Zo die zal even balenquote:Drie vrouwen mogen dankzij voorkeursstemmen plaatsnemen in de Tweede Kamer. Ze stonden eigenlijk te laag op de kandidatenlijst en leken daardoor naast een zetel te grijpen, maar blijken zelf genoeg stemmen voor een Kamerzetel te hebben gekregen.
Twee van de drie vrouwen met genoeg voorkeursstemmen stonden kandidaat voor GroenLinks: Lisa Westerveld (foto) en Kauthar Bouchallikht mogen de Kamer in ten koste van Suzanne Kröger en Paul Smeulders. Bij Volt komt niet Ernst Boutkan, maar Marieke Koekkoek in de fractie.
Ach, ik ken iemand die samen met haar bij kvk heeft gezongenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:05 schreef Andromache het volgende:
Nog even delen. Wisten jullie dat ik drie straten bij Stefania vandaan woon?Jullie mogen mij nu aanraken.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:31 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
Mijn ook al drukke werkweek zit er eindelijk op! Wel jammer dat het net in het weekend zulk slecht weer lijkt te worden
Zelfs van het RIVM en OMT?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:05 schreef Andromache het volgende:
Nog even delen. Wisten jullie dat ik drie straten bij Stefania vandaan woon?Jullie mogen mij nu aanraken.
Vanavond en vannacht storm en hoosbuienquote:
Nog van harte met je trouwdagquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik maak het beste van m'n laatste paar dagen als jonge frisse dertiger
Crusader King?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:22 schreef Dave het volgende:
Hey, een Hamilton acteur die een CK reclame doet.
Misschien toch es die musical gaan kijken.
Bijna.quote:
SPOILER: Anthony Ramos shirtlessOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:
Dank dank! Het was gisterenquote:
Waren ze al zo ver met de spaanse les ?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:23 schreef Dave het volgende:
Is de TT de tekst van de begintune van Bassie y Adriaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |