uiteraard, ook niet amsterdammers zijn welkomquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vondelpark
Is een wannabe Amsterdamse / vriendin van een Amsterdammer ook welkom?![]()
Wij zijn, mits niet op vakantie, eigenlijk elk weekend in Amsterdam te vinden. Zondag vaak bij terrasmus, na een bezoekje aan Italiaander aan de van garnalenstraat.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:41 schreef Karzai het volgende:
Heb tot nu nog niets overdag gepland in het weekend vanaf half juli, dus laat maar weten wie er zin in heeft
Erasmus is voor mij ook niet zover, ik woon er een beetje tusseninquote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wij zijn, mits niet op vakantie, eigenlijk elk weekend in Amsterdam te vinden. Zondag vaak bij terrasmus, na een bezoekje aan Italiaander aan de van garnalenstraat.
-edit-
Je had het natuurlijk over het vondelpark. Het is voor ons een kleine moeite om onze plannen een keer aan te passen en daarheen te gaan.
Vergis je niet het erasmusspark. Daar is het met dit soort dagen ook tering druk. Het is voor ons wel goedkoper parkeren op zondag (gratis dus).quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Erasmus is voor mij ook niet zover, ik woon er een beetje tusseninVondelpark vinnik wel gezelliger maar het is er ook een stuk drukker
ah okay, spreken we een keer zondag af, stuur je wel een dm over twee wekenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vergis je niet het erasmusspark. Daar is het met dit soort dagen ook tering druk. Het is voor ons wel goedkoper parkeren op zondag (gratis dus).
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah okay, spreken we een keer zondag af, stuur je wel een dm over twee weken
U heeft een google maps ban?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:31 schreef DJMO het volgende:
En je moest hier regaren @:raptorix
Zie je wel dat ik niet degene ben die van Google Maps is afgepleurd
Ik ben juist niet van de kaart. Dat ben jijquote:
Oh ik schrok al, ja nee ja nee, maar ik ben wel lief en onschuldig, en uitermate knapquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben juist niet van de kaart. Dat ben jij
Van een knappe tafel kun je niet eten. En lief is Rob ookquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh ik schrok al, ja nee ja nee, maar ik ben wel lief en onschuldig, en uitermate knap
Het Flevopark heeft nog old skool grindpaden (wel glad). Verder is het inderdaad aardig racebaan in veel parken.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:44 schreef spapaars het volgende:
Hebben nu al de parken in ASD een geasfalteerde (fiets)snelweg? Laatst het Noorderpark (Florapark) eens bezocht, asfalt, horeca, en hekken om de bosjes. Het voetbalveldje (rozenveld) met 2 doelen is er nog wel.
ja 30 augustus is goed hoor, kijk maarquote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:53 schreef DJMO het volgende:
Wij zouden zondag 30 augustus kunnen. (sorry, we zijn krentenkakkers, dan is het tenminste gratis parkeren)
Weet je zeker dat het gratis is?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:35 schreef DJMO het volgende:
Vergis je niet het erasmusspark. Daar is het met dit soort dagen ook tering druk. Het is voor ons wel goedkoper parkeren op zondag (gratis dus).
We waren er een keer op een zaterdag, en toen was Rob z'n parkeerapp vergeten uit te zetten. Over de 60 euro parkeerkosten. Sindsdien mag ik alleen nog op zondag of met het ov naar Gideon aan de Jan van Garnalenstraatquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |