SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben me net helemaal rond aan het eten. Hoeft het opeens niet meerquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Belangrijk nieuws voor @:Bitterbal
https://www.ad.nl/koken-e(...)dpool-gaan~a8c1fddc/
r heb je @Amarantha en @Haags voorquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Kak, ik wist niet dat je een bericht niet meer kon wijzigen als het topic gesloten is.
Een lieve mod kan dat nog wel voor je doenquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Kak, ik wist niet dat je een bericht niet meer kon wijzigen als het topic gesloten is.
Vind er maar eens een.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een lieve mod kan dat nog wel voor je doen
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:01 schreef FranticDJ het volgende:
daa
[..]
r heb je @:amarantha en @:haags voor
Maar die docent overdrijft ook wel een beetje of is een gewende Ecto.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben me net helemaal rond aan het eten. Hoeft het opeens niet meer
Ik moet weer wat gerichter gaan eten; nu is het af en toe doelloos wat naar binnen duwen. Wat meer sporten zou helpen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar die docent overdrijft ook wel een beetje of is een gewende Ecto.
Met zijn week niet eten en ietsjes last krijgen als je hard wil doortrappen op de fiets. De meeste mensen halen hun fiets niet eens na 4 dagen zonder voedsel.
opsiequote:Op donderdag 25 maart 2021 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Och Jezus ja ik heb hier al weken een pakketje van de C&A liggen dat ik allang terug had moeten sturen
Het valt dan ook bijna niet op dat jij blauw bentquote:
Nou....quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil jij het linkje van het nieuws uit het vorige deel halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het valt dan ook bijna niet op dat jij blauw bent
je had ook [KSC #12648] nog kunnen weghalenquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen dank. Is mijn minimalistische periode.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou....ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee. Ik denk dat je door je bijna generieke grijze UI aan alle aandacht ontsnaptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat je door je bijna generieke grijze UI aan alle aandacht ontsnaptHee! Die is 360 graden gedraaid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TRV.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat je door je bijna generieke grijze UI aan alle aandacht ontsnaptHet leukste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ja , daar kom ik nooitquote:
en wat zei ie toen?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
Net soort van op et 'matje' geroepen door de manager die zo de pik op mij heeft:P
of hij op mij kan bouwen, en dat hij mij wel commercieel krijgt. De wereld niet zo lief is als ik denkik straks de bonus leuk ga vinden en dan alles boven 37 uur tvt uren zijn maar nu niet vanwege coronassss. Ik zei jij bent de eerste die dat zegt. HIj zo ja maar het is echt zo.
Ik zei dat als ik wat beters vind ik weg ben
Hij kwam met een voorbeeld ja als ik bij ajax zou spelen en ik zou naar fc barcelona kunnen zou ik dat ook doenquote:
Budabonus en Bitterbonus op 1 dag.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
Net soort van op et 'matje' geroepen door de manager die zo de pik op mij heeft:P
of hij op mij kan bouwen, en dat hij mij wel commercieel krijgt. De wereld niet zo lief is als ik denkik straks de bonus leuk ga vinden en dan alles boven 37 uur tvt uren zijn maar nu niet vanwege coronassss. Ik zei jij bent de eerste die dat zegt. HIj zo ja maar het is echt zo.
Ik zei dat als ik wat beters vind ik weg ben
Heeft Buda daar een bank gekocht?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Budabonus en Bitterbonus op 1 dag.
verstandige keuzequote:Op donderdag 25 maart 2021 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij zijn bonus anders gaat investeren.
hue huequote:Op donderdag 25 maart 2021 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh de Toerclub kwam langs met speciaalbier en harde worst en daarna een clubje van mijn dochter met paasei-marsepein snoep.
Wel toevallig dat die precies na elkaar kwamenquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh de Toerclub kwam langs met speciaalbier en harde worst en daarna een clubje van mijn dochter met paasei-marsepein snoep.
Het goede levenquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij zijn bonus anders gaat investeren.
Nu heb ik ook zin om te slapen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou![]()
dit was in 2014 in zuid afrika
[ afbeelding ]
Die luipaard was zo zacht
Ben j́ij dat links?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou![]()
[ afbeelding ]
Nee das de vriendin waarmee ik was.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben j́ij dat links?
En hebben ze dat velletje ontdekt in je bagage op de luchthaven?
Jammer, dat had best leuk gestaan op de bank.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee das de vriendin waarmee ik was.
Nee ze paste niet in mijn tasje dus heb ze niet mee kunnen nemen
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer, dat had best leuk gestaan op de bank.
Dit meen je toch niet serieus hè?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Achteraf gezien weet ik niet hoe verantwoord dat park was om met die welpjes te kunnen spelen
Ja niet natuurlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Achteraf gezien weet ik niet hoe verantwoord dat park was om met die welpjes te kunnen spelen
Mooie beestjes. 😍quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou![]()
[ afbeelding ]
Nee maar misschien hadden ze nog wel een beetje een leven daarna.quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja weet niet of die welpjes naar de jacht gaan of niet?
Mja terug de natuur in kunnen ze in ieder geval niet na het spelen met toeristen. De wat groteren worden vaak ook gedrogeerd zodat je ze lekker kan aaien.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar misschien hadden ze nog wel een beetje een leven daarna.
In zuid afrika worden er helaas ook veel leeuwen gefokt voor de jacht en dat park was niet zo groot dus weet niet waar ze naar toe zouden gaan
nee natuur is idd geen optie meer nee. Mja toch aan mee gedaan helaasquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja terug de natuur in kunnen ze in ieder geval niet na het spelen met toeristen. De wat groteren worden vaak ook gedrogeerd zodat je ze lekker kan aaien.
Het is heel verleidelijk zulke parken te bezoeken maar daarmee houdt je het natuurlijk wel in stand. Zelf heb ik me er ook eens schuldig aan gemaakt door om een basin met haaien te zwemmen. Die dieren zaten natuurlijk gewoon gevangen.
Het eerste want: Zo bot is ze ook weer niet hoor. Daar hebben we andere users voor..quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahahaha
Je bent of hopeloos naïef, of het veel minder scherpe gereedschapje uit de schuur
Niet de moeite waard om op te reageren bosquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het eerste want: Zo bot is ze ook weer niet hoor. Daar hebben we andere users voor..
Ja wel want Moloquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet de moeite waard om op te reageren bos
en 17.000 euro armer.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
Wat erg wat die bilal heeft gedaan ookEn die ander maar die ken ik niet
Deden beide mee aan Hunted VIPS. Daar ken ik ze van. Ik stond te springen in de huiskamer toen in aflevering 1 de eerste werd gepakt en in aflevering 2 de ander. Daar waren ze echt irritant zoals je van het stereotype mocro kan verwachtenquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
Wat erg wat die bilal heeft gedaan ookEn die ander maar die ken ik niet
Misschien moet je ipv al dat gekanker van je eens kijken naar de oorzaak van dat alles. Zou je een hoop ellende schelenquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet de moeite waard om op te reageren bos
Nee toch niet:Pquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond kan hij weer door het stof bij Beau en dan even paar maanden afkoelen en weer in genade genomen worden door een platenlabel.
Gaat niet door.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond kan hij weer door het stof bij Beau en dan even paar maanden afkoelen en weer in genade genomen worden door een platenlabel.
oh kom ik op het verkeerde moment binnen?quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Beetje lief voor elkaar zijn mensen.
Ja al was die bij de jeugd echt bekend geloof ikquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:17 schreef Koen66 het volgende:
kort geleden had ik nog nooit van die hele Bilal gehoord, nu heeft ie eigenhandig z'n carriere de nek omgedraaid
Jij bent de expert. Jij moet de symptonen herkennen..quote:
ik zag hem voor het eerst laatst in 'Hunted' en zag later dat ie kennelijk ook 'zanger' isquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja al was die bij de jeugd echt bekend geloof ik
Weet wel wat een Bila is, dat is geloof ik een van de favoriete bezigheden van @Budapestenaarquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:17 schreef Koen66 het volgende:
kort geleden had ik nog nooit van die hele Bilal gehoord, nu heeft ie eigenhandig z'n carriere de nek omgedraaid
KLIKKEN OP EIGEN RISICOquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
juist... wie is bilal en wat heeft hij gedaan
mocro acteur en hij heeft meegedaan met Hunted de hufterquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
juist... wie is bilal en wat heeft hij gedaan
Wat is jouw mening over dierentuinen??quote:
Beetje dubbel. Tof voor een dagje uit maar vind het ook wel sneu. Verschilt ook wel per dierentuin. Dat aquarium in Shanghai was echt kutquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over dierentuinen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |