Nou ja, ik ben tegenwoordig ook wat voorzichtiger omdat ik nogal strenge screenings krijg voor sommige opdrachten, gelukkig mogen ze daar maar 6 jaar terug kijkenquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:01 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Snap ik, ik hoop dat je hiervan geleerd hebt.... Iemand maakt wel fout in hun leven wat het ook crimineel is, maar krijgt men wel straf, echter leert men ook wat niet meer mag doen. Helaas kan iemand wel eens in een grote fout vervallen na weer een misdaad gepleegd te hebben.
Klopt, en dan vooral voor buitensporten de zomermaanden met tournooien en feestjes, dan moet je echt het geld maken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kantines dicht, dan kun je beter alle sportverenigingen opheffen. Die trekken het echt niet langer dan komende zomer meer.
Verder eens hoor, als over een paar maanden de mensen die de ziekenhuizen ingaan allemaal zijn gevaccineerd, moet het gewoon grotendeels klaar zijn. En al helemaal als we later in de zomer ook de jongere mensen hebben gehad. Oprotten daarna met je apps, tests en mondmaskers.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, en dan vooral voor buitensporten de zomermaanden met tournooien en feestjes, dan moet je echt het geld maken.
Gelukkig maar, wees maar blij dat je weer nieuwe kans krijgt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben tegenwoordig ook wat voorzichtiger omdat ik nogal strenge screenings krijg voor sommige opdrachten, gelukkig mogen ze daar maar 6 jaar terug kijken
Je geld is veilig bij de boeven roep ik altijdquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:07 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, wees maar blij dat je weer nieuwe kans krijgt.
Voor je die twee prikken hebt gehad...en je vaccinatie-vrijheidspas krijgt, ergens in september?quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verder eens hoor, als over een paar maanden de mensen die de ziekenhuizen ingaan allemaal zijn gevaccineerd, moet het gewoon grotendeels klaar zijn. En al helemaal als we later in de zomer ook de jongere mensen hebben gehad. Oprotten daarna met je apps, tests en mondmaskers.
Eerder waarschijnlijk niet nee.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:31 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Voor je die twee prikken hebt gehad...en je vaccinatie-vrijheidspas krijgt, ergens in september?
1,5 meter gaat hopelijk zo snel mogelijk weg.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:56 schreef nostra het volgende:
Een gratis pak koekjes als je met een buzzer in de supermarkt rondloopt om te testen of dat in de toekomst gaat werken om 1,5 meter afstand te houden. Gooi me weg echt.
Wel samen met België de enige zonder vlag.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:56 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Mark weet wel hoe die moet videobellen (van vanavond)
Well, it's a start.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:05 schreef _serial_ het volgende:
Ruim 4 procent van alle EU-burgers is ingeënt
Het is een van de basisregels, dus die zullen het langste blijven. Ze worden per drie maanden verlengd, dus tot 1 september sowieso, maar 1 december zou ik ook niet uitsluiten als ik jou was.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
1,5 meter gaat hopelijk zo snel mogelijk weg.
De motie is aangenomenquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:30 schreef nostra het volgende:
[..]
Ze gaan definitief niet over op een één-prik-strategie, of althans alléén voor mensen die al besmet zijn geweest, dus dat is vrij verwaarloosbaar.
Het is maar de vraag of de noodwet zo lang actief blijft. 1 juno is mooi moment om er mee te kappen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:08 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Het is een van de basisregels, dus die zullen het langste blijven. Ze worden per drie maanden verlengd, dus tot 1 september sowieso, maar 1 december zou ik ook niet uitsluiten als ik jou was.
En er valt ook wel wat voor te zeggen om het langer vast te houden. Ook buiten corona zitten er veel voordelen aan.
Er zijn waarschijnlijk meer mensen in die ruimte, het is niet bij hun thuis, zoals rutte uitlegde van de week 😉quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:57 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Met mondkapjes op videobellen dat is wel echt
Heb ik iets gemist? :/quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:56 schreef nostra het volgende:
Een gratis pak koekjes als je met een buzzer in de supermarkt rondloopt om te testen of dat in de toekomst gaat werken om 1,5 meter afstand te houden. Gooi me weg echt.
Geen idee, was je al op de hoogte van die pandemie?quote:
Jij mag wel. Het druist volledig tegen de menselijkheid in. Mensen willen dichtbij elkaar zijn. Voor een contact gestoorde autist zeg ik: Prima, blijf maar zo leven.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:08 schreef hooibaal het volgende:
[..]
En er valt ook wel wat voor te zeggen om het langer vast te houden. Ook buiten corona zitten er veel voordelen aan.
Nou nog wel wat beperkingen hoor, best veel nog. Maar snap ik ook wel als je beroepsbevolking bestaat uit een wandelende brandhaard, zoals daar wordt uitgelegd. Wel hoopvolle quote van de governor:quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:00 schreef TLC het volgende:
Gibraltar gaat weer terug naar het oude leven
https://nos.nl/artikel/23(...)ar-kan-het-weer.html
![]()
Was net bij Beau een stukje uit een Plus supermarkt, waar ze diverse tests in een supermarkt deden met maatregelen die afstand houden zouden moeten bevorderen. Bijvoorbeeld pijlen op de grond, stippen bij de kassa, een stoplicht bij de ingang of een gratis pak koekjes als je je netjes hebt gedragen.quote:
quote:Third, our study opens the possibility of utilizing schemes that use sensor data information to provide
people with feedback on their behaviour. The current study used a style of feedback most closely related
to an alarm: a pattern of light and a buzzer emitted when potential danger is encountered. While this style
of feedback does seem to have a positive effect on adherence to distancing guidelines in the current study,
we note several challenges with its implementation. First, effective use of sensors seems to depend on adequate instruction and immediate feedback. In the absence of this guidance, on the first day of our
study, visitors tended to try out the sensors and as such inadvertently came within 1.5 meters of another
visitor. This may have obscured the positive effects of feedback on subsequent distancing. After the first
day, we countered this effect through a quite elaborate instruction where visitors were invited to try out
the sensor on a trial sensor that was not included in the data analysis. However, in many cases such an
instruction would be impractical, as it would take time and may lead to queue formation. Second,
implementing wearable sensors requires people to pick them up and bring them back, which may generate
risky, crowded environments if many people do this at the same time. Currently, the alarm scheme setup
warns, but does not reward individuals for keeping distance. Other more rewarding ways to organize
feedback may be more engaging (e.g., using gamification by letting people win various awards if they
keep their distance) and informative for the user (e.g., many people asked for feedback on how many
contacts they made). Clearly, there is a great potential for learning theory (e.g., reinforcement learning) to
inform this process (Richter et al., 2015); next to encouraging distancing upon receiving feedback, a
feedback system could promote learning to distance effectively and automatically/efficiently.
Ja, maar niet van plannen om koekjes uit te delen voor een buzzer?quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:19 schreef zalkc het volgende:
[..]
Geen idee, was je al op de hoogte van die pandemie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |