Ninja baby! 😍quote:Op maandag 5 april 2021 10:10 schreef Lemijn het volgende:
Mijn baby wordt zo groot en sterk. Deze ochtend zijn de trappen gericht op mijn blaas. Dat is moeilijk te negeren met stalen gezicht, blij dat ik vandaag niet werk... Maar alles dus prima hier. Nog 3 maanden te gaan
.
Deze locatie houdt ermee op per 1-7 (verlof gaat in op 8-7) dus ik hoop dat ik nog zo veel mogelijk hier kan werken. Mijn gevoel zegt dat ik het rustiger aan moet gaan doen. De zwangerschap is zo veel zwaarder dan bij V en ik win echt geen medaille als ik langer door ga. Mijn collega's zijn gelukkig heel lief en begripvolquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:28 schreef Rebubbled het volgende:
VFT, harde buiken zijn balen. Zou 2x per maand wel te doen zijn voor je? Of wil je helemaal niet meer heen?
Nee fietsen blijft ellende. Heb ik geen harde buiken dan maakt het plaats voor bekken pijnquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:11 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Venus, wat vervelend van de harde buiken op de fiets! Misschien trekt het weer weg als je vaker fietst?
39 weken is vroeg zat om een knoop door te hakkenquote:Op woensdag 7 april 2021 12:38 schreef Lemijn het volgende:
Nou zo cool ben ik ook niet hoor... al waardeer ik je lof natuurlijk. Maar als ik het geslacht nu al wist dan zou ik nog steeds even benieuwd zijn naar de baby zelf. Want die ken ik niet opeens als ik weet of het een jongen of een meisje is. Voor mij begint het leren kennen straks als ik de baby eindelijk kan zien en aanraken en besnuffelen en zo. En dan kunnen we ook eindelijk ontdekken hoe ie heet. Niet dat we al een naam hebben trouwens
, dat verloopt natuurlijk net zo moeizaam als de vorige keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |