Dit. Anders kun je wel altijd ervan uitgaan dat je besmet bent. Dat doen vast genoeg mensen, maar ik doe daar niet aan mee.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zolang ik nergens last van heb ga ik altijd met een normaal gevoel de deur uit.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Don zit in de groep van morbide obesitas.
Nou ben ik iemand met een BMI van net 22 en ik vind mensen waarbij de kin direct overgaat in de borst, dus zonder dat er een nek tussen zit, altijd een interessant fenomeen om te zienquote:
* Gunner voelt aan z'n nek. Valt nog mee denk ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou ben ik iemand met een BMI van net 22 en ik vind mensen waarbij de kin direct overgaat in de borst, dus zonder dat er een nek tussen zit, altijd een interessant fenomeen om te zien
Mijn BMI is ook nog te hoog maar ben nu wel van 33 naar 28 gegaan en heb sowieso een redelijk brede bouw waardoor het wat meer lijkt, maar echt als ik er zo uit zou zien dan zou ik me niet volproppen met pizzas in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou ben ik iemand met een BMI van net 22 en ik vind mensen waarbij de kin direct overgaat in de borst, dus zonder dat er een nek tussen zit, altijd een interessant fenomeen om te zien
Ook nog eens na middernacht. Dat is ook niet zo'n geweldig tijdstip voor zulk vet eten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn BMI is ook nog te hoog maar ben nu wel van 33 naar 28 gegaan en heb sowieso een redelijk brede bouw waardoor het wat meer lijkt, maar echt als ik er zo uit zou zien dan zou ik me niet volproppen met pizzas in ieder geval.
Dat soort mensen moeten ze ook geen AZ geven maar in een dieetkamp zetten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ook nog eens na middernacht. Dat is ook niet zo'n geweldig tijdstip voor zulk vet eten.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:53 schreef raptorix het volgende:
Over 8 minuten de nieuwe cijfers, ik voorspel goede IC getallen, middelmatig ziekenhuis
Zou hij zelf door hebben dat hij eigenlijk geen antwoord geeft op de vraag?quote:
Vrijdag is meestal niet heel goed, het is echter ook niet heel dramatisch.quote:
Werkt vanuit huis, laat z'n eten thuis bezorgen en ziet zelden mensen. Alleen door allemaal een beetje meer Braddie te worden kunnen we het virus verslaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:56 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Hoezo is dit ook al een Braddietopic geworden?
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vrijdag is meestal niet heel goed, het is echter ook niet heel dramatisch.
Heuh. Ligt het nou aan mij of worden de data steeds verder naar achter verschoven?quote:
In een week tijd dus +10% in de ziekenhuizen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:05 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vorige week vrijdag, dezelfde stijging. Alleen IC iets beter
nosquote:Honderd extra IC-bedden in Nederlandse ziekenhuizen
De capaciteit op de intensivecareafdelingen in Nederlandse ziekenhuizen wordt met honderd bedden uitgebreid. Het aantal IC-bedden gaat van 1350 naar 1450, heeft Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care, bevestigd.
De bedden zijn vooral bedoeld voor niet-coronazorg.
Op dit moment zijn 1263 bedden op de IC's bezet, ongeveer de helft daarvan door coronapatiënten. De afspraak is dat bij een bezetting van 80 procent de capaciteit wordt opgeschaald.
Van 1 juli iedereen geprikt naar 1 oktober iedereen een uitnodiging voor een prik. Ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heuh. Ligt het nou aan mij of worden de data steeds verder naar achter verschoven?
Opnames ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In een week tijd dus +10% in de ziekenhuizen.
Bezetting IC toch ook. Het neemt gewoon toe.quote:
Nee hoor. Op 1 Juli zouden +/- 8 miljoen volwassenen volledig gevaccineerd en 2-4 miljoen volwassenen 1 prik hebben gehad. Dat is wat anders.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Van 1 juli iedereen geprikt naar 1 oktober iedereen een uitnodiging voor een prik. Ja.
Natuurlijk neeemt het nog toe, maar dat is geen ramp, het gaat erom of het niet uit de klauwen loopt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bezetting IC toch ook. Het neemt gewoon toe.
Je hebt daarnaast ook een wijde verzameling aan terminologiequote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heuh. Ligt het nou aan mij of worden de data steeds verder naar achter verschoven?
Is de bezetting niet gigantisch aan de lage kant als we de scenario's van Jaap V. Dissel uit zouden komen? Oftewel het is niet goed, maar komt niet eens in de buurt van hoe slecht het had kunnen zijn.quote:
1 juli is al 1 oktober geworden?quote:
De voorspelling was gister 1000 Corona gevallen op de IC, dus we zitten behoorljik aan de veilige kant.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:10 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Is de bezetting niet gigantisch aan de lage kant als we de scenario's van Jaap V. Dissel uit zouden komen? Oftewel het is niet goed, maar komt niet eens in de buurt van hoe slecht het had kunnen zijn.
Iedereen (die wat wil) zou ik 1 juli ten minste eenmaal geprikt zijn volgens Hugo. Nu wordt dat blijkbaar een uitnodiging voor 1 oktober.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee hoor. Op 1 Juli zouden +/- 8 miljoen volwassenen volledig gevaccineerd en 2-4 miljoen volwassenen 1 prik hebben gehad. Dat is wat anders.
Volgens mij riep hij dat tijdens Persco, iemand daar toevallig linkje naar?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Iedereen (die wat wil) zou ik 1 juli ten minste eenmaal geprikt zijn volgens Hugo. Nu wordt dat blijkbaar een uitnodiging voor 1 oktober.
Ik zeg: functie elders.
Daar hebben we dan ook al maanden strenge maatregelen voor nodig waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:10 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Is de bezetting niet gigantisch aan de lage kant als we de scenario's van Jaap V. Dissel uit zouden komen? Oftewel het is niet goed, maar komt niet eens in de buurt van hoe slecht het had kunnen zijn.
Nee, Hugo heeft meerdere malen gezegd dat iedere volwassen Nederlander die dat wilde, voor 1 juli zijn eerste prik had gehad.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee hoor. Op 1 Juli zouden +/- 8 miljoen volwassenen volledig gevaccineerd en 2-4 miljoen volwassenen 1 prik hebben gehad. Dat is wat anders.
Bij nader inzien heb je gelijk.. huh ??quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Iedereen (die wat wil) zou ik 1 juli ten minste eenmaal geprikt zijn volgens Hugo. Nu wordt dat blijkbaar een uitnodiging voor 1 oktober.
Ik zeg: functie elders.
Gelukkig! Kroegen open enzo.quote:
*tikt wat op papierenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
Fuctie elders.
Dus bij een tweet over zo'n belangrijk onderwerp zelfs niet de goede datum kunnen tweeten.quote:
Gelukkig is de oversterfte onder normaal.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Natuurlijk neeemt het nog toe, maar dat is geen ramp, het gaat erom of het niet uit de klauwen loopt.
Dat doet hij niet zelf.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Dus bij een tweet over zo'n belangrijk onderwerp zelfs niet de goede datum kunnen tweeten.
Dan snap ik wel dat hij zonder rijbewijs en met een verlopen paspoort met de auto bij het stembureau aan komt.
Vooral vanwege de vaccinaties.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:14 schreef zoost het volgende:
[..]
Gelukkig is de oversterfte onder normaal.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)100-mensen-overleden
Dat was de schuld van zijn vrouw!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:14 schreef OProg het volgende:
Dan snap ik wel dat hij zonder rijbewijs en met een verlopen paspoort met de auto bij het stembureau aan komt.
Nee, dat was een foutje.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ah, juli is al oktober geworden.
Surprise, surprise.
Ik weet niet hoeveel kinderen zijn vrouw heeft maar Hugo is de oudste.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Dus bij een tweet over zo'n belangrijk onderwerp zelfs niet de goede datum kunnen tweeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |