Oooooh! Ja, dat is wel een logisch verband! Dat had ik er nog niet achter gezocht. Dank!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hiermee wil aangeven dat het verkennen beter ging toen het nog onder leiding van de koning gebeurde
Volstrekt ongeloofwaardige verklaring idd.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:20 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
"De passage berust volgens onze voorgangers op een inventarisatie vanuit meerdere invalshoeken, waaronder berichten in de media".
Ja, het regende de laatste tijd berichten in de media met speculaties dat Omtzigt misschien als kamerlid zou gaan vertrekken voor een andere functie. Ollongren was bang dat Omtzigt wel eens de nieuwe commissaris bij Shell zou kunnen worden
Het enige wat in de media is gekomen volgens mij (al sla ik wel eens wat over) is dat Omtzigt ziek thuis zit. Wat dan schijnbaar ook weer aangedikt is door het CDA zelf als je dat fluistercampagne verhaal moet geloven.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Vergezochte smoes. Waarom staat er dan "functie elders" genoteerd?
Daar is namelijk nog helemaal niet over gespeculeerd in de media de afgelopen weken.
Ik maar denken dat theaters dicht moeten blijven maar ze gaan in Den Haag gewoon door. Hier gaan ze het in een debat niet mee redden.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:20 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
"De passage berust volgens onze voorgangers op een inventarisatie vanuit meerdere invalshoeken, waaronder berichten in de media".
Ja, het regende de laatste tijd berichten in de media met speculaties dat Omtzigt misschien als kamerlid zou gaan vertrekken voor een andere functie. Ollongren was bang dat Omtzigt wel eens de nieuwe commissaris bij Shell zou kunnen worden
Noorlander poseert weer even als journalist nadat hij gisteren weigerde het R-woord zelfs maar te noemen en en passant Omtzigt eventjes als labiel en onwerkbaar afschilderde. Qua huichelarij is het Ruttes soulmate.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik maar denken dat theaters dicht moeten blijven maar ze gaan in Den Haag gewoon door. Hier gaan ze het in een debat niet mee redden.
Mooi om te zien dat sommige journalisten er ook niet goed van worden:
[ twitter ]
Het wordt sowieso hoog tijd om een met de gedachte te spelen dat dit land een regering zonder VVD heel hard nodig heeft. Had tijdens de campagne al moeten gebeuren.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Als dit uit de koker van Rutte/VVD komt zou ik als Ollongren en D66 'm toch wel onder de bus gooien vandeweek...
Die doet gewoon zijn werk.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:03 schreef Bocaj het volgende:
Jaïr krijgt hem even op z'n neus!![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)ir-u-zit-te-grijnzen
Grapperhausquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:03 schreef Bocaj het volgende:
Jaïr krijgt hem even op z'n neus!![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)ir-u-zit-te-grijnzen
Kaag gaat geen premier worden. Zou Rutte al vertrekken, dan komt er gewoon een andere VVD'er.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:09 schreef raptorix het volgende:
Dit is een typsiche multistep play als je echtt denkt dat dit een ongelukje was, dan ben je wel heel naieef, Rutte gaat weg, Olongren gaat weg, Kaag word premieer, Rutte naar WEF, regering VVD,CDA,GL en misschien nog een kleintje erbiij aan christelijke zijde. Deze play was al bekent voordat de regering viel.
Een kabinet-Kaag zonder D66, dat is knap.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:09 schreef raptorix het volgende:
Dit is een typsiche multistep play als je echtt denkt dat dit een ongelukje was, dan ben je wel heel naieef, Rutte gaat weg, Olongren gaat weg, Kaag word premieer, Rutte naar WEF, regering VVD,CDA,GL en misschien nog een kleintje erbiij aan christelijke zijde. Deze play was al bekent voordat de regering viel.
Wat een gast idd.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Grapperhaus![]()
Gelukkig zien we die niet meer terug. (lijkt me toch???)
Wil je er 100 euro op wedden dat Kaag op zeker moment de komende jaar premier word?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kaag gaat geen premier worden. Zou Rutte al vertrekken, dan komt er gewoon een andere VVD'er.
Van Ark 1.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kaag gaat geen premier worden. Zou Rutte al vertrekken, dan komt er gewoon een andere VVD'er.
Waarom zou de VVD dat accepteren?!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wel nee, het word Kaag, van Ark is een passant.
Omdat het niet zo rolt, deze machten zijn veel groter de komende jaren. Ik ga het niet allemaal uit typen nu maar geloof me de stukken zijn gezet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarom zou de VVD dat accepteren?!
Het enige wat ik me kan indenken is dat de VVD opstapt uit het kabinet en er nieuwe verkiezingen volgen waar zij dan als de grootste na de VVD op de winkel mag passen. Maar dat klinkt ook al heel implausibel.
Met deze verkiezingsuitslag en met een regering met VVD erin gaat Kaag nooit minister-president worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat het niet zo rolt, deze machten zijn veel groter de komende jaren. Ik ga het niet allemaal uit typen nu maar geloof me de stukken zijn gezet.
Ook met jouw ga ik graag deze weddenschap aan. Rutte gaat weg, Kaag word MP.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:39 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Met deze verkiezingsuitslag en met een regering met VVD erin gaat Kaag nooit minister-president worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |