abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219901630
Ik zag het wel bij een Dirk. Wees geen snob en ga eens een Dirk bezoeken.
  Moderator zaterdag 24 januari 2026 @ 15:55:05 #152
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_219915332
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:07 schreef potjecreme het volgende:
Ik zag het wel bij een Dirk. Wees geen snob en ga eens een Dirk bezoeken.
Ik heb niks tegen de Dirk. Er zit er alleen niet eentje in mijn directe buurt.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_219926299
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:07 schreef potjecreme het volgende:
Ik zag het wel bij een Dirk. Wees geen snob en ga eens een Dirk bezoeken.
Ik kom er zo af en toe, maar de AH's zitten hier stuk dichterbij, je me merkt wel dat je gelijk stuk minder kwijt bent. Vooral omdat AH vaak geen goedkope versies van producten heeft.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 8 juni 2026 @ 04:53:35 #154
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_220983333
Amsterdammers! Zijn we een beetje blij met de coalitieplannen? :7
With the stars as her umbrella
pi_220983392
quote:
10s.gif Op maandag 8 juni 2026 04:53 schreef -Miauw- het volgende:
Amsterdammers! Zijn we een beetje blij met de coalitieplannen? :7
Ik denk er hard over na om deze stad te gaan verlaten ;)
pi_220983451
quote:
5s.gif Op donderdag 15 januari 2026 10:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoe is het mogelijk dat ik de afgelopen maand bij een stuk of 10 Amsterdamse AH's ben geweest en bij geen enkele een fles Zeedijksaus kon vinden (zelfs geen ruimte meer in het schap, dus weg uit het assortiment) en dan ga ik naar mijn vader in Heemskerk en dan vind ik daar bij twee AH's wel de echte Zeedijksaus?

Levensvragen!
Hier kejje die kopen, en tevens het broodje zeedijk
https://maps.app.goo.gl/ZF4mnWSzw5SwtuBi9
  maandag 8 juni 2026 @ 08:43:16 #157
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_220983721
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 06:34 schreef Karzai het volgende:

[..]
Ik denk er hard over na om deze stad te gaan verlaten ;)
Oh waarom? Waar zou je heen willen?
With the stars as her umbrella
pi_220983763
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:43 schreef -Miauw- het volgende:

[..]
Oh waarom? Waar zou je heen willen?
begin oud te worden en vind het hier een beetje te druk worden, zou wel een tuintje willen :D
  maandag 8 juni 2026 @ 09:02:26 #159
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_220983776
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:57 schreef Karzai het volgende:

[..]
begin oud te worden en vind het hier een beetje te druk worden, zou wel een tuintje willen :D
Oud O+
Snap je wel, zeker waar jij woont pfff.
Ik mis de tijd dat je heel duidelijk merkte dat het zomervakantie was én wanneer niet. Het is nu altijd druk en overal.
Ik heb zelf het geluk gehad dat ik verhuisd ben naar een leuk huis, in een rustige buurt mét een tuin. Anders was ik waarschijnlijk ook verder gaan kijken.
With the stars as her umbrella
pi_220983785
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:02 schreef -Miauw- het volgende:

[..]
Oud O+
Snap je wel, zeker waar jij woont pfff.
Ik mis de tijd dat je heel duidelijk merkte dat het zomervakantie was én wanneer niet. Het is nu altijd druk en overal.
Ik heb zelf het geluk gehad dat ik verhuisd ben naar een leuk huis, in een rustige buurt mét een tuin. Anders was ik waarschijnlijk ook verder gaan kijken.
Oh, nog wel in Amsterdam?

Sta wel al enige tijd ingeschreven maar de kans op een sociale huurwoning is zeer klein.
En heb wel overwaarde van mijn huidige woning, ga het komende jaar even rustig om mij heen kijken :)
  maandag 8 juni 2026 @ 09:20:05 #161
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_220983830
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:07 schreef Karzai het volgende:

[..]
Oh, nog wel in Amsterdam?

Sta wel al enige tijd ingeschreven maar de kans op een sociale huurwoning is zeer klein.
En heb wel overwaarde van mijn huidige woning, ga het komende jaar even rustig om mij heen kijken :)
Ja wel in Amsterdam, in het oostelijke deel van het centrum zelfs. Doodstil hier op zondag.

Fijn dat je niet helemaal afhankelijk bent van de doorstroom(on)-mogelijkheden hier in de stad.
Hoe is het verder met je?
With the stars as her umbrella
pi_220983857
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:20 schreef -Miauw- het volgende:

[..]
Ja wel in Amsterdam, in het oostelijke deel van het centrum zelfs. Doodstil hier op zondag.

Fijn dat je niet helemaal afhankelijk bent van de doorstroom(on)-mogelijkheden hier in de stad.
Hoe is het verder met je?
Het gaat wel wat beter, ben onlangs ook weer eens alleen op vakantie gegaan.
Het zit voornamelijk op het mentale vlak dat nog verbetering behoeft
  maandag 8 juni 2026 @ 09:46:42 #163
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_220984183
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:24 schreef Karzai het volgende:

[..]
Het gaat wel wat beter, ben onlangs ook weer eens alleen op vakantie gegaan.
Het zit voornamelijk op het mentale vlak dat nog verbetering behoeft
Sterkte daarmee Karzai O+
With the stars as her umbrella
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 10:02:33 #164
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_220984293
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 06:59 schreef Karzai het volgende:
Hier kejje die kopen, en tevens het broodje zeedijk
https://maps.app.goo.gl/ZF4mnWSzw5SwtuBi9
De saus ook? Dat wist ik niet.

In de AH had je knijpflessen Zeedijksaus van producent Oliehoorn, maar die hebben ze dus nu uit het assortiment gehaald. Heb nog bij een groothandel een paar 1-literflessen kunnen kopen, maar ik vermoed dat dat de laatsten zullen zijn. ;(
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 10:07:52 #165
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_220984338
quote:
10s.gif Op maandag 8 juni 2026 04:53 schreef -Miauw- het volgende:
Amsterdammers! Zijn we een beetje blij met de coalitieplannen? :7
Heb ze nog niet volledig gelezen. Begrijp wel dat ze 10.000 on street parkeerplaatsen willen verwijderen. Hopelijk verstoort dat niet op korte termijn de uitgifte van parkeervergunningen, want na lange tijd wachten lijkt het erop dat we binnen de komende 2-3 maanden eindelijk een vergunning krijgen. Onze auto staat nu al geruime tijd bij mijn vader in Beverwijk, of bij het station van Castricum. Ik zou het wel fijn vinden om hem gewoon in de buurt te hebben staan.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 10:13:45 #166
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_220984413
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:24 schreef Karzai het volgende:
Het gaat wel wat beter, ben onlangs ook weer eens alleen op vakantie gegaan.
Het zit voornamelijk op het mentale vlak dat nog verbetering behoeft
Sterkte!

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:57 schreef Karzai het volgende:
begin oud te worden en vind het hier een beetje te druk worden, zou wel een tuintje willen :D
Waar is hier?

Volgens mij is het tegenwoordig alleen nog maar in de tweede en derde week van januari enigszins rustig qua toeristen. :')
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_220984514
oud west, steeds meer toeristen hebben ook dit stadsdeel gevonden -O-
  maandag 8 juni 2026 @ 10:46:15 #168
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_220984700
quote:
14s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:07 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]
Heb ze nog niet volledig gelezen. Begrijp wel dat ze 10.000 on street parkeerplaatsen willen verwijderen. Hopelijk verstoort dat niet op korte termijn de uitgifte van parkeervergunningen, want na lange tijd wachten lijkt het erop dat we binnen de komende 2-3 maanden eindelijk een vergunning krijgen. Onze auto staat nu al geruime tijd bij mijn vader in Beverwijk, of bij het station van Castricum. Ik zou het wel fijn vinden om hem gewoon in de buurt te hebben staan.
Ik ben er bang voor. Ze doen er erg veel aan om autobezit te ontmoedigen.
Hoe lang wachten jullie al?
With the stars as her umbrella
  maandag 8 juni 2026 @ 10:46:28 #169
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_220984703
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:25 schreef Karzai het volgende:
oud west, steeds meer toeristen hebben ook dit stadsdeel gevonden -O-
De Hallen.
With the stars as her umbrella
pi_220984741
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:46 schreef -Miauw- het volgende:

[..]
De Hallen.
En veel hippe eettentjes idd
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 11:06:21 #171
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_220984775
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:25 schreef Karzai het volgende:
oud west, steeds meer toeristen hebben ook dit stadsdeel gevonden -O-
Wij ook. Wilhelminastraat hier.

quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:46 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben er bang voor. Ze doen er erg veel aan om autobezit te ontmoedigen.
Hoe lang wachten jullie al?
Inmiddels een half jaar. Toen we begonnen, hadden we 195 wachtenden voor me. Nu nog maar 27.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_220984890
ik heb ook lang op een parkeervergunning moeten wachten, ik gebruik mijn auto zelden maar dit is de enige reden waarom ik hem niet weg doe anders kom je weer achteraan in de rij te staan
pi_220985012
Oud-West was ooit zo leuk. Was tegen de plannen voor de Hallen. Nu helemaal volgebouwd.
pi_220985241
Er moest wel iets gebeuren met de oude tramremise, maar er zitten nu vooral dure niche winkeltjes, die bioscoop vind ik wel goed en er zit ook een bibliotheek.

Geloof dat de woningen die gebouwd zijn ook erg duur zijn. okay het brengt ook welvaart met zich mee, vroeger was het ook wel erg armoedig allemaal
pi_220985332
Aha oliehoorn is ermee gestopt dat wist ik niet

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')