Ach hier zitten ook users die hem onder het mom van vrijheid maar wat graag ingevoerd zien worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:33 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het zal met een omweg wel gaan gebeuren met een meerderheid die vooral voor het (eigen)belang is van een centraal geleid bestuur.
Helpt het ook tegen je dagelijkse rants?quote:
Paling is nogal schaars.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
binnenhofpiek
on a different note nu we het over viesdikke mensen hebben
waarom is 100 gram paling, toch een gezonde vis toch(?), 8 euro 25. en kan ik bij de Febo een grillburger halen voor 2,70.
Werkt dat ook bij een huisdier?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vaak zit er een controlemiddel in de test, die laat zien dat deze goed is afgenomen.
Het "mooie" van media en informatie is dat er altijd wel ergens een piek (die er) is of zal komen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
We kunnen halsstarrig vast blijven houden maar als de besmettingen weer oplopen dan is het de schuld van de mensen die zich minder aan de maatregelen houden. Ik geloof dat persoonlijk niet meer.
Schaatspiek, Black Friday-piek, carnavalspiek, kerstboompiek.
Mjah zoiets lijkt me nuttig als ze dat 8 maanden terug hadden gedaan, we zitten nu al midden in de vaccinatie periode, beetje te laat, maar goed wellicht dat het wat inzicht geeft voor de Corona van volgend jaar, hoewel ik eigenlijk wel weer een beetje aan een nieuwe pandamie toe ben.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Waarom niet?
6 maanden een armbandje snachts dragen vind ik geen probleem als het het onderzoek naar corona helpt
dat snap ik. maar het is lastig kiezen als ik voor dat broodje paling ook drie grillburgers kan halen. iets met gezondere keuze enzoquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Paling is nogal schaars.
Kwestie van vraag en aanbod.
Komende zomer zijn de ziekenhuizen leeg en dan is het 'corona is onder controle, maar nog niet weg. Om veilig sporten en uitgaan te garanderen is het belangrijk dat iedereen zich zo vaak en veel mogelijk test' oid.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:36 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ach hier zitten ook users die hem onder het mom van vrijheid maar wat graag ingevoerd zien worden.
De ironie...
Ja als je geen zin hebt in je werk hou je het gewoon tegen een Nerts aan, gegarandeerd roodquote:
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
dat snap ik. maar het is lastig kiezen als ik voor dat broodje paling ook drie grillburgers kan halen. iets met gezondere keuze enzo
Ze kunnen die test gaan steken waar de zon niet schijnt. Figuurlijk dan.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Komende zomer zijn de ziekenhuizen leeg en dan is het 'corona is onder controle, maar nog niet weg. Om veilig sporten en uitgaan te garanderen is het belangrijk dat iedereen zich zo vaak en veel mogelijk test' oid.
We moeten Hugo vooral het idee geven dat hij Corona verslagen heeft.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Komende zomer zijn de ziekenhuizen leeg en dan is het 'corona is onder controle, maar nog niet weg. Om veilig sporten en uitgaan te garanderen is het belangrijk dat iedereen zich zo vaak en veel mogelijk test' oid.
Mag je wel weer China in, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:40 schreef galantis het volgende:
[..]
Ze kunnen die test gaan steken waar de zon niet schijnt. Figuurlijk dan.
Letterlijk werkt ie beter heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:40 schreef galantis het volgende:
[..]
Ze kunnen die test gaan steken waar de zon niet schijnt. Figuurlijk dan.
Mweh, het lijkt me dat de informatie die ze eruit halen ook wel voor andere SARS virussen informatief kan zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah zoiets lijkt me nuttig als ze dat 8 maanden terug hadden gedaan, we zitten nu al midden in de vaccinatie periode, beetje te laat, maar goed wellicht dat het wat inzicht geeft voor de Corona van volgend jaar, hoewel ik eigenlijk wel weer een beetje aan een nieuwe pandamie toe ben.
Ik stel voor dat we dan ook meteen gaan testen op griep en verkoudheid. Immers, die zijn ook onder controle, maar niet weg... En wie weet nog een paar vervelende bacteriėn. Ik bedoel: als je tóch bezig bent.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wanneer had jij 'm gehad, waarde collega?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. Wanneer mag je?
Ik ben nog steeds gaar van mijn vaccinatie
Gewoon een preventieve MRI scan voor iedereen, want een tumor kan je zomaar ontwikkelenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:43 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we dan ook meteen gaan testen op griep en verkoudheid. Immers, die zijn ook onder controle, maar niet weg... En wie weet nog een paar vervelende bacteriėn. Ik bedoel: als je tóch bezig bent.
Ik stel voor dat we gewoon onze eigen staats vaccin fabriek en onderzoeks labo maken en van te voren aangeven dat we die niet gaan delen maar dat ze maar hun eigen dingen moeten brouwen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mweh, het lijkt me dat de informatie die ze eruit halen ook wel voor andere SARS virussen informatief kan zijn.
Dit zou zou niet de laatste Sars pandemie kunnen zijn.
Iedereen zijn benen amputeren zodat we geen schaatsongelukken meer hehbben.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gewoon een preventieve MRI scan voor iedereen, want een tumor kan je zomaar ontwikkelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |