Ik mag toch hopen dat overheden nu eindelijk eens snappen dat lockdowns geen effect hebben onder de huidige opzet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:30 schreef Nia het volgende:
Italië is nationaal op 15 maart weer in een strikte lockdown gaan, maar het vertaalt zich nog steeds niet in dalende cijfers: https://www.worldometers.info/coronavirus/country/italy/
Niet hard genoeg, misschien een dubbele avondklok een idee.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:30 schreef Nia het volgende:
Italië is nationaal op 15 maart weer in een strikte lockdown gaan, maar het vertaalt zich nog steeds niet in dalende cijfers: https://www.worldometers.info/coronavirus/country/italy/
Ik heb het idee dat lockdown na lockdown na lockdown vooral gepruts in de marge is. Alles maar dichtgooien is bovenal extreem onhandig, en weinig effectief als men elkaar elders toch wel blijft zien.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat overheden nu eindelijk eens snappen dat lockdowns geen effect hebben onder de huidige opzet.
Dat las ik vanochtend ook als een van de eerste dingen. Mijn eerste reactie was: ach ja, het zoveelste 'positieve' bericht, waarschijnlijk volgen er vandaag weer 10 tegenvallers.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Strategie wordt omgegooid hè. Dat gaat zeker uitmaken
https://www.nu.nl/coronav(...)een-prik-genoeg.html
Tien mondmaskers over elkaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:35 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Niet hard genoeg, misschien een dubbele avondklok een idee.
Dan kunnen de kroegen dus eindelijk open!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:30 schreef Nia het volgende:
Italië is nationaal op 15 maart weer in een strikte lockdown gegaan, maar het vertaalt zich nog steeds niet in dalende cijfers: https://www.worldometers.info/coronavirus/country/italy/
Verkoopverbod op alcohol naar 19.30!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tien mondmaskers over elkaar.
Gifjes zijn toch verboten?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Haal de plaatjes en gifjes maar van stal!
Martijn moet niet zo janken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Het is vooral vast blijven houden aan zaken waarbij men ziet dat het niet werkt, als mensen alternatieven worden geboden die wel werken (buitenlucht!), dan is men ook veel eerder bereid om andere maatregelen wel op te volgen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:35 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat lockdown na lockdown na lockdown vooral gepruts in de marge is. Alles maar dichtgooien is bovenal extreem onhandig, en weinig effectief als men elkaar elders toch wel blijft zien.
Iedere Italiaan verplichten om dag en nacht alle ramen open te zetten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tien mondmaskers over elkaar.
D66 handeld vast 19:45 uit, kunnen ze tweeten: Geniet nog even van uw extra alcoholkoop kwartiertje!quote:
Martijn presenteert simpelweg hoe de situatie is en die ziet er momenteel niet goed uit.quote:
Je bedoeld waarnemingen mag ik hopen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Gaat sneller dan vaccineren ondanks al de maatregelen. Voordat iedereen gevacinneerd is zijn wel allemaal al besmet geweest.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Met ongeveer 4-5 miljoen besmettingen zal dt inderdaad niet veel schelen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:50 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Gaat sneller dan vaccineren ondanks al de maatregelen. Voordat iedereen gevacinneerd is zijn wel allemaal al besmet geweest.
Het Inbrekersgilde is het met je eensquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:46 schreef Nia het volgende:
[..]
Iedere Italiaan verplichten om dag en nacht alle ramen open te zetten.
?? Besmettingen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je bedoeld waarnemingen mag ik hopen?
Besmettingen constateer je maar voor een heel klein deel, kortom wat je test zijn positieve waarnemingen.quote:
Prima, wat je wilt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Besmettingen constateer je maar voor een heel klein deel, kortom wat je test zijn positieve waarnemingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |