Dacht even dat het een topic van opper troll bianconeri was, maar die zal vast een ban hebben in F1quote:
Hopelijk parkeert Max m volgende keer in de eerste muur en gaan ze zich vanaf dan als vanouds richten op het volgende seizoen.quote:
Uitstekende bash.quote:Op maandag 29 maart 2021 00:24 schreef El-Stinho het volgende:
Ik denk dat ik deze Korte Corner 100.000 keer in de herhaling ga kijken, @:rellende_rotscholier .
https://nos.nl/video/2374(...)-gedachten-rond.html
quote:De farmaceutische industrie wil meepraten in het Outbreak Management Team (OMT) dat het kabinet adviseert over de coronamaatregelen. Daarvoor pleit Marc Kaptein, medisch directeur van de Nederlandse vereniging voor Farmaceutische Geneeskunde (NVFG). In het AD zegt hij dat farmaceuten in de coronacrisis hebben laten zien dat ze het vertrouwen van de samenleving waard zijn door binnen een jaar effectieve coronavaccins te ontwikkelen en produceren.
Voetbal is geen sport maar de avonturen van de coach van het nationale jeugdelftal zijn de moeite van het bespreken waard?quote:
In een voetbalpraatprogramma? Dat zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 29 maart 2021 10:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Voetbal is geen sport maar de avonturen van de coach van het nationale jeugdelftal zijn de moeite van het bespreken waard?
Ik zou Microsoft, Skype en Zoom dan ook in het OMT willen. En producenten van WC-papier. En DHL. Vooral DHL, geprezen is Zijn Naam.quote:
En natuurlijk een ruime afvaardiging van COR, dan zijn de problemen zo opgelostquote:Op maandag 29 maart 2021 10:55 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik zou Microsoft, Skype en Zoom dan ook in het OMT willen. En producenten van WC-papier. En DHL. Vooral DHL, geprezen is Zijn Naam.
Als hun toontje terugkomt in beleid en persco's dan is heel Nederland binnen kortste keren suïcidaalquote:Op maandag 29 maart 2021 12:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
En natuurlijk een ruime afvaardiging van COR, dan zijn de problemen zo opgelost
Het is het jaar 2336, in Nederland is zojuist de achtmiljoenste coronaprik gezet. ''Balen'', volgens de demissionair minister van Volksgezondheid, daar deze mijlpaal al veel eerder bereikt had moeten zijn. ''De inhaalrace is nu echt ingezet, ik beloof beterschap''.quote:Het is afgelopen week niet gelukt om een inhaalslag te maken met vaccineren omdat er bij de GGD te weinig afspraken zijn ingepland. Dat zei demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid, CDA) maandag in reactie op het bericht dat het aantal prikken vorige week achterbleef bij de prognose. In plaats van de beloofde 400.000 werden er een kleine 300.000 vaccins gezet. Ondanks de tegenvallers blijft de minister beloven dat het de komende weken wél goed gaat komen met de aantallen prikken die door hem zijn beloofd. De Jonge herhaalde maandag dat Nederland begin april drie miljoen vaccinaties zal hebben gezet, en half april vier miljoen.
Geloof jij de verklaring van Jorritsma en Ollongren?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is het jaar 2336, in Nederland is zojuist de achtmiljoenste coronaprik gezet. ''Balen'', volgens de demissionair minister van Volksgezondheid, daar deze mijlpaal al veel eerder bereikt had moeten zijn. ''De inhaalrace is nu echt ingezet, ik beloof beterschap''.
"Omdat er bij de GGD te weinig afspraken zijn ingepland". Dat is toch geen reden?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is het jaar 2336, in Nederland is zojuist de achtmiljoenste coronaprik gezet. ''Balen'', volgens de demissionair minister van Volksgezondheid, daar deze mijlpaal al veel eerder bereikt had moeten zijn. ''De inhaalrace is nu echt ingezet, ik beloof beterschap''.
Heb je de krabbel van Geert Dales op zijn eigen site gelezen? Die heeft het niet zo op Jorritsma (lol).quote:Op maandag 29 maart 2021 16:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geloof jij de verklaring van Jorritsma en Ollongren?
Ja, ieder weldenkend mens zou het niet zo op Jorritsma moeten hebben.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je de krabbel van Geert Dales op zijn eigen site gelezen? Die heeft het niet zo op Jorritsma (lol).
https://www.geertdales.com/actueel
Nee, die twee denken dat Nederland collectief op het achterhoofd gevallen is. Echt een schrijnende brief, hoe krijg je zoiets uit je toetsenbord? Het feit dat er nog altijd geen reden is gegeven wáárom dat in de notities staat, is veelzeggend. Twee leden van de VVD en D66 nemen het op voor twee andere leden van de VVD en D66, shocking. De Rutte doctrine overheerst nog altijd.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Leuk dat ze de schuld op zich nemen, maar de vraag blijft waarom de naam van Omtzigt op papier staat. Waarom hebben ze dat gedaan als er niemand over gepraat heeft?quote:Op maandag 29 maart 2021 16:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu moet daarbij wel gezegd worden dat Geert Dales volgens mij wel erg graag met modder gooit.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je de krabbel van Geert Dales op zijn eigen site gelezen? Die heeft het niet zo op Jorritsma (lol).
https://www.geertdales.com/actueel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |