abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221152680
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:52 schreef DJMO het volgende:

[..]
Vondelpark O+

Is een wannabe Amsterdamse / vriendin van een Amsterdammer ook welkom? O-)
uiteraard, ook niet amsterdammers zijn welkom ;)
pi_221154387
Heb tot nu nog niets overdag gepland in het weekend vanaf half juli, dus laat maar weten wie er zin in heeft
pi_221161096
Zo even de boel lekker laten doorwaaien en nog een uurtje op bank liggen na een slapeloze nacht, rondje fietsen boodschapje doen dan heb ik mijn beweging ook weer gehad voor vandaag :)
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 27 juni 2026 @ 07:31:29 #204
147316 crew  DJMO
#trut
pi_221161336
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:41 schreef Karzai het volgende:
Heb tot nu nog niets overdag gepland in het weekend vanaf half juli, dus laat maar weten wie er zin in heeft
Wij zijn, mits niet op vakantie, eigenlijk elk weekend in Amsterdam te vinden. Zondag vaak bij terrasmus, na een bezoekje aan Italiaander aan de van garnalenstraat.

-edit-

Je had het natuurlijk over het vondelpark. Het is voor ons een kleine moeite om onze plannen een keer aan te passen en daarheen te gaan.

[ Bericht 10% gewijzigd door DJMO op 27-06-2026 07:59:57 ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_221162135
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 07:31 schreef DJMO het volgende:

[..]
Wij zijn, mits niet op vakantie, eigenlijk elk weekend in Amsterdam te vinden. Zondag vaak bij terrasmus, na een bezoekje aan Italiaander aan de van garnalenstraat.

-edit-

Je had het natuurlijk over het vondelpark. Het is voor ons een kleine moeite om onze plannen een keer aan te passen en daarheen te gaan.
Erasmus is voor mij ook niet zover, ik woon er een beetje tussenin :) Vondelpark vinnik wel gezelliger maar het is er ook een stuk drukker
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 27 juni 2026 @ 11:35:56 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_221162724
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 10:16 schreef Karzai het volgende:

[..]
Erasmus is voor mij ook niet zover, ik woon er een beetje tussenin :) Vondelpark vinnik wel gezelliger maar het is er ook een stuk drukker
Vergis je niet het erasmusspark. Daar is het met dit soort dagen ook tering druk. Het is voor ons wel goedkoper parkeren op zondag (gratis dus).
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_221162738
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 11:35 schreef DJMO het volgende:

[..]
Vergis je niet het erasmusspark. Daar is het met dit soort dagen ook tering druk. Het is voor ons wel goedkoper parkeren op zondag (gratis dus).
ah okay, spreken we een keer zondag af, stuur je wel een dm over twee weken
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 27 juni 2026 @ 11:40:57 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_221162768
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 11:37 schreef Karzai het volgende:

[..]
ah okay, spreken we een keer zondag af, stuur je wel een dm over twee weken
^O^

Wie hebben er nog meer zin om aan te sluiten?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')