abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220985334
of gewoon zelf maken natuurlijk :)
https://mayonaisemaken.eu/zeedijk-mayonaise/
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 13:19:06 #177
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_220985438
Ik vind de Hallen wel geslaagd eigenlijk. Het was een bende en nu is het een cultureel en economisch succes. Dat er ook duurdere winkeltjes en dure horeca in zit, was natuurlijk nodig voor de business case. Ik ga daar zelf niet zitten eten, maar zonder zou je niet zoveel cultuur daar kunnen krijgen. Beetje noodzakelijk kwaad.

En eerlijk gezegd kwam ik in de jaren '90 niet graag in Oud West. Vond het maar een gevaarlijke boel daar. Heb mijn volwassen leven altijd in het centrum gewoond, totdat ik met mijn vriendin (nu mijn vrouw) ging samenwonen in haar buurt (Oud-West dus). Daar was wel wat voor nodig voor ik de centrumring overstak. :D

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 12:55 schreef Karzai het volgende:
Aha oliehoorn is ermee gestopt dat wist ik niet

[ afbeelding ]
Ja, maar bij de slagerij hebben ze dus hun eigen flessen te koop. Dat is goed nieuws.

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 12:55 schreef Karzai het volgende:
of gewoon zelf maken natuurlijk :)
https://mayonaisemaken.eu/zeedijk-mayonaise/
Ik zie alleen geen recept en instructies op die site.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_220985643
Juist dat rafelrandje maakte Oud-West Oud-West.
pi_220985652
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik vind de Hallen wel geslaagd eigenlijk. Het was een bende en nu is het een cultureel en economisch succes. Dat er ook duurdere winkeltjes en dure horeca in zit, was natuurlijk nodig voor de business case. Ik ga daar zelf niet zitten eten, maar zonder zou je niet zoveel cultuur daar kunnen krijgen. Beetje noodzakelijk kwaad.

En eerlijk gezegd kwam ik in de jaren '90 niet graag in Oud West. Vond het maar een gevaarlijke boel daar. Heb mijn volwassen leven altijd in het centrum gewoond, totdat ik met mijn vriendin (nu mijn vrouw) ging samenwonen in haar buurt (Oud-West dus). Daar was wel wat voor nodig voor ik de centrumring overstak. :D
[..]
Ja, maar bij de slagerij hebben ze dus hun eigen flessen te koop. Dat is goed nieuws.
[..]
Ik zie alleen geen recept en instructies op die site.
ja er was wat armoede in oud west en best af en toe gevaarlijk, woon er al mijn hele leven vanaf 1972 dus, maar een hele leuke tijd gehad ;)

Er zal vast wel ergens een receptje staan van zeedijksaus
pi_220985666
Het was geen ghetto ofzo zoals in de vs
pi_220985679
nee bij die slagerij verkochten ze ook oliehoorn
pi_220985682
Er lopen nog genoeg boefjes rond trouwens, maja zolang er nog een markt is voor drugs zal dit ook niet verdwijnen
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 13:43:29 #183
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_220985692
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:36 schreef Karzai het volgende:
Het was geen ghetto ofzo zoals in de vs
Oh nee, zeker niet, maar een vriend van mij woonde in de Wilhelminastraat en dat was gewoon een zooitje. Ik ging daar niet graag 's avonds naar toe. En nu woon ik dus zelf heel plezierig in de Wilhelminastraat.

De vader van mijn vrouw is geboren in de Eerste Helmers en volgens hem was het in zijn jeugd best een nette wijk, maar dat het daarna, eind jaren 60, in verval raakte.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 13:47:42 #184
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_220985747
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:38 schreef Karzai het volgende:
nee bij die slagerij verkochten ze ook oliehoorn
Ah, dat is jammer. Maar dan denk ik dat ze het weer zelf gaan maken.

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:40 schreef Karzai het volgende:
Er lopen nog genoeg boefjes rond trouwens, maja zolang er nog een markt is voor drugs zal dit ook niet verdwijnen
Zeker. Hoorde laatst nog een enorme knal midden in de nacht. Ik zat met een jetlag van heb ik jou daar om half vier in de nacht voor de tv en was na die knal gelijk klaarwakker. Plofkraak op de JPHeije.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_220986055
Ik zoek een betrouwbare elektricien Amsterdam West. Heeft iemand een tip voor mij?
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 14:45:59 #186
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_220986120
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:32 schreef potjecreme het volgende:
Ik zoek een betrouwbare elektricien Amsterdam West. Heeft iemand een tip voor mij?
Ik gebruik altijd Brins:
https://maps.app.goo.gl/E4LbzQHkppEheFjK8?g_st=ac

Niet de goedkoopste, maar niet voor niets een 4,9 voor de reviews op Google.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 8 juni 2026 @ 17:37:58 #187
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_220986947
quote:
14s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:06 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]
Wij ook. Wilhelminastraat hier.
[..]
Inmiddels een half jaar. Toen we begonnen, hadden we 195 wachtenden voor me. Nu nog maar 27.
Oh dat schiet op. Wij hadden ook zo’n wachtrij en uiteindelijk duurde het ruim anderhalf jaar. Maar goed, centrum dus dat is niet zo gek.
With the stars as her umbrella
  maandag 8 juni 2026 @ 17:39:37 #188
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_220986952
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:33 schreef potjecreme het volgende:
Juist dat rafelrandje maakte Oud-West Oud-West.
Ik vind het nu zo gepolijst. Veel buurten in Amsterdam trouwens.
With the stars as her umbrella
pi_220988104
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:39 schreef -Miauw- het volgende:

[..]
Ik vind het nu zo gepolijst. Veel buurten in Amsterdam trouwens.
ik vind het wel geil maar denk niet dat ermee te leven valt
  maandag 8 juni 2026 @ 20:30:58 #190
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_220988249
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:11 schreef Karzai het volgende:

[..]
ik vind het wel geil maar denk niet dat ermee te leven valt
_O-
With the stars as her umbrella
pi_220988695
ben ook klaar met dit teringgezeik in dit kutland ;) :)
  maandag 8 juni 2026 @ 21:19:47 #192
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_220988832
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:10 schreef Karzai het volgende:
ben ook klaar met dit teringgezeik in dit kutland ;) :)
Portugal!
With the stars as her umbrella
  Moderator dinsdag 9 juni 2026 @ 09:33:43 #193
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_220991954
En nu moet ik op zoek naar een bouwkundig expert in Amsterdam. Sinds de buren werk aan hun tuin hebben gedaan (verhogen terras, overkapping) is de vloer van onze schuur/kantoor bol gaan staan met veel vochtplekken. -O-

Gevalletje verzekering natuurlijk, maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd door de diverse verzekeraars. Nu willen ze weer een onderzoek naar de exacte oorzaak van de schade. :{ . Lijkt me toch duidelijk.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 10 juni 2026 @ 06:10:08 #194
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_220998292
Oh balen zeg. En als ik het zo hoor duurt het nog wel even voor de verzekering in actie komt.
With the stars as her umbrella
pi_221037560




Het oude pierebadje bestaat ook nog
pi_221042576
Kwam op weg naar huis net Bridget Maasland tegen met twee kleine hondjes, volgens mij woont die toch echt in oud-zuid :P
pi_221066718
quote:
14s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:47 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]
Ah, dat is jammer. Maar dan denk ik dat ze het weer zelf gaan maken.
[..]
Zeker. Hoorde laatst nog een enorme knal midden in de nacht. Ik zat met een jetlag van heb ik jou daar om half vier in de nacht voor de tv en was na die knal gelijk klaarwakker. Plofkraak op de JPHeije.
Is hier 100 meter van me vandaan, ben nog gaan kijken want was klaarwakker, spreek ook vaak de eigenaar en zoon van eigenaar, aardige hardwerkende kerel, maar schat zo in dat hij het wel goed voor elkaar heeft verzekeringstechnisch, hij heeft ook nog 5 mooie zaken in Amsterdam. Planning is dat ze met een maandje weer over zijn, ze waren gister met de muur bezig als ik me niet vergis.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')