SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben me net helemaal rond aan het eten. Hoeft het opeens niet meerquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Belangrijk nieuws voor @:Bitterbal
https://www.ad.nl/koken-e(...)dpool-gaan~a8c1fddc/
r heb je @Amarantha en @Haags voorquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Kak, ik wist niet dat je een bericht niet meer kon wijzigen als het topic gesloten is.
Een lieve mod kan dat nog wel voor je doenquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Kak, ik wist niet dat je een bericht niet meer kon wijzigen als het topic gesloten is.
Vind er maar eens een.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een lieve mod kan dat nog wel voor je doen
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:01 schreef FranticDJ het volgende:
daa
[..]
r heb je @:amarantha en @:haags voor
Maar die docent overdrijft ook wel een beetje of is een gewende Ecto.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben me net helemaal rond aan het eten. Hoeft het opeens niet meer
Ik moet weer wat gerichter gaan eten; nu is het af en toe doelloos wat naar binnen duwen. Wat meer sporten zou helpen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar die docent overdrijft ook wel een beetje of is een gewende Ecto.
Met zijn week niet eten en ietsjes last krijgen als je hard wil doortrappen op de fiets. De meeste mensen halen hun fiets niet eens na 4 dagen zonder voedsel.
opsiequote:Op donderdag 25 maart 2021 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Och Jezus ja ik heb hier al weken een pakketje van de C&A liggen dat ik allang terug had moeten sturen
Het valt dan ook bijna niet op dat jij blauw bentquote:
Nou....quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil jij het linkje van het nieuws uit het vorige deel halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het valt dan ook bijna niet op dat jij blauw bent
je had ook [KSC #12648] nog kunnen weghalenquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen dank. Is mijn minimalistische periode.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou....ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee. Ik denk dat je door je bijna generieke grijze UI aan alle aandacht ontsnaptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat je door je bijna generieke grijze UI aan alle aandacht ontsnaptHee! Die is 360 graden gedraaid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TRV.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat je door je bijna generieke grijze UI aan alle aandacht ontsnaptHet leukste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ja , daar kom ik nooitquote:
en wat zei ie toen?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
Net soort van op et 'matje' geroepen door de manager die zo de pik op mij heeft:P
of hij op mij kan bouwen, en dat hij mij wel commercieel krijgt. De wereld niet zo lief is als ik denkik straks de bonus leuk ga vinden en dan alles boven 37 uur tvt uren zijn maar nu niet vanwege coronassss. Ik zei jij bent de eerste die dat zegt. HIj zo ja maar het is echt zo.
Ik zei dat als ik wat beters vind ik weg ben
Hij kwam met een voorbeeld ja als ik bij ajax zou spelen en ik zou naar fc barcelona kunnen zou ik dat ook doenquote:
Budabonus en Bitterbonus op 1 dag.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
Net soort van op et 'matje' geroepen door de manager die zo de pik op mij heeft:P
of hij op mij kan bouwen, en dat hij mij wel commercieel krijgt. De wereld niet zo lief is als ik denkik straks de bonus leuk ga vinden en dan alles boven 37 uur tvt uren zijn maar nu niet vanwege coronassss. Ik zei jij bent de eerste die dat zegt. HIj zo ja maar het is echt zo.
Ik zei dat als ik wat beters vind ik weg ben
Heeft Buda daar een bank gekocht?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Budabonus en Bitterbonus op 1 dag.
verstandige keuzequote:Op donderdag 25 maart 2021 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij zijn bonus anders gaat investeren.
hue huequote:Op donderdag 25 maart 2021 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh de Toerclub kwam langs met speciaalbier en harde worst en daarna een clubje van mijn dochter met paasei-marsepein snoep.
Wel toevallig dat die precies na elkaar kwamenquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh de Toerclub kwam langs met speciaalbier en harde worst en daarna een clubje van mijn dochter met paasei-marsepein snoep.
Het goede levenquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij zijn bonus anders gaat investeren.
Nu heb ik ook zin om te slapen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou![]()
dit was in 2014 in zuid afrika
[ afbeelding ]
Die luipaard was zo zacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |