SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben me net helemaal rond aan het eten. Hoeft het opeens niet meerquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Belangrijk nieuws voor @:Bitterbal
https://www.ad.nl/koken-e(...)dpool-gaan~a8c1fddc/
r heb je @Amarantha en @Haags voorquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Kak, ik wist niet dat je een bericht niet meer kon wijzigen als het topic gesloten is.
Een lieve mod kan dat nog wel voor je doenquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Kak, ik wist niet dat je een bericht niet meer kon wijzigen als het topic gesloten is.
Vind er maar eens een.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een lieve mod kan dat nog wel voor je doen
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:01 schreef FranticDJ het volgende:
daa
[..]
r heb je @:amarantha en @:haags voor
Maar die docent overdrijft ook wel een beetje of is een gewende Ecto.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben me net helemaal rond aan het eten. Hoeft het opeens niet meer
Ik moet weer wat gerichter gaan eten; nu is het af en toe doelloos wat naar binnen duwen. Wat meer sporten zou helpen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar die docent overdrijft ook wel een beetje of is een gewende Ecto.
Met zijn week niet eten en ietsjes last krijgen als je hard wil doortrappen op de fiets. De meeste mensen halen hun fiets niet eens na 4 dagen zonder voedsel.
opsiequote:Op donderdag 25 maart 2021 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Och Jezus ja ik heb hier al weken een pakketje van de C&A liggen dat ik allang terug had moeten sturen
Het valt dan ook bijna niet op dat jij blauw bentquote:
Nou....quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil jij het linkje van het nieuws uit het vorige deel halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het valt dan ook bijna niet op dat jij blauw bent
je had ook [KSC #12648] nog kunnen weghalenquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen dank. Is mijn minimalistische periode.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou....ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee. Ik denk dat je door je bijna generieke grijze UI aan alle aandacht ontsnaptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat je door je bijna generieke grijze UI aan alle aandacht ontsnaptHee! Die is 360 graden gedraaid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TRV.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat je door je bijna generieke grijze UI aan alle aandacht ontsnaptHet leukste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ja , daar kom ik nooitquote:
en wat zei ie toen?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
Net soort van op et 'matje' geroepen door de manager die zo de pik op mij heeft:P
of hij op mij kan bouwen, en dat hij mij wel commercieel krijgt. De wereld niet zo lief is als ik denkik straks de bonus leuk ga vinden en dan alles boven 37 uur tvt uren zijn maar nu niet vanwege coronassss. Ik zei jij bent de eerste die dat zegt. HIj zo ja maar het is echt zo.
Ik zei dat als ik wat beters vind ik weg ben
Hij kwam met een voorbeeld ja als ik bij ajax zou spelen en ik zou naar fc barcelona kunnen zou ik dat ook doenquote:
Budabonus en Bitterbonus op 1 dag.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
Net soort van op et 'matje' geroepen door de manager die zo de pik op mij heeft:P
of hij op mij kan bouwen, en dat hij mij wel commercieel krijgt. De wereld niet zo lief is als ik denkik straks de bonus leuk ga vinden en dan alles boven 37 uur tvt uren zijn maar nu niet vanwege coronassss. Ik zei jij bent de eerste die dat zegt. HIj zo ja maar het is echt zo.
Ik zei dat als ik wat beters vind ik weg ben
Heeft Buda daar een bank gekocht?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Budabonus en Bitterbonus op 1 dag.
verstandige keuzequote:Op donderdag 25 maart 2021 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij zijn bonus anders gaat investeren.
hue huequote:Op donderdag 25 maart 2021 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh de Toerclub kwam langs met speciaalbier en harde worst en daarna een clubje van mijn dochter met paasei-marsepein snoep.
Wel toevallig dat die precies na elkaar kwamenquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh de Toerclub kwam langs met speciaalbier en harde worst en daarna een clubje van mijn dochter met paasei-marsepein snoep.
Het goede levenquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij zijn bonus anders gaat investeren.
Nu heb ik ook zin om te slapen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou![]()
dit was in 2014 in zuid afrika
[ afbeelding ]
Die luipaard was zo zacht
Ben j́ij dat links?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou![]()
[ afbeelding ]
Nee das de vriendin waarmee ik was.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben j́ij dat links?
En hebben ze dat velletje ontdekt in je bagage op de luchthaven?
Jammer, dat had best leuk gestaan op de bank.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee das de vriendin waarmee ik was.
Nee ze paste niet in mijn tasje dus heb ze niet mee kunnen nemen
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer, dat had best leuk gestaan op de bank.
Dit meen je toch niet serieus hè?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Achteraf gezien weet ik niet hoe verantwoord dat park was om met die welpjes te kunnen spelen
Ja niet natuurlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Achteraf gezien weet ik niet hoe verantwoord dat park was om met die welpjes te kunnen spelen
Mooie beestjes. 😍quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou![]()
[ afbeelding ]
Nee maar misschien hadden ze nog wel een beetje een leven daarna.quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja weet niet of die welpjes naar de jacht gaan of niet?
Mja terug de natuur in kunnen ze in ieder geval niet na het spelen met toeristen. De wat groteren worden vaak ook gedrogeerd zodat je ze lekker kan aaien.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar misschien hadden ze nog wel een beetje een leven daarna.
In zuid afrika worden er helaas ook veel leeuwen gefokt voor de jacht en dat park was niet zo groot dus weet niet waar ze naar toe zouden gaan
nee natuur is idd geen optie meer nee. Mja toch aan mee gedaan helaasquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja terug de natuur in kunnen ze in ieder geval niet na het spelen met toeristen. De wat groteren worden vaak ook gedrogeerd zodat je ze lekker kan aaien.
Het is heel verleidelijk zulke parken te bezoeken maar daarmee houdt je het natuurlijk wel in stand. Zelf heb ik me er ook eens schuldig aan gemaakt door om een basin met haaien te zwemmen. Die dieren zaten natuurlijk gewoon gevangen.
Het eerste want: Zo bot is ze ook weer niet hoor. Daar hebben we andere users voor..quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahahaha
Je bent of hopeloos naïef, of het veel minder scherpe gereedschapje uit de schuur
Niet de moeite waard om op te reageren bosquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het eerste want: Zo bot is ze ook weer niet hoor. Daar hebben we andere users voor..
Ja wel want Moloquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet de moeite waard om op te reageren bos
en 17.000 euro armer.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
Wat erg wat die bilal heeft gedaan ookEn die ander maar die ken ik niet
Deden beide mee aan Hunted VIPS. Daar ken ik ze van. Ik stond te springen in de huiskamer toen in aflevering 1 de eerste werd gepakt en in aflevering 2 de ander. Daar waren ze echt irritant zoals je van het stereotype mocro kan verwachtenquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
Wat erg wat die bilal heeft gedaan ookEn die ander maar die ken ik niet
Misschien moet je ipv al dat gekanker van je eens kijken naar de oorzaak van dat alles. Zou je een hoop ellende schelenquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet de moeite waard om op te reageren bos
Nee toch niet:Pquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond kan hij weer door het stof bij Beau en dan even paar maanden afkoelen en weer in genade genomen worden door een platenlabel.
Gaat niet door.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond kan hij weer door het stof bij Beau en dan even paar maanden afkoelen en weer in genade genomen worden door een platenlabel.
oh kom ik op het verkeerde moment binnen?quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Beetje lief voor elkaar zijn mensen.
Ja al was die bij de jeugd echt bekend geloof ikquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:17 schreef Koen66 het volgende:
kort geleden had ik nog nooit van die hele Bilal gehoord, nu heeft ie eigenhandig z'n carriere de nek omgedraaid
Jij bent de expert. Jij moet de symptonen herkennen..quote:
ik zag hem voor het eerst laatst in 'Hunted' en zag later dat ie kennelijk ook 'zanger' isquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja al was die bij de jeugd echt bekend geloof ik
Weet wel wat een Bila is, dat is geloof ik een van de favoriete bezigheden van @Budapestenaarquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:17 schreef Koen66 het volgende:
kort geleden had ik nog nooit van die hele Bilal gehoord, nu heeft ie eigenhandig z'n carriere de nek omgedraaid
KLIKKEN OP EIGEN RISICOquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
juist... wie is bilal en wat heeft hij gedaan
mocro acteur en hij heeft meegedaan met Hunted de hufterquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
juist... wie is bilal en wat heeft hij gedaan
Wat is jouw mening over dierentuinen??quote:
Beetje dubbel. Tof voor een dagje uit maar vind het ook wel sneu. Verschilt ook wel per dierentuin. Dat aquarium in Shanghai was echt kutquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over dierentuinen??
Die had laatst een rol in Flikken Maastricht. Meesterlijk als psychopaatquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die had laatst een rol in Flikken Maastricht. Meesterlijk als psychopaat
het is sneu en kut, maar de tijd gaat komen dat diverse diersoorten echt alleen nog in dierentuinen bestaanquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje dubbel. Tof voor een dagje uit maar vind het ook wel sneu. Verschilt ook wel per dierentuin. Dat aquarium in Shanghai was echt kut
Dat heb ik ook. Die dieren horen zoveel mogelijk thuis in hun eigen habitat. Maar het blijft wel mooi om sommige exotische dieren dichtbij te kunnen zien..quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje dubbel. Tof voor een dagje uit maar vind het ook wel sneu. Verschilt ook wel per dierentuin. Dat aquarium in Shanghai was echt kut
Volgens mij is die tijd nu al aangebroken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is sneu en kut, maar de tijd gaat komen dat diverse diersoorten echt alleen nog in dierentuinen bestaan
CVA kan zowel bloedig of niet-bloedig (infarct) zijnquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent de expert. Jij moet de symptonen herkennen..
Ik ben alleen maar een ervaringsdeskundige mbt CVA
Ja maar hun eigen habitat is verkloot.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Die dieren horen zoveel mogelijk thuis in hun eigen habitat. Maar het blijft wel mooi om sommige exotische dieren dichtbij te kunnen zien..
Rinus en Famke Louise ookquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag hem voor het eerst laatst in 'Hunted' en zag later dat ie kennelijk ook 'zanger' is
Psychopaatquote:
Okee. Ik had dus een infarct. Maar zo licht dat ik helemaal geen nazorg/revalidatie behalve medicatie heb gehad...quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
CVA kan zowel bloedig of niet-bloedig (infarct) zijn
Ziet er wel anders uit en ander herstel.
Door prikkeling van het hersenvlies na bloeding zie je bij mensen en dieren (dus ook katten lijkt mij) nog weleens dat die ogen gek gaan ronddraaien maar ik weet verder niets van katten
Beer eten ze in Rusland en Finland wel maar schijnt niet lekker te zijnquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Maar wel raar dat er ineens kritiek is op dierentuinen terwijl er elk jaar miljoenen kalfjes worden geslacht en opgegeten in alleen Nederland al. Maar die beer is zieluuuug.
Dan kijkt ze niet eens, dan gaat ze er meteen op af..quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Psychopaat
Of ballie als ze hoort dat er ergens spek is
Gelukkig maar, je hebt al pech genoeg jij meneerquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee. Ik had dus een infarct. Maar zo licht dat ik helemaal geen nazorg/revalidatie behalve medicatie heb gehad...
Dacht dat ze alleen het gal gebruikten voor iets? Maar dat zal wel weer China zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Beer eten ze in Rusland en Finland wel maar schijnt niet lekker te zijn
Oh dat zou goed kunnen, ik ken wel ossengalzeep, maar tegenwoordig gebruik ik gewoon Vanishquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat ze alleen het gal gebruikten voor iets? Maar dat zal wel weer China zijn.
Daar is werkelijk níets mis meequote:Op donderdag 25 maart 2021 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
psst David Hasselhoff ook
Ik zoek iets waarmee ik m'n handdoeken en vaatdoekjes er weer een beetje fris uit kan laten zien. Kan dat met Vanish?quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat zou goed kunnen, ik ken wel ossengalzeep, maar tegenwoordig gebruik ik gewoon Vanish
Gewoon nieuwe.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zoek iets waarmee ik m'n handdoeken en vaatdoekjes er weer een beetje fris uit kan laten zien. Kan dat met Vanish?
Ik ben in best een aantal dingen goed maar huishouden is er echt niet eentje vanquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zoek iets waarmee ik m'n handdoeken en vaatdoekjes er weer een beetje fris uit kan laten zien. Kan dat met Vanish?
als we vervolgens die dierentuinen gedwongen sluiten omdat het zo zielig is en ze vrijlaten dan zullen desbetreffende jagers ons dankbaar zijnquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is die tijd nu al aangebroken.
Alsof een paar handdoeken zo'n godsvermogen isquote:
Moet je nagaan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof een paar handdoeken zo'n godsvermogen is
Jammer, als je nuchter was had je ff een praatje kunnen maken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kwam ik vroeger wel eens op feestjes tegen. Maar was meestal al van de wereld.
ja, ik ben een eckten expertquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben in best een aantal dingen goed maar huishouden is er echt niet eentje van
Ik gok dat @:koen66 daar goed in kan adviseren
Denk dat zo'n pot vanish duurder is dan een stapeltje handdoeken bij de Hema of Ikea.quote:
Weet in ieder geval waar zijn doorgesnoven hoofd vandaan komt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jammer, als je nuchter was had je ff een praatje kunnen maken.
Wat was de link ook alweer?quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben die website waarop je kunt zien waarop je gevaccineerd kunt worden veranderd. Eerst kon ik hem vanaf begin mei verwachten en nu is het vanaf eind juni.
https://wanneerwordikgevaccineerd.nl/ ?quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben die website waarop je kunt zien wanneer je gevaccineerd kunt worden veranderd. Eerst kon ik hem vanaf begin mei verwachten en nu is het vanaf eind juni.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://wanneerwordikgevaccineerd.nl/ ?
kijk nouquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goed verhaal.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Jezus wat een slappe hap, Tygo zit een dagje in de politie auto mee met zo’n dikke agent. Die loopt helemaal joviaal te doen met van die mocrotjes. Krijgt een grote bek, wat moet je hier is mijn buurt.
Rijdt ie weg krijgt allemaal eieren tegen zijn busje aangegooid.
Jaaa die laten we lopen anders wordt het een kat muis spel... jaja te lui om hem maar in de knieschijven te schieten.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Jezus wat een slappe hap, Tygo zit een dagje in de politie auto mee met zo’n dikke agent. Die loopt helemaal joviaal te doen met van die mocrotjes. Krijgt een grote bek, wat moet je hier is mijn buurt.
Rijdt ie weg krijgt allemaal eieren tegen zijn busje aangegooid.
Jaaa die laten we lopen anders wordt het een kat muis spel... jaja te lui om hem maar in de knieschijven te schieten.
Ik zit nog in medio Mei met AstraZeneca.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben die website waarop je kunt zien wanneer je gevaccineerd kunt worden veranderd. Eerst kon ik hem vanaf begin mei verwachten en nu is het vanaf eind juni.
Ja come’on als jeje als agent zo laat afzeiken en gewoon de baas niet bent neem dan ontslag of laat je ballen inzakken.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Volgende week wordt er een referendum gehouden over de datum waarop u een vaccin krijgt.
Ja mee eens wel hoor maar ja het is geen 1350 meer hèquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja come’on als jeje als agent zo laat afzeiken en gewoon de baas niet bent neem dan ontslag of laat je ballen inzakken.
Nee maar moeten ze in de VS doen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mee eens wel hoor maar ja het is geen 1350 meer hè
Maar jij komt toch nooit buiten dus dan maakt dat niet zoveel uit toch?quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga hem echt als laatste krijgen hè.
Ik heb een vakantie gepland staan, dan krijg je voorrang.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
De mijne ook. Maar ik voer het iedere dag uit. Nu jij nogquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk nou
Mijn hobby is het likken van deurbellen
ik alleen in zoetmermeerquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De mijne ook. Maar ik voer het iedere dag uit. Nu jij nog
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
ik pas in augustus, dus dat heeft geen invloedquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een vakantie gepland staan, dan krijg je voorrang.
"De Nederlandsche Staat vind u totaal onbelangrijk"quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik overal waar ik kom. Van Eindhoven tot Geldrop en van Veldhoven tot Aalst-Waalre.quote:
het ligt nu op -70 graden?quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik was het zat en heb Pfizer gekocht incl een green paspoort.
Ik ook juni zo te zien. Terwijl ik toch soort van in de zorg werk.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Bitterballen?quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik had vanavond naast kreeft, oesters met champagnebubbelsaus, dim sum en wagyu een erg lekker gerechtje en ik kan niet terugvinden wat het was.
Ik had kip omwikkeld in spek.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik had vanavond naast kreeft, oesters met champagnebubbelsaus, dim sum en wagyu een erg lekker gerechtje en ik kan niet terugvinden wat het was.
Truste Bossiequote:Op donderdag 25 maart 2021 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Bedtijd. Ging zin in deze fantasie kijk mij lekker stoer doen praat (ook van mezelf)
schlaapsequote:Op donderdag 25 maart 2021 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Bedtijd. Ging zin in deze fantasie kijk mij lekker stoer doen praat (ook van mezelf)
nomme nommequote:Op donderdag 25 maart 2021 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik had een pakje sigaretten, twee sigaren en 2 liter zwarte koffie.
Was heerlijk.
Geen gebraden vingerkootjes van kapitalisten met een vleugje aromat?quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik had een pakje sigaretten, twee sigaren en 2 liter zwarte koffie.
Was heerlijk.
Morgenquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen gebraden vingerkootjes van kapitalisten met een vleugje aromat?
"Belasting betalen en muil houden."quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De Nederlandsche Staat vind u totaal onbelangrijk"
We hoeven je ook geen pensioen te betalen want je bent ZZP'erquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Belasting betalen en muil houden."
Waarom dan die 'quote:
Alleen zelfstandigenaftrek en die wordt ook minderquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hoeven je ook geen pensioen te betalen want je bent ZZP'er
GMTAquote:
Ja eerste seizoen is een beetje apart, daarna wordt het wel anders, maar ben ook ergens seizoen 4 ofzo afgehaakt, veel te serieus allemaal.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet helemaal overtuigd.
Ik zit nog in de fase dat ik me afvraag of het écht een goed verhaal blijkt te zijn, of dat het toch allemaal maar flinterdun is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eerste seizoen is een beetje apart, daarna wordt het wel anders, maar ben ook ergens seizoen 4 ofzo afgehaakt, veel te serieus allemaal.
ik dacht gelezen te hebben dta het een kwalitatief goede serie isquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
I
[..]
Ik zit nog in de fase dat ik me afvraag of het écht een goed verhaal blijkt te zijn, of dat het toch allemaal maar flinterdun is.
Seizoen 1 kun je het beste apart zien van de rest van de serie denk ik.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
I
[..]
Ik zit nog in de fase dat ik me afvraag of het écht een goed verhaal blijkt te zijn, of dat het toch allemaal maar flinterdun is.
Mja, toch hebben maar weinig series écht een goed verhaalquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht gelezen te hebben dta het een kwalitatief goede serie is
Terminator: TSCCquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, toch hebben maar weinig series écht een goed verhaal
Volgende week The Serpent op Netflix (nu al op BBC iPlayer).quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zei ik ook maar vlg CE heb ik onder een steen gelegen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even gegoogled. Dat klinkt goedquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week The Serpent op Netflix (nu al op BBC iPlayer).
Maak jij je budabelasting nou maar netjes over.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zei ik ook maar vlg CE heb ik onder een steen gelegen.
https://www.gelderlander.(...)op-netflix~ac86641b/quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even gegoogled. Dat klinkt goed
Ja, dit heb ik net gelezenquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)op-netflix~ac86641b/
Waar gebeurd (min of meer) en jaren 70..
Nee ik zoek ze gewoon elke keerquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gifjes heb je gewoon al klaarstaan, toch?
Gewoon in een diepe slaapquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest bij deze kat goed zoeken naar tekenen van leven
Smaakt raar vooral.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Beer eten ze in Rusland en Finland wel maar schijnt niet lekker te zijn
Over een paar maanden gaan je buren klagen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of ik weer wakker word van m'n eigen gesnurk.
Dit jaar uitgelezen jaquote:Op vrijdag 26 maart 2021 04:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
13 sinds januari?
Ik heb net "Meneer Heineken, het is voorbij" uit, was best interessant.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 06:53 schreef Dr_Flash het volgende:
GOEDEMORGEN skattebollies![]()
Weer 4:04 extra zonlicht, en het moet er nog een beetje doorheen komen maar ik ga zo weer even een flinke ochtendwandeling maken
![]()
Wereldwijd wordt 23 % van alle storingen aan kopieerapparaten veroorzaakt door mensen die erop gaan zitten om een kopietje van hun kont te maken.
Dus je weet wat je vandaag te doen staatquote:
Morgenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 07:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus je weet wat je vandaag te doen staat
Haaaaaaaagsjequote:Op vrijdag 26 maart 2021 07:48 schreef Haags het volgende:
Een bijzondere goedemorgen voor al mijn vrienden, en @:dud0r
Dag mevrouw, welke over 5 dagen mijn mooie stad verlaat en ik daarna niet meer beschouw als mijn ENIGE en tevens BESTE vriend van HEEL FOK!quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 07:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Dag mevrouw, welke over 5 dagen mijn mooie stad verlaat en ik daarna niet meer beschouw als mijn ENIGE en tevens BESTE vriend van HEEL FOK!![]()
Je gaat morgen met je bitterbilletjes op de printer zitten?quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
moet ik genieten van de laatste week
Dit weekend is 1 uur te kortquote:
als niemand kijktquote:Op vrijdag 26 maart 2021 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je gaat morgen met je bitterbilletjes op de printer zitten?
fleshet gaat gebeurenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 06:53 schreef Dr_Flash het volgende:
GOEDEMORGEN skattebollies![]()
Weer 4:04 extra zonlicht, en het moet er nog een beetje doorheen komen maar ik ga zo weer even een flinke ochtendwandeling maken
![]()
Wereldwijd wordt 23 % van alle storingen aan kopieerapparaten veroorzaakt door mensen die erop gaan zitten om een kopietje van hun kont te maken.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 07:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga al mijn klokken 23 uur achteruit zetten.
Ik zal je mijn mail adres geven, dan kun je de scans daar heen sturenquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 07:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Dag mevrouw, welke over 5 dagen mijn mooie stad verlaat en ik daarna niet meer beschouw als mijn ENIGE en tevens BESTE vriend van HEEL FOK!![]()
Ach, gewoon even een klein stukje om varen om afrika heen. Zijn maar een paar kilometerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:06 schreef bitterbal het volgende:
Wat lastig dat grote schip wat verkeerd ligt
Ja dat heb ik nog nergens gelezenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, gewoon even een klein stukje om varen om afrika heen. Zijn maar een paar kilometer
Voorlopig even niks uit China. Paracetamol, mondkapjes, televisies, Ali-troep.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:08 schreef Karzai het volgende:
Miljarden aan goederen liggen vast voor het suez kanaal
Ja dat doet die dus met mensenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik ook vriendjes ben met Haags
alsof die chinezen zich daar iets van aantrekkenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:10 schreef bitterbal het volgende:
Las ook dat er sancties zijn ingesteld tegen de chinezen vanwege de oeigoeren?
nee lees net dat ze nu alles en iedereen op een zwarte lijst zetten en al oproepen aan de chinezen om westerse producten te boycotten :pquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof die chinezen zich daar iets van aantrekken
Chinezen weten toch dat het westen van ze afhankelijk is omdat we alle massa productie naar die landen toe hebben geschoven.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee lees net dat ze nu alles en iedereen op een zwarte lijst zetten en al oproepen aan de chinezen om westerse producten te boycotten :p
nou nou nou, ook goedemorgen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver, wat is fok zonder abo aids zeg.
Flikkert dat schip dadelijk op Abdoulquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:14 schreef bitterbal het volgende:
https://9gag.com/gag/aZ0yv06
Ze zijn hard bezig het met schip
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flikkert dat schip dadelijk op Abdoul
Hebben ze jou niet gevraagd om te helpen? Jij trekt dat wel vlot.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flikkert dat schip dadelijk op Abdoul
al die hoge piefen maar vergaderen hoe dit aan te pakken maar de held Abdoul pakt het gewoon aanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vergaat het helden nu eenmaal.
Zit godverdomme al de hele tijd te F5-en in mijn mailbox, als dat zo moet, graag of niet hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze jou niet gevraagd om te helpen? Jij trekt dat wel vlot.
Breekt dat ding straks in 2 stukken en zijn we nog verder van huis.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
al die hoge piefen maar vergaderen hoe dit aan te pakken maar de held Abdoul pakt het gewoon aan
Ik vermoed ineens dat de kapitein een Fokker is, de helft is hier ook alcoholist.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Deze tekende hij nog even voordat hij vast kwam te zitten.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Breekt dat ding straks in 2 stukken en zijn we nog verder van huis.
Bedankt Abdoul met je kutgraafmachientje.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Breekt dat ding straks in 2 stukken en zijn we nog verder van huis.
Wel zijn moment of fame gehad.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bedankt Abdoul met je kutgraafmachientje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |