Misschien is er meer?quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:37 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat Rutte de enige is die echt belang heeft bij opstappen van Omtzigt. Hij is de enige overlevende van de toeslagenaffaire.
Ollongren heeft bewust nep-info gelekt om het CDA uit te schakelenquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:04 schreef rutger05 het volgende:
VVD-D66-PvdA-GL(-Volt)
Het CDA heeft nu de handen even vol. GL zal moeten polderen, maar kan voor groene ambities gaan.
Dat zou kunnen. Ollongren zit wel in de wip-wapleeftijd, en dan heb je een leesbril nodig voor de kleinere letters.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:09 schreef appeleibanaan het volgende:
Lijkt me sterk dat het van het CDA zelf afkomt, zie ook de titel met aandachtspunten 2e ronde VVD.
Onder positie Omtzigt elders staat het punt onderhandelingsstijl Hoekstra. MR en SK hebben daar moeite mee.
Het zouden ook de aantekeningen van Jorritsma kunnen zijn, gestuurd via de mail; die print Kasja dan uit voorafgaand aan het overleg omdat het beeldscherm van haar ippad niet groot genoeg is.
Nee dit is puur een Ollongren actie. Die Jorritsma is dat veel te slim voor.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:09 schreef kibo het volgende:
Het meest waarschijnlijke is dat de Omtzigt clausule uit de VVD hoek komt.
Ik vermoed een eigen initiatief van die lompe heks Jorritsma.
Bazel toch niet. Een verkenner doet dit soort 'observaties' niet op eigen houtje. Omtzigt is ingebracht door Rutte of Hoekstra.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 07:54 schreef vipergts het volgende:
[..]
Nee dit is puur een Ollongren actie. Die Jorritsma is dat veel te slim voor.
Ollongren is echt zo'n type wat naar beneden trapt als iemand al op de grond ligt.
Dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bazel toch niet. Een verkenner doet dit soort 'observaties' niet op eigen houtje. Omtzigt is ingebracht door Rutte of Hoekstra.
Als Ollongren niet positief was getest op corona, was ze ook niet in allerijl naar buiten gerend en had niemand die documenten gezien. Het is gewoon een stomme fout in combinatie met domme pech.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
De volgende vraag is dan of het lekken een ongelukje was.
Ik denk het wel. Lijkt me sterk dat Ollongren zichzelf hiermee zou gaan besmeuren.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch.
De volgende vraag is dan of het lekken een ongelukje was.
Kaag heeft er ook niks mee te maken. Waarom zou D66 Omtzigt per se weg willen hebben? De partij heeft helemaal geen last van die man.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:08 schreef Scrummie het volgende:
Rutte die van Kaag moet doorgeven dat ze er ook niets mee te maken heeft. Rutte die zegt 'hier gaat geen uitleg over komen', 'niemand hoeft hier verantwoording voor af te leggen'.
Tot over 4 jaar
Dat denk ik ook niet, dat Kaag er iets mee te maken heeft. Ik vind het gewoon nogal knullig dat de 'grote leider' van de 'tweede partij van dit land' tegen Rutte zegt 'als je pers spreekt, geef dit dan even door'.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kaag heeft er ook niks mee te maken. Waarom zou D66 Omtzigt per se weg willen hebben? De partij heeft helemaal geen last van die man.
Het is d66 die gelekt heeftquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kaag heeft er ook niks mee te maken. Waarom zou D66 Omtzigt per se weg willen hebben? De partij heeft helemaal geen last van die man.
Het zijn vooral Rutte en Hoekstra voor wie Omtzigt een doorn in het oog is.
Alleen Kasja heeft verantwoordelijkheid in dezen. Als zij niets gaat vertellen dan was het dat.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:08 schreef Scrummie het volgende:
Rutte die van Kaag moet doorgeven dat ze er ook niets mee te maken heeft. Rutte die zegt 'hier gaat geen uitleg over komen', 'niemand hoeft hier verantwoording voor af te leggen'.
Tot over 4 jaar
Dat kan best, maar dat zou schandalig zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:18 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Alleen Kasja heeft verantwoordelijkheid in dezen. Als zij niets gaat vertellen dan was het dat.
Misschien denkt hij dat de Koning van Omtzigt af wil?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:14 schreef Postbus100 het volgende:
Wat is dit voor een vage tweet?![]()
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |