Omdat de genetische afwijking alleen bij jongens voorkomt?quote:Op woensdag 7 april 2021 13:26 schreef Cygne het volgende:
Ik heb nog wel even overwogen om af te wachten tot na de geboorte maar dan had ik pech gehad.
Klopt. Was ook wel droog. Die geneticus: 'ja er is een toevalsbevinding. Syndroom van klinefelter. Xxy en eh ja het is dus een jongetje'quote:Op woensdag 7 april 2021 13:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Omdat de genetische afwijking alleen bij jongens voorkomt?
Ik vind het trouwens wel heel bijzonder hoor, hoe het allemaal is gelopen bij jou
Ondanks dat het je vast niet volledig zal geruststellen:(hersenen zijn er goed in om altijd weer iets nieuws te bedenken om je zorgen over te maken...)quote:Op woensdag 7 april 2021 21:43 schreef Rebubbled het volgende:
Het goede gevoel was al snel voorbij. Ik ging wat dingen opzoeken over de plaats van de placenta en las toen dat een keizersnede moeilijker is met de placenta aan de voorkant. Dus nu heb ik nieuwe anxiety. Echt top. Heel fijn. Heb ik in elk geval weer wat te bespreken in therapie.![]()
Volgens mij ligt de positie van de placenta inderdaad aan de innesteling. Lemijn? Dit voelt als een onderwerp waar jij iets over weet.
Ja klopt, dat is waar je embryo is ingenesteld.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:43 schreef Rebubbled het volgende:
Het goede gevoel was al snel voorbij. Ik ging wat dingen opzoeken over de plaats van de placenta en las toen dat een keizersnede moeilijker is met de placenta aan de voorkant. Dus nu heb ik nieuwe anxiety. Echt top. Heel fijn. Heb ik in elk geval weer wat te bespreken in therapie.![]()
Volgens mij ligt de positie van de placenta inderdaad aan de innesteling. Lemijn? Dit voelt als een onderwerp waar jij iets over weet.
Mijn placenta lag ook aan de voorkant en ik heb een keizersnede gehad die helemaal prima is verlopen. Laat je niet gek maken door het internet!quote:Op woensdag 7 april 2021 21:43 schreef Rebubbled het volgende:
Dat is op zich een heel goed advies, maar bij een angststoornis wel verdomde ingewikkeldquote:Op woensdag 7 april 2021 22:12 schreef Smart_ass het volgende:
Laat je niet gek maken door het internet!
Daar ga ik vanuitquote:Op woensdag 7 april 2021 22:16 schreef Smart_ass het volgende:
Oh my bad, ik ken duidelijk niet iedereen die hier post. Het was goed bedoeld.
Fijn van die echo!quote:Op woensdag 7 april 2021 07:38 schreef Takkie88 het volgende:
Ik merk dat ik het nog lastig vind om echt aan te sluiten hier. Ben toch wel flink gespannen deze keer en hoop dat dit minder wordt wanneer we de 16 weken voorbij zijn.
Maar gisteravond goed nieuws; eerste echo zag er prima uit! Erg blij mee! (En dan toch dat stemmetje in m’n achterhoofd wat zegt ‘wacht nou maar af vorige keer had je ook 2 prima echo’s). Kleine bonus; een hele week vooruit gezet! Is dan toch een weekje korter in spanning. Nu 8weken en 3 dagen. Binnen 2 weken de intake in het ziekenhuis.
Mensen gebruiken het woord anxiety tegenwoordig wel vaker zonder dat er sprake is van een vastgestelde angststoornis dus hiervan was ik niet op de hoogte. Maar ik ben weer weg hierquote:Op woensdag 7 april 2021 22:20 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit. Maar het staat min of meer in de post die je quootte
.
Haha, hier precies hetzelfde. En doordat T een jongen is, duurde het nog een paar weken voor we eraan gewend waren om het over 'zij' en 'haar' te hebben.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:54 schreef SQ het volgende:
[..]
39 weken is vroeg zat om een knoop door te hakken![]()
Ik vond het echt heel leuk om het niet te weten, maar ik merkte wel dat het daardoor heel lang "de baby" bleef. Ook na zijn geboorte
Mee eens. Het is heel erg een 'quirky' iets om te zeggen. Ik verwacht niet dat iedereen alles meeleest hier en je opmerking heb je ook wel gewoon gelijk in natuurlijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mensen gebruiken het woord anxiety tegenwoordig wel vaker zonder dat er sprake is van een vastgestelde angststoornis dus hiervan was ik niet op de hoogte. Maar ik ben weer weg hier.
Het zwangerschapservaren maakt het voor mij juist lastiger deze keer merk ik.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:24 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Fijn van die echo!
Verder herkenbaar wat je zegt, ik heb t ook. Iedereen hier lijkt “zwangerschap-ervaren” en ik ben dat niet. Ik maak me telkens zorgen over allerlei dingen (zie alcohol debacle) en qua geslaagde zwangerschappen is het ook 1-0 voor moeder natuur. Ik blijf dus ook gespannen, zelfs na goede termijnecho. En jij hebt zeker een groot life event meegemaakt met Bo, dus het verbaast me niets dat je je zo voelt.
Hopelijk verlopen onze zwangerschappen deze keer perfect en krijgen we mooie gezonde baby’s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dus asjeblieft, deel je alcohol debacle en zorgen. Doet mij ook normaal voelen. En ja, het scheelt dat ik er al een rond heb lopen waardoor ik weet hoe ontzettend leuk het is. Hij is echt zo ontzettend lief en ik kan niet wachten tot nog zo'n leuk exemplaar straks ons gezin mag verrijken. Maar toch, het blijft spannend. En nu moet ik met duplo spelen
![]()
![]()
En toch hoop ik het ergens, ook maar een klein beetje terug te krijgen. We gaan deze keer ook voor de leuk wat dingen anders doen. Losse geslachtsecho bijvoorbeeld, ipv wachten tot de 20 weken. Scheelt ook wel dat je bij een 2e aanzienlijk minder moet regelen, ook wel fijnquote:Op donderdag 8 april 2021 09:05 schreef Cygne het volgende:
Wat zwaar @:douche-eendje ik kan me voorstellen dat je er niet meer onbevangen instaat.
Ohja, verstandig wel. Denk ook dat genieten en er niet onbevangen instaan ook gerust naast elkaar kan bestaan. En soms even niet.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En toch hoop ik het ergens, ook maar een klein beetje terug te krijgen. We gaan deze keer ook voor de leuk wat dingen anders doen. Losse geslachtsecho bijvoorbeeld, ipv wachten tot de 20 weken. Scheelt ook wel dat je bij een 2e aanzienlijk minder moet regelen, ook wel fijn
Hoe gaat het bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |