AZ of Pfizer?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:18 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Mijn ma heeft gister de prik gehad en merkt dat vandaag wel. Pijn in arm en misselijk en daardoor weer barslecht geslapen.
Dit blijft weken rondzingen, 1 verspreking blijft hangen en tientallen correcties niet.quote:
Als je daar speciaal iemand voor hebt maakt dit het nog een stukje erger zelfs.quote:
Jij bent diegene die de Jonge er zelf op aanspreekt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je daar speciaal iemand voor hebt maakt dit het nog een stukje erger zelfs.
Ja met zo een instelling gaat het zeker lukken, man man man, natuurlijk is het vervelend als je verder moet reizen, maar het is je wellicht bekent dat we geen 60 miljoen vaccins op voorrraad hebben? Overigens is dat reizen geen enkel probleem als men vanuit de provincie naar de huishoudbeurs moetquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind die "Iedereen die wil" een beetje misplaatst.
Nee Hugo de Jonge, je bedoelt iedereen die bereid is kilometers te reizen naar een prik-event.
Iemand uit Groningen of Midden-Limburg die net zo graag geprikt wil worden als iemand uit Amsterdam, moet er straks gewoon veel meer moeite voor doen.
Ok. Dat is goed.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jij bent diegene die de Jonge er zelf op aanspreekt.
Voorzitter Kampeerraad.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
Fuctie elders.
Inderdaad, spijkers op laag water zoeken dit.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja met zo een instelling gaat het zeker lukken, man man man, natuurlijk is het vervelend als je verder moet reizen, maar het is je wellicht bekent dat we geen 60 miljoen vaccins op voorrraad hebben? Overigens is dat reizen geen enkel probleem als men vanuit de provincie naar de huishoudbeurs moet
Oh geen zorgen, dat hoor je bijna bij iedereen, volgens mij meeste dingen wel na 24 uur over.quote:
Maar zodra een substantieël deel van de bevolking gevaccineerd is zal dat wel gigantisch kelderen. In Israël daalde het aanntal besmettingen ook al voordat de grens van groepsimmuniteit werd bereikt (als die al is bereikt). Dan kun je met simpele maatregelen al een reproductiegetal onder de 1 krijgen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar hebben we dan ook al maanden strenge maatregelen voor nodig waarschijnlijk.
Dit is een grapje neem ik aan? Iedereen boven de 18 een eerste prik in juni, nu 2 weken later een uitnodiging voor 1 oktober?quote:
In de eerste fase moesten mensen soms wat verder reizen, maar dat kwam omdat je maar een beperkt aantal batches hebt, en die kun je niet over 60 plekken verspreiden, maar goed nemen ze lekker geen vaccin, mogen ze ook niet naar de kroeg van Hugo en is er meer voor onsquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:22 schreef Gunner het volgende:
Hoezo kom je erbij dat je vanuit limburg naar amsterdam moet?
Zit dat minderwaardigheidscomplex zo diep daar?
Elke beetje stad krijgt een vaccinatielocatie. Huisartsen doen het. Ik zie het probleem niet.
Het was een foutje van Hugo, is inmiddels door hem hersteltquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:24 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dit is een grapje neem ik aan? Iedereen boven de 18 een eerste prik in juni, nu 2 weken later een uitnodiging voor 1 oktober?
Nee?
Ach, ik maak er wel een uitje van, kom ik nog eens ergensquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:17 schreef BillDauterive het volgende:
Nee Hugo de Jonge, je bedoelt iedereen die bereid is kilometers te reizen naar een prik-event.
Iemand uit Groningen of Midden-Limburg die net zo graag geprikt wil worden als iemand uit Amsterdam, moet er straks gewoon veel meer moeite voor doen.
Er zijn genoeg mensen die best gevaccineerd willen worden, maar geen kilometers willen reizen naar zo'n prikevent. Die kiezen er dan voor om bij een locatie dichterbij huis te laten prikken, ook al zal daar een wachttijd zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja met zo een instelling gaat het zeker lukken, man man man, natuurlijk is het vervelend als je verder moet reizen, maar het is je wellicht bekent dat we geen 60 miljoen vaccins op voorrraad hebben? Overigens is dat reizen geen enkel probleem als men vanuit de provincie naar de huishoudbeurs moet
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:17 schreef BillDauterive het volgende:
Hihahoquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:36 schreef zalkc het volgende:
[..]
Helpt het ook tegen je dagelijkse rants?
Zorg.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nu al? Werk je in de zorg of ben je risicogroep?
Ojee haha.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. Wanneer mag je?
Ik ben nog steeds gaar van mijn vaccinatie
Is het ook al bij je opgekomen dat er nog een heleboel plekken bij gaan komen als het tempo blijft versnellen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die best gevaccineerd willen worden, maar geen kilometers willen reizen naar zo'n prikevent. Die kiezen er dan voor om bij een locatie dichterbij huis te laten prikken, ook al zal daar een wachttijd zijn.
Dan is het wat misplaatst om te zeggen dat iedereen die wil voor 1 juli één prik gehad heeft.
Ik ook! Ik gok dat ik naar Apeldoorn moet, dan kan ik meteen bij iemand van mijn familie op bezoek. En als het verder weg is, dan haal ik daar wel een OV-fiets oidquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ach, ik maak er wel een uitje van, kom ik nog eens ergens![]()
Maar ben wel met je eens dat in principe de locatie voor iedereen binnen hsndbereik moet liggen.
Ja ik hoop het voor haar. Is altijd vervelend als je je heel de dag zo brak voelt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh geen zorgen, dat hoor je bijna bij iedereen, volgens mij meeste dingen wel na 24 uur over.
Kiezen??????? Ik weet niet of je het door hebt, maar doordat die mensen wachten lopen ze dus verhoogde kans de zorg te belasten, de mensen die nu aan de beurt zijn zorgen er dus voor dat door hun laksheid 90% niks kan doen, wat mij betreft laten we die mensen ook lekker buiten het ziekenhuis als ze te beroert zijn even wat verder te reizen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die best gevaccineerd willen worden, maar geen kilometers willen reizen naar zo'n prikevent. Die kiezen er dan voor om bij een locatie dichterbij huis te laten prikken, ook al zal daar een wachttijd zijn.
Dan is het wat misplaatst om te zeggen dat iedereen die wil voor 1 juli één prik gehad heeft.
Amsterdam 2x. Schandalig. Minachting van de provincie.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:28 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn wel bezig met opschalen qua locaties.
Ergens zie ik het ook wel graag dat ze binnen de ring blijven.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Amsterdam 2x. Schandalig. Minachting van de provincie.
Wij zijn allang immuun binnen de ring, we wachten tot jullie eindelijk eens klaar zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:31 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ergens zie ik het ook wel graag dat ze binnen de ring blijven.
Ik rij wel naar Groningen hoor voor mijn prik. Maar dan ga ik wel meteen shoppen, terrasje pakken, hotel pakken en dan de volgende dag rustig terug tuffen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:17 schreef BillDauterive het volgende:
Maar met die kilometers reizen bedoel je ook 5-10 km? Het is ook niet te doen voor de GGD om in elk dorp een priklocatie neer te zetten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Rotterdam heeft er drie.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rotterdam drie keerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze zouden willen dat dit over sterren gingquote:
Hazes mag je houden.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze zouden willen dat dit over sterren ging.
Ook al lees ik je posts als duiding dagelijks en waardeer ik jouw inzet om te proberen de getallen te duiden, je manier van overbrengen van je boodschap is niet altijd heel erg handig/productief. Getuige je laatste zin.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar - voor zover ik weet - komen er vooral een aantal massale prikevents, waarbij in zeer korte tijd veel mensen gevaccineerd gaan worden. Die kan je niet overal neerzetten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:29 schreef zalkc het volgende:
[..]
Is het ook al bij je opgekomen dat er nog een heleboel plekken bij gaan komen als het tempo blijft versnellen?
Ik ga er vanuit dat de prikevents wel verder reizen is. De verspreiding van de GGD's is voor heel veel mensen best goed, maar die zullen vast ook niet oneindig kunnen opschalen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar met die kilometers reizen bedoel je ook 5-10 km? Het is ook niet te doen voor de GGD om in elk dorp een priklocatie neer te zetten.
een stok in neus.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:41 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Letterlijk werkt ie beter heb ik gehoord.
Ik kan mij voorstellen dat je als GGD medewerker niet een swab in een aars willen stoppen waar je een bezemstok nog in kwijt kan raken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:37 schreef Vallon het volgende:
[..]
een stok in neus.
Idd want in de ontlasting is het ook goed en zelfs beter te controleren of daar daadwerkelijk virusdeeltjes cq antistoffen of concretyer; gevolgen zijn. Probleem met luchtwegen is dat je daar positief kan testen zonder dat jezelf daarwerkelijk geïnfecteerd bent. De aanwezigheid van virus in de keel/mond zegt niets over het besmet zijn of gevolgen hebben.
Ik vermoed echter dat de bereidheid tot rectaal testen flink zal afnemen en men het maar houdt op het oraal showgedoe.
Misschien een coronatest in je pleepapier, 2 vliegen in 1 klapquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:37 schreef Vallon het volgende:
[..]
een stok in neus.
Idd want in de ontlasting is het ook goed en zelfs beter te controleren of daar daadwerkelijk virusdeeltjes cq antistoffen of concretyer; gevolgen zijn. Probleem met luchtwegen is dat je daar positief kan testen zonder dat jezelf daarwerkelijk geïnfecteerd bent. De aanwezigheid van virus in de keel/mond zegt niets over het besmet zijn of gevolgen hebben.
Ik vermoed echter dat de bereidheid tot rectaal testen flink zal afnemen en men het maar houdt op het oraal showgedoe.
iets met riool is al vanaf het begin usance.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:41 schreef zalkc het volgende:
[..]
Misschien een coronatest in je pleepapier, 2 vliegen in 1 klap
Ben ik nu cynisch als ik eerder denk dat het idd op oktober wordt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het was een foutje van Hugo, is inmiddels door hem herstelt
Nee.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:45 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ben ik nu cynisch als ik eerder denk dat het idd op oktober wordt.
Als je dan de grafiek op z'n Tjaap van Dissel's laat zien, zie je dat het de goede kant uitgaat:quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:41 schreef raptorix het volgende:
Cijfertjes, voorschrijdend gemiddelde 7 daags:
[ afbeelding ]
Groningen, m'n geboortestadquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik rij wel naar Groningen hoor voor mijn prik. Maar dan ga ik wel meteen shoppen, terrasje pakken, hotel pakken en dan de volgende dag rustig terug tuffen.
Nou ja door dit soort continue fouten werk je argwaan op en onzekerheid, dit is gewoon amateurisme.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:45 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ben ik nu cynisch als ik eerder denk dat het idd op oktober wordt.
Ik zal dit tevens dinsdag verder verklaren in een joetoeb sessie.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je dan de grafiek op z'n Tjaap van Dissel's laat zien, zie je dat het de goede kant uitgaat:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |