abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198697302
Mooi, Wilders heeft ook al voldoende steun voor debat. Dat debat gaat er wel komen dus lijkt me, ik ga alvast popcorn hamsteren.
pi_198697304
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 09:50 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Klopt. Wel eentje uitgesproken door kamerleden van een regeringspartij.
Ik heb het vermoeden dat de meeste kamerleden ook aannemen dat Ollongren geen opzet had, maar als een user dat zegt is het niet ok?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_198697323
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:47 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat de meeste kamerleden ook aannemen dat Ollongren geen opzet had, maar als een user dat zegt is het niet ok?
Iedereen mag zeggen wat hij/zij wil.
pi_198697443
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:49 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Iedereen mag zeggen wat hij/zij wil.
Prima, zou dan ook fijn zijn dat je users niet aanvalt op punten waar je je zelf ook schuldig aan maakt, namelijk het maken van aannamens.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_198697473
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:59 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Prima, zou dan ook fijn zijn dat je users niet aanvalt op punten waar je je zelf ook schuldig aan maakt, namelijk het maken van aannamens.
Als die persoon daar niet zelf mee begonnen was dan had ik dat ook zeker niet gedaan.
pi_198697554
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:02 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Als die persoon daar niet zelf mee begonnen was dan had ik dat ook zeker niet gedaan.
Kerel, als je moeite hebt met het doen van aannames, kun je net zo goed dit hele forum opdoeken. Om nog maar te zwijgen over die Frontpage van je.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_198697580
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kerel, als je moeite hebt met het doen van aannames, kun je net zo goed dit hele forum opdoeken. Om nog maar te zwijgen over die Frontpage van je.
Ik heb geen moeite met het doen van aannames. Zoals reeds gemeld.
pi_198697800
Het ging natuurlijk al meteen fout om de demissionair minister van Binnenlandse Zaken te benoemen als verkenner. Dat is staatsrechtelijk gezien uiterst ongepast aangezien de nieuwe kamer de nieuwe regering gaat vormen en Ollongren nu optradt namens het orgaan dat haar moet controleren.

Voordeel is wel dat de minister nu uitleg moet geven over de greep die demissionaire regering denkt te hebben over versverkozen volksvertegenwoordigers. Dit gaat om de verhouding kamer regering, en de verhouding kiezer en staat dus. Dit is behoorlijk principieel, het gaat over de democratie zelf.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198697834
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 09:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als bekend wordt dat het een bewuste actie is van Ollongren/D66, loopt de partij imagoschade op bij zowel haar collega-fracties als het publiek.

Wie wil er nog met D66 onderhandelen als de partij doelbewust gevoelige informatie lekt?

Bezien vanuit het oogpunt van D66 is bewust lekken helemaal niet logisch. Vooral omdat het CDA al verzeild dreigt te raken in een burgeroorlog. Daar heeft de partij de hulp van D66 niet voor nodig.
Anderzijds, kijkende naar de foto...

Dit is echt zo idioot knullig, hoe ze daar loopt met in haar rechterhand een tas en de linkerhand/arm helemaal beladen met telefoon, bril en een kenbaar belangrijk dossier met gevoelige informatie/notities -die dan ook nog eens zo open en bloot te zien zijn- in het openbaar, dat dit echt niets anders is dan bizarre blunder van een amateuristisch niveau van heb ik jou daar. Ongekend.

Wat doet die vrouw nog in de politiek?

Het zou niet anders dan terecht zijn dan dat D"66 hier ook flinke imago schade aan oploopt, als deze vrouw nu nog aanblijft.
pi_198697841
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het ging natuurlijk al meteen fout om de demissionair minister van Binnenlandse Zaken te benoemen als verkenner. Dat is staatsrechtelijk gezien uiterst ongepast aangezien de nieuwe kamer de nieuwe regering gaat vormen en Ollongren nu optradt namens het orgaan dat haar moet controleren.

Voordeel is wel dat de minister nu uitleg moet geven over de greep die demissionaire regering denkt te hebben over versverkozen volksvertegenwoordigers. Dit gaat om de verhouding kamer regering, en de verhouding kiezer en staat dus. Dit is behoorlijk principieel, het gaat over de democratie zelf.
Het zou me eigenlijk niets verbazen als Ollongren voor het debat aftreedt als demissionair minister om zo geen uitleg te hoeven geven. We gaan het meemaken.
pi_198697993
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:28 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Het zou me eigenlijk niets verbazen als Ollongren voor het debat aftreedt als demissionair minister om zo geen uitleg te hoeven geven. We gaan het meemaken.
De koning moet ook gewoon een keer nee zeggen. Eerst verantwoording afleggen, dan pas verleen ik je ontslag.

Toestanden als met Teeven die gewon geen verantwoording aan de kamer aflegt over zijn leugens kunnen we gewoon niet hebben. En als de koning dat niet doet dan moet de kamer maar zelf meteen tot een parlementaire enquete beslissen wanneer een minister weigert verantwoording af te leggen en aftreedt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 11:42:40 #87
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198698042
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:14 schreef Postbus100 het volgende:
Wat is dit voor een vage tweet? :?

[ twitter ]
Ik denk dat hij hiermee wil aangeven dat het verkennen beter ging toen het nog onder leiding van de koning gebeurde ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 26 maart 2021 @ 11:44:32 #88
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198698060
Ik denk dat Ollongren en Jorritsma gewoon tot in den treure herhalen

quote:
Volgens een verklaring van Jorritsma en Ollongren ging het om "inventariserende voorbereidingsnotities die vanmorgen besproken zouden worden en bedoeld waren als voorlopige input voor de volgende ronde in de verkenningsfase". Ze benadrukken dat de notities geen directe weergave zijn van de al gevoerde gesprekken en dat ze met geen van de onderhandelaars zijn besproken.
Dus dan komt er weinig nieuws uit
pi_198698100
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:28 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Anderzijds, kijkende naar de foto...

Dit is echt zo idioot knullig, hoe ze daar loopt met in haar rechterhand een tas en de linkerhand/arm helemaal beladen met telefoon, bril en een kenbaar belangrijk dossier met gevoelige informatie/notities -die dan ook nog eens zo open en bloot te zien zijn- in het openbaar, dat dit echt niets anders is dan bizarre blunder van een amateuristisch niveau van heb ik jou daar. Ongekend.

Wat doet die vrouw nog in de politiek?

Het zou niet anders dan terecht zijn dan dat D"66 hier ook flinke imago schade aan oploopt, als deze vrouw nu nog aanblijft.
Haar tas zat al propvol met overbodige vrouwenspulletjes.
pi_198698476
twitter
pi_198698534
Heeft Kaag al een reactie gegeven?
#WaarIsKaag
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_198698585
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:17 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ twitter ]
VVD staat nu geïsoleerd.
pi_198698590
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:17 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ twitter ]
Matige reactie van Kaag.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_198698610
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:20 schreef superniger het volgende:
Heeft Kaag al een reactie gegeven?
#WaarIsKaag
twitter

#nieuwleiderschap wegduiken zolang het kan en als het debat onvermijdelijk is door een ruime Kamermeerderheid aansluiten bij die meerderheid en hypocriet meehuilen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2021 12:27:26 ]
pi_198698681
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:26 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

[ twitter ]

#nieuwleiderschap wegduiken zolang het kan en als het debat onvermijdelijk is door een ruime Kamermeerderheid aansluiten bij die meerderheid en hypocriet meehuilen.
Waarover wordt "gehuild" en wat er hypocriet aan dat "meehuilen"?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_198698696
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:30 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Waarover wordt "gehuild" en wat er hypocriet aan dat "meehuilen"?
Verras me eens en doe een goede gok. ^O^
pi_198698729
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:31 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Verras me eens en doe een goede gok. ^O^
:? Het lijkt me niet nodig dingen aan te nemen over wat jij bedoelt als je dat zelf gewoon kunt verduidelijken.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_198698826
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:33 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

:? Het lijkt me niet nodig dingen aan te nemen over wat jij bedoelt als je dat zelf gewoon kunt verduidelijken.
Jammer jho.
Meehuilen als in je eerst lange tijd stil houden (zowel account van Kaag als account D66) en dan als een debat onvermijdelijk is meeliften.
Hypocriet als in je eerst lange tijd stil houden (zowel account van Kaag als account D66) en dan als een debat onvermijdelijk is meeliften.

Is dit nou dat #nieuwleiderschap ? Stilletjes wachten in de hoop dat de storm overwaait? En als blijkt dat dat niet gaat gebeuren aansluiten bij de rest?
Ik hoop dat het zo een stuk duidelijker is voor je.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 12:44:43 #99
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_198698932
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:38 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Jammer jho.
Meehuilen als in je eerst lange tijd stil houden (zowel account van Kaag als account D66) en dan als een debat onvermijdelijk is meeliften.
Hypocriet als in je eerst lange tijd stil houden (zowel account van Kaag als account D66) en dan als een debat onvermijdelijk is meeliften.

Is dit nou dat #nieuwleiderschap ? Stilletjes wachten in de hoop dat de storm overwaait? En als blijkt dat dat niet gaat gebeuren aansluiten bij de rest?
Leave Kaag alone

Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_198698940
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:38 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Jammer jho.

Niet echt heel erg... Ik zie niemand spreekwoordelijk huilen, dus snap echt niet wat je daarmee bedoelt.

En dat hypocriete is alleen omdat je zelf erbij verzint dat ze alleen maar debat zou willen omdat er een Kamermeerderheid voor zou zijn en dat ze het anders niet had gewild. Althans, heb je hier verdere aanwijzingen voor dat dit zo is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')