Dat een groot deel van de besmette mensen niet in het ziekenhuis komt zorgt nog niet voor dat specifieke aantal van 1:80 / 1:100. Dat kan dan net zo goed 1:50, 1:60 of 1:120 zijn. Het is alle keren weinig, maar maakt voor de berekening een wezenlijk verschil.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die moet ik dan even opzoeken, maar die 1:80 a 1:100 is niet zo vreemd omdat een heel groot deel van de mensen helemaal geen, of weinig ziek worden na een besmetting, waarom denk je dat het aantal positief getesten nu zo hoog lijkt? Heel simpel, omdat die mensen zich eerst helemaal niet lieten testen, maar slechts de mensen die serieuse verschijnselen hadden. Sterker nog, in de 1e golf werden meestal alleen mensen getest die naar het ziekenhuis moesten of echt heel slecht waren.
Ik zal nog even die 1: 80/100 proberen te vinden, hier alvast wat meer:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)bben-het-virus-gehad
HIHIHAHAHOHOquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je nu positief kan zijn over dit soort cijfers.
Ik zal het voor je opzoeken, het is echt niet dat ik dat cijfer verzonnen heb.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:17 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat een groot deel van de besmette mensen in het ziekenhuis komt zorgt nog niet voor dat specifieke aantal van 1:80 / 1:100. Dat kan dan net zo goed 1:50, 1:60 of 1:120 zijn. Het is alle keren weinig, maar maakt voor de berekening een wezenlijk verschil.
Als we dit weekend redelijke IC cijfers hebben zul je daar ook een 3 wekelijkse daling zienquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Stijgingspercentage daalt richting 17% (komend vanaf 20%).
En net voor 20 april gaan de cijfers ''wonderbaarlijk'' weer omhoogquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als we dit weekend redelijke IC cijfers hebben zul je daar ook een 3 wekelijkse daling zien
De mensen luisteren niet!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
En net voor 20 april gaan de cijfers ''wonderbaarlijk'' weer omhoog
Ferd zal ons dan nog eens bestraffend toespreken.quote:
Vooral die donkerblauwequote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:20 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Die 'blauwen' zijn het ergst toch?![]()
Wat aardig dat je het vraagt.quote:Is je kind al aan de beterende hand, btw?
Verdomd.... zit er ook nog een donkerheidsgraad in?!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:23 schreef Celestien het volgende:
[..]
Vooral die donkerblauwe
[..]
Wat aardig dat je het vraagt.
Ze is nog thuis, maar oorpijn lijkt zo ongeveer verdwenen. Ze eet ook weer en heeft haar energie weer terug. Maandag dus weer naar school
Je houdt me voor de gek, toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Verdomd.... zit er ook nog een donkerheidsgraad in?!![]()
![]()
Dat zal ze vast ook wel doen, de stuiterbalquote:Fijn. Oorpijn is echt niet leuk!![]()
Kan ze nog ff lekker van het weekend genieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |