Heeft iemand de data opgeschreven die Hugo dinsdag heeft genoemd?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Woow
Hier zijn geen excuses meer voor. Wat een enorme triestheid. 3! Maanden nadat we het vaccin voor het eerst hebben gehad. 3 maanden!
Dat geloof ik graag. Ik weet hier verder niks van.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:04 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik ben geen jurist maar zit wel diep zat in de stof om te weten dat dit juridisch echt niet mag.
Misschien met je de volgende keer zelf klaar gaan zitten met papier en pen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft iemand de data opgeschreven die Hugo dinsdag heeft genoemd?
Kunnen we die de komende weken mooi naast de werkelijkheid leggen.
Je kunt juridisch best gelijk hebben, maar moreel gezien vind ik je ongeschikt voor de functie.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:04 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik ben geen jurist maar zit wel diep zat in de stof om te weten dat dit juridisch echt niet mag.
Dat ligt aan ons hoor, of we dat nog gaan accepteren met zn allen na een vaccinatie.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
1,5 meter gaat hopelijk zo snel mogelijk weg.
Dat mag je vinden.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:09 schreef zalkc het volgende:
[..]
Je kunt juridisch best gelijk hebben, maar moreel gezien vind ik je ongeschikt voor de functie.
De motivatie om afstand te blijven bewaren in de supermarkt zal wel niet groot meer zijn als de anderhalve meter eenmaal weg is uit de horeca en het privéleven.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat ligt aan ons hoor, of we dat nog gaan accepteren met zn allen na een vaccinatie.
Nergens meer voor nodig daarna.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:19 schreef raptorix het volgende:
Kan dat gezeur over het vaccinatietempo nou eindelijk eens op houden, de vaccins zijn er niet, het kan vrijwel niet sneller dan nu, stop met dat gezeur.
Ziekenhuiswerk bij infectie type A kan echt wel anders zijn op gebied van tests die noodzakelijk zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:04 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ja wat procesoptimalitaties, en dat doen men al, maar men gaat echt geen miljoen spuiten sneller zetten.quote:
Strategie wordt omgegooid hč. Dat gaat zeker uitmakenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:19 schreef raptorix het volgende:
Kan dat gezeur over het vaccinatietempo nou eindelijk eens op houden, de vaccins zijn er niet, het kan vrijwel niet sneller dan nu, stop met dat gezeur.
Ja maar dat zijn echt kruimels die in deze fase niet echt het verschil maken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Strategie wordt omgegooid hč. Dat gaat zeker uitmaken
https://www.nu.nl/coronav(...)een-prik-genoeg.html
helaas niet, las dat VS waarschijnlijk een overschot heeft ook vanwege de onbereidheid tot vaccinatie, misschien daar wat bedelenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja wat procesoptimalitaties, en dat doen men al, maar men gaat echt geen miljoen spuiten sneller zetten.
Dat hoeven geen kruimels te zijn hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn echt kruimels die in deze fase niet echt het verschil maken.
Volgens mij is dat ook al geoppert, dat we wat voorraad "lenen" zodat wij sneller de kwetsbare groepen doen, en dat we dat terugleveren van de zomer.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
helaas niet, las dat VS waarschijnlijk een overschot heeft ook vanwege de onbereidheid tot vaccinatie, misschien daar wat bedelen
Dat betekent dat er 1800 mensen in dat stadion passen, oftewel 5% van de bevolking.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:22 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Nou nog wel wat beperkingen hoor, best veel nog. Maar snap ik ook wel als je beroepsbevolking bestaat uit een wandelende brandhaard, zoals daar wordt uitgelegd. Wel hoopvolle quote van de governor:
""De wereldwijde pandemie is nog niet volledig voorbij", waarschuwt Picardo dan ook. "We moeten de komende maanden voorzichtig blijven om deze ongelofelijke vooruitgang te kunnen waarborgen. Ik kijk ernaar uit om binnenkort de beperkingen op samenkomsten te kunnen opheffen."
Gaat iig de goede kant op daar.
Maar uh, dit?
"Ook op sportief vlak wordt meer mogelijk. Bijvoorbeeld bij het WK-kwalificatieduel tegen Nederland aanstaande dinsdag. Daar mogen bij wijze van proef 600 supporters bij aanwezig zijn. Daarmee is het stadion ongeveer voor een derde gevuld met Gibraltarezen."
600? Een derde? Is dat een schuur of een stadion? Of vertypten ze zich en bedoelden ze 6000? 😅😂
ze zouden bij de 1e prik ook meteen een antistoffen test moeten doen, maar goed dat zal wel weer te moeilijk zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat hoeven geen kruimels te zijn hoor
Zorgmedewerkers is behoorlijk gedeelte en de besmettingen onder de 50-70 jarigen lopen op. Die zijn hierna aan de beurt.
En dus dan maar met één prik indien ze netjes melden
Mjah ik denk niet dat jet het verschil gaat maken daar, ik zie liever dat zorgmedewerkers goed gevacinneerd zijn omdat het wel een risico is dat ze EN minder kunnen overbrengen, EN dat deze groep precies de groep is waar je zo min mogelijk uitval wilt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat hoeven geen kruimels te zijn hoor
Zorgmedewerkers is behoorlijk gedeelte en de besmettingen onder de 50-70 jarigen lopen op. Die zijn hierna aan de beurt.
En dus dan maar met één prik indien ze netjes melden
Een antisfotfen test is volgens mij qua capaicteit een stuk minder beschikbaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zouden bij de 1e prik ook meteen een antistoffen test moeten doen, maar goed dat zal wel weer te moeilijk zijn
het zal eens niet maar was wel handig geweestquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een antisfotfen test is volgens mij qua capaicteit een stuk minder beschikbaar.
Lijkt me logistiek en qua capaciteit lastig. Maar is een optie natuurlijk, al gaat dit vast niet doorgevoerd worden want hele andere zaken nodig dan voor vaccineren qua procesquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zouden bij de 1e prik ook meteen een antistoffen test moeten doen, maar goed dat zal wel weer te moeilijk zijn
Ja het bizarre is dat we zo een beetje het land zijn met het hoogst aantal Pharmaceuten ter wereld (verhoudingsgewijs).quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zal eens niet maar was wel handig geweest
1 prik na besmetting lijkt gewoon echt voldoende te zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah ik denk niet dat jet het verschil gaat maken daar, ik zie liever dat zorgmedewerkers goed gevacinneerd zijn omdat het wel een risico is dat ze EN minder kunnen overbrengen, EN dat deze groep precies de groep is waar je zo min mogelijk uitval wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |