SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens is mijn zwangerschapskleding ook hier te vinden.
[ Bericht 5% gewijzigd door MaJo op 03-04-2021 22:38:15 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Dit. We hebben hier geloof ik al een tijdje geen OUD-verloskundige meer gezien, maar destijds had @mignonne het over "teach the breech", een project waarbij zorgverleners (opnieuw) vertrouwd werden gemaakt met het concept vaginale stuitbevalling.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:23 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Er is nog een andere optie he? Namelijk vaginaal bevallen.![]()
Maar hopelijk ligt ze straks weer met haar hoofdje naar beneden!
Jazeker, ik stuur je even een PMquote:Op zondag 4 april 2021 13:40 schreef Mango91 het volgende:
@:Majo, ik ben wel geïnteresseerd in het boek: relaxed bevallen. Heb je die toevallig nog?
@:komkommerschijf dat klinkt inderdaad als een horror nacht! Hopelijk blijft het bij deze ene keer en was het inderdaad een zenuw die klem zat. Gelukkig voel je je meisje nog goed!
Alcohol verdampt toch bij verhitting? Of heb ik het nou mis?quote:Op maandag 5 april 2021 06:02 schreef _Lily_ het volgende:
Pasen hier is prima na een goede termijnecho!
Mijn broer en schoonzus brengen Pasen door bij mijn ouders. Wij mochten niet komen haha omdat ouders zich aan de Corona regels willen houden qua bezoek
Ik heb t daar moeilijk mee maar vind t niet waard om erover te discussiëren, dan wordt het nog rotter. Maar 4 dagen cocoonen met vriend hier is ook niet verkeerd
Ik vond dat ik het hele 1e trimester niet echt misselijk was geweest maar sinds deze week merk ik ineens een verschil! Ik heb dat akelige zuurbranden nauwelijks meer en ook niet de hele dag het gevoel dat m’n maag super vol is. En ik kan m’n avondeten veel beter hebben. Dus misschien ben ik toch misselijk geweest. 11,5 week nu
Gister schoot ik enorm in de stress. Had risotto gemaakt en was totaal vergeten dat wijn in eten ook alcohol is. En dat bedenk ik dan als alles op is. Ik kon wel huilen. Kan het kwaad denken jullie?
Hahahaha ik moest lachen om je poep opmerkingquote:Op maandag 5 april 2021 06:04 schreef Philomijn het volgende:
Edit: Lily wat fijn dat de termijnecho goed was! Enne... als je broer en schoonzus beiden bij je ouders waren, “overtraden” ze de coronaregels toch al? Want: meer dan 1 bezoeker.
Bummer van de alcohol in je risotto... kan me voorstellen dat je het benauwd krijgt. Ehmmm misschien was het al verdampt? Wat zegt Google? Dinsdag even je vk bellen?
Echter, daar is ie de afgelopen dagen niet geweest want buikgriep... heeft me drie x ondergespuugd in 4 dagen tijd. En sinds gisternacht ben ik aan de beurt. JoepieHele dag in bed gelegen gisteren. Een ding is zeker: als ik nu beval, hoef ik niet te poepen tijdens de bevalling
![]()
![]()
Lang niet alles heb ik begrepen. Dan moet het uren kokenquote:Op maandag 5 april 2021 10:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Alcohol verdampt toch bij verhitting? Of heb ik het nou mis?
Wat rot zeg... Zou het helpen om bij de verloskundige langs te gaan om naar het hartje te luisteren?quote:Op maandag 5 april 2021 11:32 schreef Rebubbled het volgende:
Ik heb de 20 weken echo volgende week, 13 april. Ik voel me totaal niet zwanger. Ik voel de paar kleine bewegingen al een paar dagen niet meer en mijn bekkenpijn is verdwenen. Ik heb zoveel anxiety de hele tijd over de zwangerschap..
Thanks je hebt helemaal gelijk.... ik weet dat ook maar alle ratio bij mij lijkt totaal naar de maan sinds ik zwanger ben.quote:Op maandag 5 april 2021 11:32 schreef Rebubbled het volgende:
Alcohol verdampt wel, maar net als met water, is het niet in een keer allemaal weg zodra het zijn kookpunt bereikt. Maar even relativeren. In een risotto gaat wat? 1 glas? 2 glazen? Het kookt voor 20 minuten, dus er verdampt evengoed een hoop. En hoe hongerig een zwangerschap je ook maakt, je hebt niet die hele pan alleen leeg gevreten. Dus hoeveel wijn krijg je binnen in totaal, 1 slok? De hoeveelheid is echt verwaarloosbaar en gaat geen blijvend effect op de baby hebben.
Ik heb de 20 weken echo volgende week, 13 april. Ik voel me totaal niet zwanger. Ik voel de paar kleine bewegingen al een paar dagen niet meer en mijn bekkenpijn is verdwenen. Ik heb zoveel anxiety de hele tijd over de zwangerschap..
Three under one mag ik hopen?quote:Op maandag 5 april 2021 14:23 schreef Keroppi het volgende:
Een vriendin van mij was circa 6 weken na de bevalling van de eerste zwanger van een tweeling...
Dat was dus ‘three under two’.
Gewoon vragen of je mag komen als het je hoog zit. 😘 Het duurt nog 8 dagen, dus het is niet alsof het morgen of overmorgen al is...quote:Op maandag 5 april 2021 14:40 schreef Rebubbled het volgende:
Lily, ratio en zwanger zijn gaan gewoon niet samen.
En ja jullie hebben gelijk, ze hadden het ook al aangeboden een paar weken geleden. Ik heb een enorme paniekaanval gehad toen, Nadat ik wat bloed had met afvegen. Maar ik denk telkens 'het is al bijna, heb vertrouwen en als het mis is, is het nu eenmaal zo.' Alleen ben ik er echt de hele dag mee bezig de laatste dagen..
Komkommer, begin je flink te groeien? Ik merk echt dat dit de tweede is en mijn baarmoeder weet wat er moet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |