uiteraard, ook niet amsterdammers zijn welkomquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vondelpark
Is een wannabe Amsterdamse / vriendin van een Amsterdammer ook welkom?![]()
Wij zijn, mits niet op vakantie, eigenlijk elk weekend in Amsterdam te vinden. Zondag vaak bij terrasmus, na een bezoekje aan Italiaander aan de van garnalenstraat.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:41 schreef Karzai het volgende:
Heb tot nu nog niets overdag gepland in het weekend vanaf half juli, dus laat maar weten wie er zin in heeft
Erasmus is voor mij ook niet zover, ik woon er een beetje tusseninquote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wij zijn, mits niet op vakantie, eigenlijk elk weekend in Amsterdam te vinden. Zondag vaak bij terrasmus, na een bezoekje aan Italiaander aan de van garnalenstraat.
-edit-
Je had het natuurlijk over het vondelpark. Het is voor ons een kleine moeite om onze plannen een keer aan te passen en daarheen te gaan.
Vergis je niet het erasmusspark. Daar is het met dit soort dagen ook tering druk. Het is voor ons wel goedkoper parkeren op zondag (gratis dus).quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Erasmus is voor mij ook niet zover, ik woon er een beetje tusseninVondelpark vinnik wel gezelliger maar het is er ook een stuk drukker
ah okay, spreken we een keer zondag af, stuur je wel een dm over twee wekenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vergis je niet het erasmusspark. Daar is het met dit soort dagen ook tering druk. Het is voor ons wel goedkoper parkeren op zondag (gratis dus).
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah okay, spreken we een keer zondag af, stuur je wel een dm over twee weken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |