebied. :)
Ik weet eigenlijk niet hoeveel hij er heeft gehad. Ik heb er zelfs niet aan gedacht dat te vragen. Het aantal dat ik zei was behoorlijk lager dan de realiteit maar aan zijn reactie te zien wel hoger nog dan dat van hem.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 22:21:43 #7
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_198707988
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 22:11 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet hoeveel hij er heeft gehad. Ik heb er zelfs niet aan gedacht dat te vragen. Het aantal dat ik zei was behoorlijk lager dan de realiteit maar aan zijn reactie te zien wel hoger nog dan dat van hem.
Waarom zou je daarover liegen? De mannen die daar moeilijk over doen lijken me nou niet per se geschikt relatiemateriaal, dus als er dan een reactie volgt waar je uit kunt opmaken dat het antwoord niet bevalt weet je direct genoeg.
pi_198708092
Als er nog eens iemand om vraagt, ga je een kop trekken alsof je diep aan het nadenken bent.
Als ze dan aandringen zeg je 'ja, still ff. Ik ben nog aan het tellen.'

Daar hebben ze toch niks mee te maken.
Dat was dan en dit is nu.
Ze hebben met de jou van nu te maken en het verleden is geweest.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_198708095
Je kan zeggen dat je de tel kwijt bent geraakt na de 100?
  vrijdag 26 maart 2021 @ 22:35:40 #10
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_198708199
Best een rare vraag toch. Waarom zou je dat willen weten van je partner?

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het van mezelf ook echt niet zou weten. Ik zou daar echt geen precies aantal op kunnen noemen :')

Moet je dat bijhouden ofzo?
pi_198708649
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 22:11 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet hoeveel hij er heeft gehad. Ik heb er zelfs niet aan gedacht dat te vragen. Het aantal dat ik zei was behoorlijk lager dan de realiteit maar aan zijn reactie te zien wel hoger nog dan dat van hem.
Als het voor hem een dealbreaker blijkt dan is dat maar zo, eerder zijn probleem dan de jouwe. Beter dat je iemand treft die er niet zo'n issue van maakt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198708699
Nog vervelender is het als je de waarheid vertelt en dan te horen krijgt 'bij vrouwen altijd keer drie >:) ', maar goed, misschien als deze persoon dat bij jou in zijn hoofd deed dat hij goed uitkwam?
And the druids turn to stone...
pi_198708750
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 23:05 schreef Panthera1984 het volgende:
Nog vervelender is het als je de waarheid vertelt en dan te horen krijgt 'bij vrouwen altijd keer drie >:) ', maar goed, misschien als deze persoon dat bij jou in zijn hoofd deed dat hij goed uitkwam?
Bij vrouwen keer 3, en bij mannen gedeeld door 3 was het toch ? :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198708885
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 22:35 schreef Tinos85 het volgende:
Best een rare vraag toch. Waarom zou je dat willen weten van je partner?

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het van mezelf ook echt niet zou weten. Ik zou daar echt geen precies aantal op kunnen noemen :')

Moet je dat bijhouden ofzo?
Geeft voor sommige mensen wel een indicatie hoe serieus je in een relatie staat, vind het zelf niet echt een rare vraag. Bijhouden hoeft niet maar een beetje een inschatting is niet al te moeilijk tenzij je een heel slecht geheugen hebt ofzo.
pi_198708958
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 23:20 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Geeft voor sommige mensen wel een indicatie hoe serieus je in een relatie staat
Wat zegt dat dan?

Dat iemand die veel contacten gehad heeft opeens meer of minder betrouwbaar is?

Hoe weet je dat dan zo zeker?
Hoe weet je dan zo zeker of het antwoord gelogen is of niet?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_198709022
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 23:25 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Wat zegt dat dan?

Dat iemand die veel contacten gehad heeft opeens meer of minder betrouwbaar is?

Hoe weet je dat dan zo zeker?
Hoe weet je dan zo zeker of het antwoord gelogen is of niet?
Nou ja gewoon logisch verstand

Ik zeg ook 'sommige mensen' en 'indicatie'. Ik doe niet alsof het een feit is. Maar gemiddeld gesproken kan je er wel iets uit afleiden.
pi_198709024
Mijn vrouw wil alleen weten wanneer er weer één bij komt. Maar daar is ze over het algemeen gewoon bij.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 23:34:10 #18
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_198709073
Ik snap eerlijk gezegd hoe dat soort onderwerpen ter sprake komen. Waarom zou je dat willen weten? Ik heb echt geen lijstje bijgehouden met alle namen met wie ik ooit sex heb gehad, ik kan hooguit een globale inschatting geven.

Van mijn partner weet ik het niet eens, en het boeit me ook totaal niet eigenlijk.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_198709105
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 23:30 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja gewoon logisch verstand

Ik zeg ook 'sommige mensen' en 'indicatie'. Ik doe niet alsof het een feit is. Maar gemiddeld gesproken kan je er wel iets uit afleiden.
Wat kan je er uit afleiden dan ? Dat iemand van seks houdt, en als de kans daar was, die dan greep? Iedereen is anders natuurlijk, maar wat iemand in zijn/haar vrijgezelle jaren heeft uitgespookt boeit mij totaal niet
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198709173
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 23:36 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Wat kan je er uit afleiden dan ? Dat iemand van seks houdt, en als de kans daar was, die dan greep? Iedereen is anders natuurlijk, maar wat iemand in zijn/haar vrijgezelle jaren heeft uitgespookt boeit mij totaal niet
Ik vind het altijd wat speciaal dat mensen hier zeggen dat ze er niet over praten omdat het ze niks boeit. Je exen etc. zijn toch een flink deel van je verleden? Maar sommige praten er niet over onder het mom dat het ze niet boeit. Ik kan dan alleen maar denken dat ze dat gewoon als smoesje gebruiken maar goed. Als het toch niks voorstelt dan heb je het er toch wel een keer in je leven over met je partner.

Maar verder, als je een meid bent en je wil een vaste relatie dan hoor je liever dat je mogelijke toekomstige partner ook wat serieus op zoek was naar een relatie de laatste tijd in plaats van alleen maar booty calls. Ik begrijp niet wat hier nou weer zo moeilijk aan is om te begrijpen maar ja

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2021 23:42:48 ]
pi_198709185
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 23:30 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja gewoon logisch verstand

Ik zeg ook 'sommige mensen' en 'indicatie'. Ik doe niet alsof het een feit is. Maar gemiddeld gesproken kan je er wel iets uit afleiden.
Ik denk dat dat helemaal niks met 'logica' te maken heeft, maar puur een subjectieve interpretatie is en horen wat je wil horen.

Het is een vraag die je nooit goed kan beantwoorden als er niet voorheen al een 'klik' is...

En als die 'klik' er wel is, is ieder antwoord goed.

Maar punt is wel dat zowel die vraag als het antwoord erop gewoon Nikszeggend is...
Niemand is opeens 'betrouwbaarder' als hij of zij antwoord erop geeft.
Zelfs de inschatting of het antwoord eerlijk is, of dat mensen daarin omhoog of naar bebeden zouden rekenen is volledig subjectief
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 26 maart 2021 @ 23:43:02 #22
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_198709196
Ik heb seks met mensen die ik geil vind. Als ik met iemand afspreek dat we elkaar het geilst vinden dan heb ik seks met die ander, tenzij we samen afspreken dat we nog een ander iemand ook heel geil vinden. Hoeveel geile mensen er daarvoor zijn geweest is echt zo niet interessant.
Prrrrr
pi_198709375
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 23:41 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wat speciaal dat mensen hier zeggen dat ze er niet over praten omdat het ze niks boeit. Je exen etc. zijn toch een flink deel van je verleden? Maar sommige praten er niet over onder het mom dat het ze niet boeit. Ik kan dan alleen maar denken dat ze dat gewoon als smoesje gebruiken maar goed. Als het toch niks voorstelt dan heb je het er toch wel een keer in je leven over met je partner.

Maar verder, als je een meid bent en je wil een vaste relatie dan hoor je liever dat je mogelijke toekomstige partner ook wat serieus op zoek was naar een relatie in plaats van alleen maar booty calls. Ik begrijp niet wat hier nou weer zo moeilijk aan is om te begrijpen maar ja
Niet elke sekspartner is een ex hè? 8-) ik heb voor mijn huidige vriend 2 relaties gehad. Heb dus 2 exen, en idd, die zijn een flink deel van mijn verleden en komen zo nu en dan ook ter sprake. De scharrels die ik had in de tijd dat ik vrijgezel was en voor ik mijn huidige vriend leerde kennen waren gewoon voor de seks en een leuke tijd en that's it , die beschouw ik dus niet als exen. Als iemand met wie ik een relatie wil tientallen wijven heeft geneukt voor ie mij leerde kennen, lekker belangrijk, als ie in een relatie maar trouw is.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 00:36:38 #24
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_198709660
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 23:41 schreef phoenyx het volgende:
Ik vind het altijd wat speciaal dat mensen hier zeggen dat ze er niet over praten omdat het ze niks boeit. Je exen etc. zijn toch een flink deel van je verleden? Maar sommige praten er niet over onder het mom dat het ze niet boeit. Ik kan dan alleen maar denken dat ze dat gewoon als smoesje gebruiken maar goed. Als het toch niks voorstelt dan heb je het er toch wel een keer in je leven over met je partner.

Er zit natuurlijk nogal een verschil tussen:
1) Bij de eerste serie dates al nieuwsgierig zijn naar het aantal sekspartners
2) Tijdens een relatie je levensgeschiedenis de revue laten passeren waarbij het dan ook vanzelf wel over voorgaande relaties gaat en zaken die je niet zo chill vond of vindt.

Het 1e is nogal vreemd, het 2e doodnormaal.
pi_198709678
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 00:36 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Er zit natuurlijk nogal een verschil tussen:
1) Bij de eerste serie dates al nieuwsgierig zijn naar het aantal sekspartners
2) Tijdens een relatie je levensgeschiedenis de revue laten passeren waarbij het dan ook vanzelf wel over voorgaande relaties gaat en zaken die je niet zo chill vond of vindt.

Het 1e is nogal vreemd, het 2e doodnormaal.
Klopt maar genoeg mensen hier hebben al langere tijd een relatie en doen alsnog alsof het heel raar is om erover te praten omdat het niks boeit zogenaamd. Maar ja hier ook wel extra veel biseksuele mensen en mensen met een open relatie dus tjah
  zaterdag 27 maart 2021 @ 01:04:51 #26
494915 Shirogami
Al braaf je spuitjes gehad?
pi_198709881
Al beginnen met liegen nog voor het een relatie is, ik zie een mooie toekomst voor jullie samen :X
Persoonlijk zou ik best afknappen op een afgelikte boterham, maar nog veel meer op een leugenaar...
pi_198709928
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 01:04 schreef Shirogami het volgende:
Al beginnen met liegen nog voor het een relatie is, ik zie een mooie toekomst voor jullie samen :X
Persoonlijk zou ik best afknappen op een afgelikte boterham, maar nog veel meer op een leugenaar...
Zelf ben je dus ook geen afgelikte boterham? Of doe je aan dubbele standaarden? 8-)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 01:14:27 #28
494915 Shirogami
Al braaf je spuitjes gehad?
pi_198709961
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 01:10 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Zelf ben je dus ook geen afgelikte boterham? Of doe je aan dubbele standaarden? 8-)
Nee ik ben geen afgelikte boterham en doe niet aan dubbele standaarden ;)
pi_198709988
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 01:14 schreef Shirogami het volgende:

[..]

Nee ik ben geen afgelikte boterham en doe niet aan dubbele standaarden ;)
Dan is het prima, niet dat je wil of verwacht dat je eventuele partner heiliger is geweest in het verleden dan jij. 8-)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 01:38:02 #30
494915 Shirogami
Al braaf je spuitjes gehad?
pi_198710112
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 01:17 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Dan is het prima, niet dat je wil of verwacht dat je eventuele partner heiliger is geweest in het verleden dan jij. 8-)
Nee dat zou nogal hypocriet zijn he :D En op heilige val ik ook weer niet _O-
pi_198710127
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 01:38 schreef Shirogami het volgende:

[..]

Nee dat zou nogal hypocriet zijn he :D En op heilige val ik ook weer niet _O-
Precies, en hypocrisie is ook een behoorlijke afknapper. :Y
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 01:59:42 #32
494915 Shirogami
Al braaf je spuitjes gehad?
pi_198710198
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 01:40 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Precies, en hypocrisie is ook een behoorlijke afknapper. :Y
Zeker, en zo zijn er nog wel wat afknappers te bedenken :P
pi_198711975
Deze man laten gaan, vervolgens eentje zoeken die er geen moeite mee heeft.
Probleem opgelost.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 11:19:50 #34
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_198713083
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 00:38 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Klopt maar genoeg mensen hier hebben al langere tijd een relatie en doen alsnog alsof het heel raar is om erover te praten omdat het niks boeit zogenaamd. Maar ja hier ook wel extra veel biseksuele mensen en mensen met een open relatie dus tjah
Mijn wederhelft en ik zijn al ruim 20 jaar bij elkaar en het zal best wel eens ter sprake zijn gekomen, maar waarom zou je exacte aantallen etc willen weten? Als het er 5 zijn kan het nog, maar als het er 10 zijn niet meer? We weten van elkaar dat er voordat we bij elkaar waren best wel wat gebeurd is en dat we allebei ervaring hebben, wat moet je nog meer weten dan?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_198713467
Boeiend wat ze in het verleden aan mannen heeft verslonden, zolang ze maar niet elk weekend als afvulcontainer is gebruikt door de halve kroeg.
pi_198714168
Als je wilt kan en er nog op terug komen.

Dan zeg je iets in de trant van:
Ik voelde mij voor het blok gezegd en heb toen onnadenkend maar wat gezegd. Eigenlijk is het aantal x.

Heeft hij zijn “aantal” gegeven dan en kan je daar uit opmaken dat hij conservatief is?
Als hij erg conservatief is, past dan dan wel bij je??
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 15:28:35 #37
494915 Shirogami
Al braaf je spuitjes gehad?
pi_198716154
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 11:51 schreef NightDancert het volgende:
Boeiend wat ze in het verleden aan mannen heeft verslonden, zolang ze maar niet elk weekend als afvulcontainer is gebruikt door de halve kroeg.
Daar zit ook wat in, en als je helemaal gek op haar bent wil je het dan wel weten?
  zaterdag 27 maart 2021 @ 17:14:32 #38
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198718295
Ik heb best veel wijven gedaan en vooral heel erg mooie
Beati pauperes spiritu
pi_198719685
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 11:51 schreef NightDancert het volgende:
Boeiend wat ze in het verleden aan mannen heeft verslonden, zolang ze maar niet elk weekend als afvulcontainer is gebruikt door de halve kroeg.
Dit bedoel ik juist. Voor veel mannen maakt het niet uit, "behalve als...".
Wanneer zit je dan over die grens? vind ik een moeilijke. Dan maakt het dus wel uit.
pi_198719933
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:22 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Dit bedoel ik juist. Voor veel mannen maakt het niet uit, "behalve als...".
Wanneer zit je dan over die grens? vind ik een moeilijke. Dan maakt het dus wel uit.
Ik heb geen harde grens of zo, maar zoals gezegd boeit het me niet, tenzij het nogal extreem was. Maar als ze bijv 50 kerels in haar bed heeft gehad maakt me dat niet zoveel uit. Het wordt wat anders als ze diezelfde 50 kerels in een gangbang wekelijks afwerkt.
pi_198720322
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:14 schreef Academicus het volgende:
Ik heb best veel wijven gedaan en vooral heel erg mooie
:O dat weten we nu allemaal wel.
Was de vraag niet van ts.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 27 maart 2021 @ 19:20:04 #42
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_198720881
Aantal doet er niet perse toe toch?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 28 maart 2021 @ 00:41:55 #43
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198726442
Ik ben er vrij eerlijk over. Op z’n hoogst check ik even waarom iemand het wil horen. Maar zal dan alsnog eerlijk antwoord geven.
Ga niet liegen omdat de ander me dan niet meer zou willen. Dat gaat toch niet werken.

Misschien beter gezegd, als ik weet dat het zeggen tot serieuze problemen leidt ga ik gewoon. Laat ik weten dat het niet past, ga het er niet inwrijven ofzo. Zal niet oneerlijk zijn, maar ook niet echt open zijn. Duidelijk genoeg, maar ga niet in op details vragen dan (die pijn doen).

[ Bericht 39% gewijzigd door Cause_Mayhem op 28-03-2021 00:50:32 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198726599
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 11:51 schreef NightDancert het volgende:
Boeiend wat ze in het verleden aan mannen heeft verslonden, zolang ze maar niet elk weekend als afvulcontainer is gebruikt door de halve kroeg.
Ik was 30 jaar getrouwd met zo'n afvulcontainer. De beste seks ooit heb ik met haar beleefd.
  zondag 28 maart 2021 @ 01:06:41 #45
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198726609
Zolang het nog niet voelt alsof je een frikandel de gang in flikkert is het totaal onbelangrijk..
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198730103
quote:
16s.gif Op zondag 28 maart 2021 01:05 schreef Pimpeltje het volgende:

[..]

Ik was 30 jaar getrouwd met zo'n afvulcontainer. De beste seks ooit heb ik met haar beleefd.
Vanaf wanneer spreek je dan van een afvulcontainer?
pi_198733106
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:22 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Dit bedoel ik juist. Voor veel mannen maakt het niet uit, "behalve als...".
Wanneer zit je dan over die grens? vind ik een moeilijke. Dan maakt het dus wel uit.
Je gaat geen eenduidig antwoord krijgen. Voor elk persoon ligt dit anders.
Op internet komt het sws vaak voor dat men A zegt en in het echte leven B.

Zou gewoon advies Avianflu opvolgen. Kom erop terug. Als meneer het niet leuk vindt zou het op den duur sws niks zijn geworden. Kan je beter je tijd besteden aan het zoeken van iemand die het geen punt vindt.
pi_198795275
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:22 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Dit bedoel ik juist. Voor veel mannen maakt het niet uit, "behalve als...".
Wanneer zit je dan over die grens? vind ik een moeilijke. Dan maakt het dus wel uit.
En waarom maakt het jou nu opeens uit?

Je kan de tijd toch niet terug draaien.

Mensen die er moeilijk over doen links laten liggen, laat je alleen in met mensen die het werkelijk niet boeit.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 2 april 2021 @ 19:58:26 #49
53151 T42
Pinball Wizard
pi_198823890
Schrikt die af is het niet de juiste
pi_198834367
quote:
1s.gif Op donderdag 1 april 2021 13:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

En waarom maakt het jou nu opeens uit?

Je kan de tijd toch niet terug draaien.

Mensen die er moeilijk over doen links laten liggen, laat je alleen in met mensen die het werkelijk niet boeit.
Ze vindt iemand leuk voor wie dit kennelijk niet zo leuk is. En waarom zou het niet mogen? Anderen hebben weer andere dingen die er voor hen toedoen. Zo heeft iedereen wel afknappers.

Stel dat het op elk vlak klikt, dan is het wel jammer dat het niet meer kan worden door zoiets. Want hoe vaak kom je nou iemand tegen waar het (zo) goed mee klikt? De meeste relaties zijn tegenwoordig vooral kwantiteit, geen kwaliteit.

Maar ik zou gewoon accepteren dat het zo is, geen tijd meer aan besteden en verder zoeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 03-04-2021 15:40:02 ]
pi_198878261
Ik vind het zelf altijd wel prettig als iemand veel partners gehad heeft. Dat maakt ze doorgaans meer ervaren en veel creatiever in bed(of andere plek).

Ik zou ook liever een man hebben die pornoster of gigolo is geweest (of nog steeds is). Dan iemand waarbij de voorgangers op één hand te tellen zijn.
  woensdag 7 april 2021 @ 01:22:41 #52
494915 Shirogami
Al braaf je spuitjes gehad?
pi_198892296
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:56 schreef LanaMyst het volgende:
Ik vind het zelf altijd wel prettig als iemand veel partners gehad heeft. Dat maakt ze doorgaans meer ervaren en veel creatiever in bed(of andere plek).

Ik zou ook liever een man hebben die pornoster of gigolo is geweest (of nog steeds is). Dan iemand waarbij de voorgangers op één hand te tellen zijn.
En zo is er voor elk wat wils, afgelikte boterham of serieuze relatie. :)
  woensdag 7 april 2021 @ 02:01:12 #53
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_198892459
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 01:22 schreef Shirogami het volgende:

[..]

En zo is er voor elk wat wils, afgelikte boterham of serieuze relatie. :)
Dat sluit elkaar niet uit. Beetje maf om dan ook te spreken over een afgelikte boterham, maar dat zal wel verkapte jaloezie zijn ofzo.
pi_198892479
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 02:01 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dat sluit elkaar niet uit. Beetje maf om dan ook te spreken over een afgelikte boterham, maar dat zal wel verkapte jaloezie zijn ofzo.
Die heeft het liefst een maagd denk ik. 8)7
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198893591
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 01:22 schreef Shirogami het volgende:

[..]

En zo is er voor elk wat wils, afgelikte boterham of serieuze relatie. :)
Das waar ;)
Al zie ik het zelf niet als een afgelikte boterham.
Maar meer als een doorgewinterd en ervaren iemand die het klappen van de zweep kent (letterlijk en figuurlijk)

Vs

Een onervaren groentje.
pi_198893667
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 01:22 schreef Shirogami het volgende:

[..]

En zo is er voor elk wat wils, afgelikte boterham of serieuze relatie. :)
:') x 100
  woensdag 7 april 2021 @ 13:04:46 #57
494915 Shirogami
Al braaf je spuitjes gehad?
pi_198896974
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 08:25 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Das waar ;)
Al zie ik het zelf niet als een afgelikte boterham.
Maar meer als een doorgewinterd en ervaren iemand die het klappen van de zweep kent (letterlijk en figuurlijk)

Vs

Een onervaren groentje.
Als je geen pornoster of gigolo bent hoef je nog geen onervaren groentje te zijn he ;)
pi_198899120
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 13:04 schreef Shirogami het volgende:

[..]

Als je geen pornoster of gigolo bent hoef je nog geen onervaren groentje te zijn he ;)
Nee, ik bedoelde alleen te zeggen, iemand met vergelijkbare ervaring.

Zo ken ik wel iemand die geprobeerd heeft pornoster te worden maar nooit doorgebroken is.

En een man die soms geld geboden krijgt voor seks omdat hij letterlijk een hele nacht non stop door kan gaan , voor alles in is en ook nog erg aantrekkelijk is qua uiterlijk, Sommigen noemen hem, gangbang in zijn eentje, Hij is erg gewild, (ook ik heb hem graag op bezoek :9~ ) Het is geen gigolo, maar het zou een hele goeie kunnen zijn. Hij heeft gewoon een baan en een partner die niets van zijn dubbelleven af weet.
  woensdag 7 april 2021 @ 15:45:26 #59
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198899444
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:26 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde alleen te zeggen, iemand met vergelijkbare ervaring.

Zo ken ik wel iemand die geprobeerd heeft pornoster te worden maar nooit doorgebroken is.

En een man die soms geld geboden krijgt voor seks omdat hij letterlijk een hele nacht non stop door kan gaan , voor alles in is en ook nog erg aantrekkelijk is qua uiterlijk, Sommigen noemen hem, gangbang in zijn eentje, Hij is erg gewild, (ook ik heb hem graag op bezoek :9~ ) Het is geen gigolo, maar het zou een hele goeie kunnen zijn. Hij heeft gewoon een baan en een partner die niets van zijn dubbelleven af weet.
Dat laatste zou voor mij een no go zijn.
Snap niet hoe iemand mee wil werken aan afschuwelijke pijn voor een ander.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198899693
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat laatste zou voor mij een no go zijn.
Snap niet hoe iemand mee wil werken aan afschuwelijke pijn voor een ander.
Het is gewoon een friend with benefits, ik heb geen relatie of affaire met hem. Ik zie hem zo eens per 2 maanden en hij heeft wel meer adresjes.
Een stiekeme relatie zou ik ook niet aan beginnen.

Zo heb ik ook een friend with benefits waarvan de partner het wel weet en het prima vind, en ons tussendoor zelfs drinken en hapjes komt brengen als we bezig zijn. (ze doet zelf niet mee)
  woensdag 7 april 2021 @ 16:02:38 #61
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198899767
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:57 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Het is gewoon een friend with benefits, ik heb geen relatie of affaire met hem. Ik zie hem zo eens per 2 maanden en hij heeft wel meer adresjes.
Een stiekeme relatie zou ik ook niet aan beginnen.

Zo heb ik ook een friend with benefits waarvan de partner het wel weet en het prima vind, en ons tussendoor zelfs drinken en hapjes komt brengen als we bezig zijn. (ze doet zelf niet mee)
Ik heb altijd veel respect voor mensen die er zo in kunnen staan, alhoewel ik tussendoor steeds gestoord worden door de partner van wel een tikje ongemakkelijk zou vinden denk ik.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_198899905
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 16:02 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Ik heb altijd veel respect voor mensen die er zo in kunnen staan, alhoewel ik tussendoor steeds gestoord worden door de partner van wel een tikje ongemakkelijk zou vinden denk ik.
Je went eraan, misschien ook omdat ik het gewend ben om met meerderen bezig te zijn of in clubs (toen die nog open waren) .
Plus dat ze het meestal wel goed timed als we even een adempauze hebben.

Ik zie seksualiteit ook niet als iets exclusiefs tussen twee partners, maar meer als een ontdekkingsreis waar je continu nieuwe dingen leert en ervaart en eigen grenzen verkent. Waar ook meerdere mensen bij betrokken kunnen zijn, ook nieuwe mensen met weer andere voorkeuren en ervaringen.
pi_198899912
dubbel
  woensdag 7 april 2021 @ 17:46:48 #64
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198901497
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 16:11 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Je went eraan, misschien ook omdat ik het gewend ben om met meerderen bezig te zijn of in clubs (toen die nog open waren) .
Plus dat ze het meestal wel goed timed als we even een adempauze hebben.

Ik zie seksualiteit ook niet als iets exclusiefs tussen twee partners, maar meer als een ontdekkingsreis waar je continu nieuwe dingen leert en ervaart en eigen grenzen verkent. Waar ook meerdere mensen bij betrokken kunnen zijn, ook nieuwe mensen met weer andere voorkeuren en ervaringen.
Ja dat snap ik wel, maar ik zou raar genoeg zijn om die goed getimede eetpauzes als heel creepy te interpreteren. Vandaar dat ik er ook zoveel respect voor heb.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  zondag 11 april 2021 @ 09:24:53 #65
53151 T42
Pinball Wizard
pi_198956953
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 01:22 schreef Shirogami het volgende:

[..]

En zo is er voor elk wat wils, afgelikte boterham of serieuze relatie. :)
Jij wil zo iemand die een piemel nog vies vind. Iew iew iew in bed roept?
pi_198973150
Ik zou er niet over liegen, maar ik heb afgeleerd om het eerlijk te zeggen.
  maandag 12 april 2021 @ 21:44:46 #67
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198979228
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:57 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Het is gewoon een friend with benefits, ik heb geen relatie of affaire met hem. Ik zie hem zo eens per 2 maanden en hij heeft wel meer adresjes.
Een stiekeme relatie zou ik ook niet aan beginnen.

Zo heb ik ook een friend with benefits waarvan de partner het wel weet en het prima vind, en ons tussendoor zelfs drinken en hapjes komt brengen als we bezig zijn. (ze doet zelf niet mee)
Het is jouw leven en jouw feestje. Ik zou er niet aan meewerken.

Een partner die het weet en ok mee is vind ik prima, maar ik ga niet meewerken aan iets waarvan ik weet dat het ontzettend veel pijn gaat doen als het uitkomt. En dat zelfs enkel voor wat seks.
Dat dat persoon het ook met anderen zou doen boeit me echt niet, ik wil geen deel zijn van pijn berokkenen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198979764
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 14:18 schreef VEM2012 het volgende:
Ik zou er niet over liegen, maar ik heb afgeleerd om het eerlijk te zeggen.
Wat bedoel je, dat je gewoon aangeeft dat je het niet wil delen?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  maandag 12 april 2021 @ 23:14:33 #69
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198980583
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:15 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat bedoel je, dat je gewoon aangeeft dat je het niet wil delen?
Ik denk eerder dat hij het zelf geen gespreksonderwerp zal maken, maar er ook niet over zou liegen. Sowieso is dat zo'n vraag die mensen altijd vragen als ze het antwoord niet willen weten. Iets met domme vragen.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  maandag 12 april 2021 @ 23:19:39 #70
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198980639
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:56 schreef LanaMyst het volgende:
Ik vind het zelf altijd wel prettig als iemand veel partners gehad heeft. Dat maakt ze doorgaans meer ervaren en veel creatiever in bed(of andere plek).

Ik zou ook liever een man hebben die pornoster of gigolo is geweest (of nog steeds is). Dan iemand waarbij de voorgangers op één hand te tellen zijn.
Serieus? Ik vind het moeilijk te geloven dat een pornoster die 10000 wildvreemde vrouwen voor de camera heeft aangeduwd, zijn weg beter zal kunnen vinden dan iemand die 5x een seksueel actieve relatie van 6 jaar oid hebben gehad.
Is toch een hele andere setting.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_198980917
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 21:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het is jouw leven en jouw feestje. Ik zou er niet aan meewerken.

Een partner die het weet en ok mee is vind ik prima, maar ik ga niet meewerken aan iets waarvan ik weet dat het ontzettend veel pijn gaat doen als het uitkomt. En dat zelfs enkel voor wat seks.
Dat dat persoon het ook met anderen zou doen boeit me echt niet, ik wil geen deel zijn van pijn berokkenen.
Ik voel me daar totaal niet schuldig over, heb wel vaker seks met getrouwde mannen die het stiekem doen.

Zolang ik ze niet in probeer te pikken, hem voor mezelf wil of een relatie met ze wil beginnen doe ik niets verkeerd.

Ik snap hun situatie heel goed, heb me ook jarenlang gevangen gevoeld in een monogaam huwelijk, ik ben toen zelf nooit vreemd gegaan maar dacht er wel regelmatig aan.

Hun huwelijk is op zich okay op de seks na, dat stukje wat ze missen kan ik ze geven en beleef er zelf ook nog plezier aan. Ik laat hun fantasie uitkomen omdat ik vrijwel grenzeloos ben.

Veel mannen willen graag seks zoals ze dat zien in de hardere pornofilms en ik geef ze dat graag, van hun eigen partner krijgen ze dat niet.

Heb er vaak aan gedacht er mijn werk van te maken maar ben ik nu te oud voor.
pi_198980972
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:15 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat bedoel je, dat je gewoon aangeeft dat je het niet wil delen?
Ik geef inderdaad aan dat ik het niet belangrijk vind en ik er dus niet op in wil gaan.

Heel simpel: ik heb een vrij losbandig leven geleid en daar hebben meerdere vrouwen niet echt goed op gereageerd.

Mijn vriendin snapt dus echt wel dat ze bepaald niet de eerste is (andersom is dat ook zeker niet zo), maar het aantal zal ze nooit weten.
pi_198981807
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 23:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik geef inderdaad aan dat ik het niet belangrijk vind en ik er dus niet op in wil gaan.

Heel simpel: ik heb een vrij losbandig leven geleid en daar hebben meerdere vrouwen niet echt goed op gereageerd.

Mijn vriendin snapt dus echt wel dat ze bepaald niet de eerste is (andersom is dat ook zeker niet zo), maar het aantal zal ze nooit weten.
Oke , snap wat je bedoelt dan. Ik ben vaak wel nieuwsgierig maar zou er denk ik wat van vinden als het er minder zijn dan ik. Dat slaat nergens op dus liever weet ik het dan niet, het is ook eigenlijk niet belangrijk.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 13 april 2021 @ 08:14:45 #74
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198982099
Oeoeoe....spannend....seks.... :')

Wijven doen er altijd zo moeilijk over

En dat is maar goed ook want anders raakte de wereld in no time overbevolkt
Beati pauperes spiritu
pi_198983528
Ik vraag er niet meer naar bij een dame. Vroeger durfde ik dat vragen en toen viel het me op dat de meeste meiden wel iets antwoorden dat sociaal aanvaardbaar is zoals 3 of 4. Yeah Right! Ze liegen, dus kun je maar beter geen vragen stellen.
Cindy De Vuyst
pi_198994013
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 23:47 schreef LanaMyst het volgende:
Heb er vaak aan gedacht er mijn werk van te maken maar ben ik nu te oud voor.
Er zijn veel (jonge) mannen die een oudere vrouw best willen geven hoor. Waarom zou je je laten tegenhouden door je leeftijd als dit is wat je wilt?

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 07:01 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Oke , snap wat je bedoelt dan. Ik ben vaak wel nieuwsgierig maar zou er denk ik wat van vinden als het er minder zijn dan ik. Dat slaat nergens op dus liever weet ik het dan niet, het is ook eigenlijk niet belangrijk.
Dus als iemand jou een slet vindt vanwege je aantal, dan vind je dat niet kunnen. Maar als jij iemand niks vind omdat die een lager aantal dan jij heeft, dan moet dat wel kunnen? :D _O-
pi_198994073
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:50 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Er zijn veel (jonge) mannen die een oudere vrouw best willen geven hoor. Waarom zou je je laten tegenhouden door je leeftijd als dit is wat je wilt?
[..]

Dus als iemand jou een slet vindt vanwege je aantal, dan vind je dat niet kunnen. Maar als jij iemand niks vind omdat die een lager aantal dan jij heeft, dan moet dat wel kunnen? :D _O-
Nee, juist anders. Dat ik vind dat hij er meer gehad moet hebben omdat ik mij dan “beter” voel ofzo. Geen idee waarom, ik vind het ook niet kunnen dat ik onbewust zo denk. Geïndoctrineerd in de bible belt en romcoms.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198997461
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:50 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Er zijn veel (jonge) mannen die een oudere vrouw best willen geven hoor. Waarom zou je je laten tegenhouden door je leeftijd als dit is wat je wilt?
[..]

Iets bijverdienen als escort is best spannend en heb dat ook wel eens gedaan (al is dat op één hand te tellen) , maar heb verder een redelijke baan dus om dat roer op mijn leeftijd nog helemaal om te gooien lijkt me niet handig.

Met werk ervan maken doelde ik ook eigenlijk meer op een rol als pornoster, niet zozeer als sekswerker. Maar vraag me af of dat tegenwoordig nog wat oplevert. Ik vis wel eens in mijn kennissenkring en bij nieuwe mensen die ik leer kennen of die connecties hebben, want het is wel een wens van mij (al was het maar voor één keer) om eens in een pornofilm mee te doen. En dan bedoel ik niet alleen een korte video op xHamster of Pornhub.
  woensdag 14 april 2021 @ 09:44:49 #79
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198997698
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 09:21 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Iets bijverdienen als escort is best spannend en heb dat ook wel eens gedaan (al is dat op één hand te tellen) , maar heb verder een redelijke baan dus om dat roer op mijn leeftijd nog helemaal om te gooien lijkt me niet handig.

Met werk ervan maken doelde ik ook eigenlijk meer op een rol als pornoster, niet zozeer als sekswerker. Maar vraag me af of dat tegenwoordig nog wat oplevert. Ik vis wel eens in mijn kennissenkring en bij nieuwe mensen die ik leer kennen of die connecties hebben, want het is wel een wens van mij (al was het maar voor één keer) om eens in een pornofilm mee te doen. En dan bedoel ik niet alleen een korte video op xHamster of Pornhub.
Porno maken levert geen rijkdom op, dat deed het niet en nu nog minder.
Als het je wens is mail Kim Holland dan eens. Je gaat de hoofdprijs niet krijgen, maar wel een fijne weg om je fantasie tot werkelijkheid te maken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198998507
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 09:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Porno maken levert geen rijkdom op, dat deed het niet en nu nog minder.
Als het je wens is mail Kim Holland dan eens. Je gaat de hoofdprijs niet krijgen, maar wel een fijne weg om je fantasie tot werkelijkheid te maken.
Kan ik inderdaad eens proberen, gaat mij in dit geval ook niet om het geld maar gewoon voor de fun. En als het iets oplevert, hoe weinig ook, is dat alleen maar meegenomen.
Zal nu in coronatijd wat lastiger worden maar overweeg dat zeker te doen als alles een beetje overgewaaid is.
pi_199005795
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 09:21 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Iets bijverdienen als escort is best spannend en heb dat ook wel eens gedaan (al is dat op één hand te tellen) , maar heb verder een redelijke baan dus om dat roer op mijn leeftijd nog helemaal om te gooien lijkt me niet handig.

Met werk ervan maken doelde ik ook eigenlijk meer op een rol als pornoster, niet zozeer als sekswerker. Maar vraag me af of dat tegenwoordig nog wat oplevert. Ik vis wel eens in mijn kennissenkring en bij nieuwe mensen die ik leer kennen of die connecties hebben, want het is wel een wens van mij (al was het maar voor één keer) om eens in een pornofilm mee te doen. En dan bedoel ik niet alleen een korte video op xHamster of Pornhub.
Ik dacht ook dat je het zijn van een pornoster bedoelde.

Maar dan moet je niet bij Kim Holland zijn maar retourtje Budapest kopen en vooraf met wat pornoproducenten contact opnemen. Die zijn daar in overvloede aanwezig en er is er vast wel een die jou wil inhuren voor een filmpje of 2. :P
pi_199005888
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 09:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Porno maken levert geen rijkdom op, dat deed het niet en nu nog minder.
Als het je wens is mail Kim Holland dan eens. Je gaat de hoofdprijs niet krijgen, maar wel een fijne weg om je fantasie tot werkelijkheid te maken.
Kim Holland? De meiden/vrouwen in haar producties zien er meestal bedt goed uit, maar de mannelijke "pornosterren " zijn vaak van die sulletjes, en ook niet altijd gezegend met een grote lul...Moet er niet aan denken om door dat soort typetjes geneukt te worden, hoeveel ik ook van seks hou. Heeeel misschien als ze er miljoenen voor zouden neerleggen, en dan nóg..Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_199006140
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:38 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Kim Holland? De meiden/vrouwen in haar producties zien er meestal bedt goed uit, maar de mannelijke "pornosterren " zijn vaak van die sulletjes, en ook niet altijd gezegend met een grote lul...Moet er niet aan denken om door dat soort typetjes geneukt te worden, hoeveel ik ook van seks hou. Heeeel misschien als ze er miljoenen voor zouden neerleggen, en dan nóg..Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk.
Stel dat een man had geschreven dat het "vaak van die hoertjes zijn en ook niet altijd gezegend met een grote voorgevel en een nauwe kut". _O-
pi_199006211
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Stel dat een man had geschreven dat het "vaak van die hoertjes zijn en ook niet altijd gezegend met een grote voorgevel en een nauwe kut". _O-
Mag van mij hoor 😎 doe niet aan dubbele standaarden.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_199006299
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:55 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Mag van mij hoor 😎 doe niet aan dubbele standaarden.
100% voor meer mannelijk schoon in porno. En dan ook wat meer man in beeld. O+
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199006503
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:59 schreef Avianflu het volgende:

[..]

100% voor meer mannelijk schoon in porno. En dan ook wat meer man in beeld. O+
😁 precies ja, net als Ron Jeremy , hij heeft dan wel een lul die geschikt is voor porno, maar jammer dat hij eraan vastzit ...
In pornofilms moeten gewoon (seksueel) aantrekkelijke mensen zitten..niemand zit te wachten op types als Kees en Jannie van de hoek o.i.d...
En besides the point verder, maar pornA mag wat mij betreft ook verdwijnen..vrouwen die daarvoor pleitten snappen seks niet helemaal denk ik.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_199006510
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:38 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Kim Holland? De meiden/vrouwen in haar producties zien er meestal bedt goed uit, maar de mannelijke "pornosterren " zijn vaak van die sulletjes, en ook niet altijd gezegend met een grote lul...Moet er niet aan denken om door dat soort typetjes geneukt te worden, hoeveel ik ook van seks hou. Heeeel misschien als ze er miljoenen voor zouden neerleggen, en dan nóg..Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk.
Dan neem je toch een vent mee naar de productie die aan je smaak vol doet? Er zijn genoeg mensen die wat willen filmen, al is het amateur niveau en is de pornograaf verder premier van Nederland (ik noem maar wat).
Als de vent die je meeneemt geil en exhibitionistisch genoeg is, hoeft hij er denk ik ook geen geld voor. Denk hoogstens een kopie van de film.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199006541
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan neem je toch een vent mee naar de productie die aan je smaak vol doet?
Oh kan dat gewoon? Didn't know. 😊
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_199006602
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:09 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

😁 precies ja, net als Ron Jeremy , hij heeft dan wel een lul die geschikt is voor porno, maar jammer dat hij eraan vastzit ...
In pornofilms moeten gewoon (seksueel) aantrekkelijke mensen zitten..niemand zit te wachten op types als Kees en Jannie van de hoek o.i.d...
En besides the point verder, maar pornA mag wat mij betreft ook verdwijnen..vrouwen die daarvoor pleitten snappen seks niet helemaal denk ik.
Eens, al vind ik sommige “normale porno” scènes wel wat over de top en onrealistisch. Maar dat romantische vanilla gedoe. No thanks.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199006629
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:11 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Oh kan dat gewoon? Didn't know. 😊
Dus jij gaat eigenhandig voor films met mooie mannen zorgen O+
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199006686
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:13 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dat romantische vanilla gedoe. No thanks.
Precies! Geil is anders hè? 😊 of van die films waar ze de pik-in-kut/kont scènes blurren...wat heb je er dan überhaupt aan ? _O-
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_199006719
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:14 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dus jij gaat eigenhandig voor films met mooie mannen zorgen O+
Hahaha, wie weet 😉
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_199007199
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:11 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Oh kan dat gewoon? Didn't know. 😊
Natuurlijk, alles kan. Je hebt echter geen naam als vrouw online en als je het ook niet publiek op het internet wil hebben kost het geld om dit te laten doen.

Wil je wel op het net zetten, kan je gewoon zelf je camera vrouw zijn en regisseur. Op chaturbate zitten genoeg amateur dames en (gelegenheids) stellen die een showtje geven, naast ook filmpjes online zetten, zodat mensen kunnen genieten wanneer het stel offline is. Dat filmpje is dan gewoon met webcam, telefoon camera of met een eigen digitale filmcamera opgenomen, bewerkt en daarna online gezet.

Of je er veel aan over houdt weet ik niet, want ik heb daar nooit aan mee gedaan, maar gezien de bezoekersaantallen zal het een leuk zak centje opleveren voor een vakantie of nieuwe bankstel.

Overigens, wisselen je webcam gelegenheidspartners steeds, hoef je mannen niks te vertellen over het aantal bed partners maar gewoon een link geven. Om even weer terug on topic te gaan ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199008336
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Natuurlijk, alles kan. Je hebt echter geen naam als vrouw online en als je het ook niet publiek op het internet wil hebben kost het geld om dit te laten doen.

Wil je wel op het net zetten, kan je gewoon zelf je camera vrouw zijn en regisseur. Op chaturbate zitten genoeg amateur dames en (gelegenheids) stellen die een showtje geven, naast ook filmpjes online zetten, zodat mensen kunnen genieten wanneer het stel offline is. Dat filmpje is dan gewoon met webcam, telefoon camera of met een eigen digitale filmcamera opgenomen, bewerkt en daarna online gezet.

Of je er veel aan over houdt weet ik niet, want ik heb daar nooit aan mee gedaan, maar gezien de bezoekersaantallen zal het een leuk zak centje opleveren voor een vakantie of nieuwe bankstel.

Overigens, wisselen je webcam gelegenheidspartners steeds, hoef je mannen niks te vertellen over het aantal bed partners maar gewoon een link geven. Om even weer terug on topic te gaan ;)
Soort portfolio van je werk. _O-
pi_199009861
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:09 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

😁 precies ja, net als Ron Jeremy , hij heeft dan wel een lul die geschikt is voor porno, maar jammer dat hij eraan vastzit ...
In pornofilms moeten gewoon (seksueel) aantrekkelijke mensen zitten..niemand zit te wachten op types als Kees en Jannie van de hoek o.i.d...
En besides the point verder, maar pornA mag wat mij betreft ook verdwijnen..vrouwen die daarvoor pleitten snappen seks niet helemaal denk ik.
Dat is niet helemaal waar, er zijn genoeg mensen die juist gewone doorsnee mensen in porno willen zien, iemand die bij wijze van spreken de buurvrouw/man zou kunnen zijn. Dat maakt het realistischer en meer tastbaar. Als het superknappe modellen zijn wordt het vaak een ver van mijn bed show hoewel dat ook wel weer zijn charme heeft.
Vandaar daar amateur porno best populair is, het moet er niet te gelikt uit zien, Uiteraard moeten het wel altijd verzorgde mensen zijn en natuurlijk niet super lelijk

vwb dat tweede punt heb je wel gelijk
pi_199009862
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat je het zijn van een pornoster bedoelde.

Maar dan moet je niet bij Kim Holland zijn maar retourtje Budapest kopen en vooraf met wat pornoproducenten contact opnemen. Die zijn daar in overvloede aanwezig en er is er vast wel een die jou wil inhuren voor een filmpje of 2. :P
Ja maar ik heb zo het vermoeden dat die porno industrie in Oostblok landen nogal vrouwonvriendelijk is.
En hoewel het er in de pornofilm zelf van mij best "vrouwonvriendelijk" uit mag zien, wat dat betreft hou ik wel van het hardere werk, incl vernedering enzo. Maar buiten de actie om (en dat geldt overigens ook bij normale dates die ik heb) verwacht ik wel normaal en respectvol behandeld te worden.
pi_199011083
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 05:18 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Ja maar ik heb zo het vermoeden dat die porno industrie in Oostblok landen nogal vrouwonvriendelijk is.
En hoewel het er in de pornofilm zelf van mij best "vrouwonvriendelijk" uit mag zien, wat dat betreft hou ik wel van het hardere werk, incl vernedering enzo. Maar buiten de actie om (en dat geldt overigens ook bij normale dates die ik heb) verwacht ik wel normaal en respectvol behandeld te worden.
Dan geef je dat van tevoren toch aan? En een vent mee nemen die eventueel voor je opkomt, indien nodig.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199017478
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 05:18 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Ja maar ik heb zo het vermoeden dat die porno industrie in Oostblok landen nogal vrouwonvriendelijk is.
En hoewel het er in de pornofilm zelf van mij best "vrouwonvriendelijk" uit mag zien, wat dat betreft hou ik wel van het hardere werk, incl vernedering enzo. Maar buiten de actie om (en dat geldt overigens ook bij normale dates die ik heb) verwacht ik wel normaal en respectvol behandeld te worden.
Ik denk dat dat allang niet meer zo (grootschalig) het geval is, want er schijnen veel westerse pornoproducenten specifiek voor dit doel te zijn verhuisd naar Hongarije (Boedapest) om allerlei redenen en een daarvan is dat het sowieso al het centrum was van veel vrouwelijk schoon dat privé en op camera niet vies is van wat zedelijk betaalde klusjes. :P

Het blijft natuurlijk oppassen met wie je je inlaat, maar sommige producenten zijn award winning en goed bekend. Die zouden vrouwonvriendelijke praktijken niet overleven.
pi_199081606
Ik zou aan hem vragen waarom die daar zo nieuwsgierig naar is? Vind het maar een rare vraag, en het klinkt ook redelijk veroordelend, alsof veel bedpartners gehad hebben een doodzonde is.
pi_199099521
Als het aantal echt zo extreem is (met name in zijn ogen) is het beter om het niet te vertellen. Dit zeg ik uit ervaring. Wanneer je open en bloot bent kan jouw antwoord hem gaan dwarszitten en heel erg onzeker maken (wat niet nodig is ofc), terwijl hij wel nog steeds met jou verder wil. Maar dat kan een punt worden waarover hij zal blijven stressen.
pi_199100626
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 15:56 schreef ladyy__ het volgende:
Als het aantal echt zo extreem is (met name in zijn ogen) is het beter om het niet te vertellen. Dit zeg ik uit ervaring. Wanneer je open en bloot bent kan jouw antwoord hem gaan dwarszitten en heel erg onzeker maken (wat niet nodig is ofc), terwijl hij wel nog steeds met jou verder wil. Maar dat kan een punt worden waarover hij zal blijven stressen.
Het is toch zijn onzekerheid, moet hij jou toch niet mee lastig vallen? Als hij jou echt leuk vindt heeft hij het maar te accepteren en anders zoekt hij zijn maagd maar.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')