Ah, daar zijn de gebruikelijke smoesjes weer..quote:Op zondag 28 maart 2021 20:50 schreef wdn het volgende:
Nee RB heeft het strategisch verkloot wat hem dik 3 secondes heeft gekost.
Je lult onzin. Het is geen excuus. Het is een constatering dat RB tijd heeft laten liggen 38 rondjes waar Lewis EN Bottas dit wel pakten.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ah, daar zijn de gebruikelijke smoesjes weer..
Hoor dit nu al 3 jaar
Mag je blijkbaar niet benoemen. Het ligt nooit aan Maxquote:Op zondag 28 maart 2021 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
En hij heeft nu de snelste auto dus dat smoesje kan niet meer gebruikt worden. Gewoon gefaald weer inderdaad.
Hij heeft een snellere auto tov. voorgaande jaren en een auto die zich kan meten met de Mercedes van Lewis.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
En hij heeft nu de snelste auto dus dat smoesje kan niet meer gebruikt worden. Gewoon gefaald weer inderdaad.
Je kunt trollen beter negeren.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Je lult onzin. Het is geen excuus. Het is een constatering dat RB tijd heeft laten liggen 38 rondjes waar Lewis EN Bottas dit wel pakten.
2de worden is niet falen. Uitvallen door de wagen zelf in de muur te zetten is falen.
Legend in falen op belangrijke momentenquote:Op zondag 28 maart 2021 21:33 schreef phoenyx het volgende:
Nou inderdaad, 2e, wat een gefaal zeg. En als ie aangeeft dat 3 seconden gered konden worden dan is dat zogenaamd een smoesje. We gaan het nog wel zien, Max legend
Die belangrijke momenten waren vaak te wijden aan falen van het voertuig zelfquote:Op zondag 28 maart 2021 21:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Legend in falen op belangrijke momenten
Nee, want dit topic gaat niet over voetbal.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:41 schreef beantherio het volgende:
Wat ik me afvraag: worden dit soort topics in VBL ook getolereerd?
Ik heb het niet over "dit topic". Ik heb het over "dit soort topics". Bijvoorbeeld eentje met de titel "PSV faalt opnieuw" of (meer actueel) "Oranje faalt opnieuw".quote:Op zondag 28 maart 2021 22:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, want dit topic gaat niet over voetbal.
Dat je dat niet snapt, joh.![]()
Ga er anders even serieus op in, joh.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb het niet over "dit topic". Ik heb het over "dit soort topics". Bijvoorbeeld eentje met de titel "PSV faalt opnieuw" of (meer actueel) "Oranje faalt opnieuw".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |