fixed that for mequote:
Zin an.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:17 schreef babylon het volgende:
Nog 3 uur voor de eerste VT van het seizoen
F1
wordt weer een sportieve dag zondag.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:17 schreef babylon het volgende:
F1
Sportief de hele dag op m'n reet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt weer een sportieve dag zondag.
Eerst de hele middag Gent-Wevelgem kijken en dan in 1 ruk door naar Bahrein
Om op schema te blijven voor mijn virtuele ronde van vlaanderen moet ik eigenlijk minimaal 100km fietsen dit weekend.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sportief de hele dag op m'n reet.
Nee, grapje, ik "moet" ook nog ergens hardlopen zondag.
Sporten doe ik morgen. Zondag met een maat Tequilla-Red Bull en Corona drinken om Perez welkom te hetenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt weer een sportieve dag zondag.
Eerst de hele middag Gent-Wevelgem kijken en dan in 1 ruk door naar Bahrein
Heh. Dat klinkt wel matig ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Om op schema te blijven voor mijn virtuele ronde van vlaanderen moet ik eigenlijk minimaal 100km fietsen dit weekend.
Als het morgen gaat regenen wordt dat wel een probleempje denk ik
wel zaterdag dan nog een uurtje vroeger naar bed gaanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heh. Dat klinkt wel matig ja.
Ik heb vanmiddag en zondag op het programma staan, maar gezien hoe vroeg ik in slaap val de afgelopen tijd, zou het me niet verbazen als zondagochtend daadwerkelijk blijkt te bestaan.
Ik voel een koffiedate aankomen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:05 schreef Tegan het volgende:
Koffie. Cappuccino
. Cappuccino met kaneel
.
Ik noteer het alvast als reminder in mijn agenda.quote:
Ik kan zondag niet live kijken godverdegodverquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:17 schreef babylon het volgende:
F1
Ik moet de kwali opnemen. Meteen goed beginnen met alle apps negeren.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kan zondag niet live kijken godverdegodver
Herstel, zie dat ze pas om 17.00 beginnen. Dan kan ik mogelijk op tijd thuis zijn.
SORRY!quote:
Oh yeahquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:05 schreef Tegan het volgende:
Koffie. Cappuccino
. Cappuccino met kaneel
.
Net thuis na een wandeling door de Haagse duinen. Straks maar mijn eerste biertje van de dag opentrekken.quote:
Oh, ik ben daar al vaak aan toe geweestquote:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net thuis na een wandeling door de Haagse duinen. Straks maar mijn eerste biertje van de dag opentrekken.
Ja slapen en even oefenen met mijn leenauto :’)quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, ik ben daar al vaak aan toe geweest
wilde plannen zeker?
Slapen. goed plan.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja slapen en even oefenen met mijn leenauto :’)
Die van mij komt ook voorlopig niet van zijn plekquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Slapen. goed plan.
Ik ga er van uit dat mijn auto niet van zn plek komt dit weekend.
Wil je een foto van de Schotse Hooglanders die ik tegenkwam als afleiding?quote:
vertel verder.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die van mij komt ook voorlopig niet van zijn plek
De bestuurder van de opel corsa achter mij vond het een goed plan om op mijn bumper te klimmen toen ik netjes stond te wachten bij het stoplicht.quote:
Ai.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De bestuurder van de opel corsa achter mij vond het een goed plan om op mijn bumper te klimmen toen ik netjes stond te wachten bij het stoplicht.
Ik word niet wild van koeien.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je een foto van de Schotse Hooglanders die ik tegenkwam als afleiding?
Worden koeien wel wild van jou?quote:
Dat was ook niet mijn bedoeling. Hoopte juist dat je er rustig van zou worden.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De bestuurder van de opel corsa achter mij vond het een goed plan om op mijn bumper te klimmen toen ik netjes stond te wachten bij het stoplicht.
Heb je hem wel in brand gestoken?quote:
Nee haar opel corsa is al totalllos dus denk dat ze wel al straf heeft. Los van de rekening die ze van mij gaat krijgenquote:
Foto's van het strandquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je een foto van de Schotse Hooglanders die ik tegenkwam als afleiding?
Jij nergens last van?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee haar opel corsa is al totalllos dus denk dat ze wel al straf heeft. Los van de rekening die ze van mij gaat krijgen
Zover ben ik niet geweest vandaag.quote:
Nou, de dag is nog jong, hup hup..quote:
Toch wel het minstequote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee haar opel corsa is al totalllos dus denk dat ze wel al straf heeft. Los van de rekening die ze van mij gaat krijgen
De dag wel, maar ik niet.quote:
Klein beetje. Nog steeds aan te lopen. Het waait hard hier dus daarom in de duinen gebleven.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Woon je nu verder van het strand dan eerst
Herkenbaarquote:
Nee, ik spreek namens al het 'niet Q' - volkquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Natuurlijk wel. Spreek jij met een koninklijke meervoud wij?
Ah, dat mag natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik spreek namens al het 'niet Q' - volk
Aan het kijken om misschien iets te kopenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dat mag natuurlijk.
Ik las even vluchtig iets over een verhuizing? Ga je weer naar een ander land of gewoon vlakbij naar iets beters op zoek?
Balen. Hopelijk niet al te lang last van.quote:
Ah zo, slim.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aan het kijken om misschien iets te kopen
Even zien wat de mogelijkheden zijn, de hoe wat en waar.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Balen. Hopelijk niet al te lang last van.
[..]
Ah zo, slim.
Gaat alles goed tussen jou en je vriendin ook. Heeft zij ook helemaal haar draai al kunnen vinden daar?
Ja, hier is het enthousiasme ook wel een beetje op.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel hoor
Alleen wel zat van de lockdown maatregelen
Als zelfs bij jou het enthousiasme weg is dan zijn we te ver gegaanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, hier is het enthousiasme ook wel een beetje op.
Had vanochtend al voor 8:45uur al een huilende man van 73 aan de telefoon over de rare vaccinatieregels. Nou dan heb je het de rest van de dag ook al wel gehad. Blegh. Blij als het weekend is.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als zelfs bij jou het enthousiasme weg is dan zijn we te ver gegaan
Ugh. Sucks.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had vanochtend al voor 8:45uur al een huilende man van 73 aan de telefoon over de rare vaccinatieregels. Nou dan heb je het de rest van de dag ook al wel gehad. Blegh. Blij als het weekend is.
ZO DICHTBIJ!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan bijna naar je zwaaien. Stomme sporthal er tussenin. Ben in Utrecht
Gewoon niet enthousiasme kopen bij bol.com.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, hier is het enthousiasme ook wel een beetje op.
Verkopen ze dat daar ja?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon niet enthousiasme kopen bij bol.com.
Als je ze maar lang genoeg laat liggen, storen ze je niet meer..quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:41 schreef Senn88 het volgende:
Heerlijk dat je eindelijk in je weekend eens tijd kunt maken om wat extra klusjes in huis te doen, gek genoeg gaat dat ook een beetje vervelen als het al een jaar zo gaat. Die klusjes stoppen ook nooit
Ik lees dit terwijl ik al de hele dag in joggingbroek zit te gamen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:41 schreef Senn88 het volgende:
Heerlijk dat je eindelijk in je weekend eens tijd kunt maken om wat extra klusjes in huis te doen, gek genoeg gaat dat ook een beetje vervelen als het al een jaar zo gaat. Die klusjes stoppen ook nooit
Jawel hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je ze maar lang genoeg laat liggen, storen ze je niet meer..
Ik kan dit niet lezen zonder aan Bassie & Adriaan te denkenquote:
+1quote:Op maandag 29 maart 2021 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan dit niet lezen zonder aan Bassie & Adriaan te denken
Wa hedde gekocht?quote:
Op kosten van de baas is altijd goedquote:Op maandag 29 maart 2021 10:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
iPhone 12 mini, op kosten van de baas.
Nais.quote:Op maandag 29 maart 2021 10:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
iPhone 12 mini, op kosten van de baas.
Officieel is het dus ook mijn werktelefoon. Maar ik houd de iPhone 8 die ik nu als werktelefoon heb daarvoor (moet hem dus alleen wel leeghalen en daarna alles opnieuw installeren, maar he), en ga prive dan over naar deze.quote:Op maandag 29 maart 2021 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op kosten van de baas is altijd goed
Ik ben 1 van de weinige nederlanders die nooit zo'n ding gehad heeftquote:
De 3310 was dan ook de Baas.quote:Op maandag 29 maart 2021 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinige nederlanders die nooit zo'n ding gehad heeft
In die tijd had ik gewoon een echte libertel mn2+
Die had geen snake, maar als je geheime toetsencombinatie ingaf dat kon je er mee tetrissen
Die dingen zijn over 250 jaar nog zganquote:Op maandag 29 maart 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De 3310 was dan ook de Baas.
Ik heb er nog steeds een, zgan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |