Drank Osterhaus had ook al een stijf plassertje van de week bij Op1 over een 4e golf.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:33 schreef ZarB het volgende:
Van Dissel is alweer uitgefapt op de 3e golf. 4e golf komt eraan![]()
Van Dissel 4 weken terug: 1000 man op de IC met corona, goed hoor Jaap, bijna goed.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:33 schreef ZarB het volgende:
Van Dissel is alweer uitgefapt op de 3e golf. 4e golf komt eraan![]()
Tja sommige fantaseren over triootjes, hij hierover.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Van Dissel 4 weken terug: 1000 man op de IC met corona, goed hoor Jaap, bijna goed.
Schaamteloze fatshaming weerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Had sowieso al het idee dat Bruls niet zoveel gaf om persoonlijke gezondheid.
Ik snap niet dat het geaccepteerd wordt dat deze gasten (Osterhaus, Gommers, Kuijpers, etc.) wekelijks bij talkshows aanschuiven. Hebben die geen ziekenhuis of wat dan ook te runnen? Maar die ¤10k per avond zal wel lekker zijn en reden om extra paniek te zaaien. Ben blij als die lelijke koppen weer van de TV zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:38 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Drank Osterhaus had ook al een stijf plassertje van de week bij Op1 over een 4e golf.
Ik zag een klein nat vlekje in zn broek.
Aan ze kop te zien waren de restaurants kennelijk nog open in Nijmegen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Bruls brult (hihi) maar wat om weer even in de schijnwerper te staan. Heb deze idioot nog nooit iets zinnigs horen zeggen. Doet me een beetje denken aan die Belgische minister van volksgezondheid. Hoe haalt zo iemand het in zijn / haar kop om iets over gezondheid te kunnen zeggen?!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die is sinds oktober geen minister meer. Maar zij is wel een behoorlijk wat tandjes competenter dan meneer Brulsquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bruls brult (hihi) maar wat om weer even in de schijnwerper te staan. Heb deze idioot nog nooit iets zinnigs horen zeggen. Doet me een beetje denken aan die Belgische minister van volksgezondheid. Hoe haalt zo iemand het in zijn / haar kop om iets over gezondheid te kunnen zeggen?!
Je zou toch zeggen dat hij niet bepaald makkelijk met iedere wind zou mee waaien... Wat een windvaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Of je het nou leuk vind of niet, hij spreekt duidelijk "Dus zeggen mijn collega-burgemeesters en ik: maak een optimistischere routekaart" ook namens de andere burgemeesters. Dit zijn wel hele belangrijke invloedrijke mensen, niet om het minst omdat éxact deze mensen ook de politie besturen, en dus bv. hun korpsen kunnen vragen wat soepeler te zijn op mensen in het park enzo.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Blijf in uw kot @Zipportalquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bruls brult (hihi) maar wat om weer even in de schijnwerper te staan. Heb deze idioot nog nooit iets zinnigs horen zeggen. Doet me een beetje denken aan die Belgische minister van volksgezondheid. Hoe haalt zo iemand het in zijn / haar kop om iets over gezondheid te kunnen zeggen?!
Vanaf woensdag.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:15 schreef Discombobulate het volgende:
Wanneer gaat de avondklok naar 22:00? Zaterdag al?
Oh, dan hebben we zaterdag alleen 1 uurtje korter avondklok ivm zomertijd.quote:
Wel nee, doen ze nu al niet, tenzij je met groepjes gaat staan, en is puur een stok achter de deur.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:19 schreef Fred het volgende:
Zou er nog een agent zijn die een boete uit gaat delen in de komende dagen tussen 2100 en 2200?
Begin steeds meer respect te krijgen voor Brulsquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
corona is namelijk een griepquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:16 schreef Za het volgende:
[..]
Het is mijn theorie niet. Kinderen zijn al decennia de aanjagers van de griep epidemieën, en dat zal met corona niet anders zijn.
We ontdekten dat kinderen van 5–17 jaar de hoogste schattingen van RR hadden tijdens de vijf grootste influenza A-uitbraken, hoewel de relatieve omvang van RR in deze leeftijdsgroep in vergelijking met andere leeftijdsgroepen varieerde en het hoogst was voor de A / H1N1-pandemie van 2009. Voor de influenza B-epidemieën van 2010–2011 en 2012–2013 hadden volwassenen van 18–49 jaar en 0–4-jarigen respectievelijk de hoogste schattingen van RR.
Voor 83% van de gesimuleerde epidemieën was de groep met de hoogste RR ook de groep waarvoor de initiële distributie van een bepaalde hoeveelheid vaccin de grootste reductie van R e (0) zou opleveren . In de grootste 40% van de gesimuleerde uitbraken waren kinderen van 5–17 jaar de groep met de hoogste RR en de grootste vaccinatie-impact.
Hoewel het relatieve belang van verschillende leeftijdsgroepen bij het verspreiden van influenza-uitbraken varieert, spelen kinderen van 5–17 jaar de hoofdrol tijdens de grootste influenza A-epidemieën. Extra vaccinatie-inspanningen voor deze groep kunnen bijdragen aan het verminderen van de impact van de epidemie op de hele gemeenschap.
https://www.sciencedirect(...)ii/S1755436515000511
Wees niet bang, die komt wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoelang duurt het eigenlijk voordat die boete komt? Heb nog altijd niks binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |